Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porCARME PINYA MEDINA Modificado hace 6 años
1
JOC I APRENENTATGE El joc és la disfressa de l'aprenentatge perquè motiva, emociona, fomenta la curiositat, fa que les experiències siguin significatives, i tots aquests valors fomenten l'aprenentatge i el fan més interessant i significatiu. Com incloure el joc dins la pràctica docent sense aquest perdi sentit? – Joc és el marc de l’aprenentatge – Inclusió real del joc a la quotidianeitat – El joc obliga a l’infant a organitzar el pensament, construir relacions amb els altres /materials/espais i temps disponibles
2
JOC I CONFLICTES El joc és vida i jugant s’aprèn a ser El joc és creador de relacions humanes, aprenem a ser societat i a ser essers socials Adquisició d’habilitats socials Adquisició de resolució de conflictes L’adult té el paper d’establir marc normatiu, límits a priori Intervenció de l’adult quan sigui necessari: valorar-ho, observar, esperar Intervenció per a la resolució: mediar, no solucionar, no posicionar-se, pràctiques restauratives....
3
Avaluació EI: Joc i avaluació
4
JOC I AVALUACIÓ OBSERVACIÓ – l’observació ha de partir sempre d’una actitud d’escolta i de comprensió de l’infant, sense oblidar que la mirada de l’observador es fixa especialment en alguns aspectes de la realitat perquè està mediatitzada per les seves pròpies experiències, expectatives, i per les ressonàncies que li arriben dels propis infants – es fa necessari que l’observació es converteixi en una eina de reflexió dels equips educatius – Fer visible processos d’aprenentatge DOCUMENTAR – Registrar – Analitzar – reflexionar COMUNICAR – Infants – Companys – famílies
Presentaciones similares
© 2024 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.