Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs 2010-2011 Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ETC1 1er parcial Resultats enquestes Anàlisi de resultats Accions a prendre.
Advertisements

Organització d’activitats en el temps d’esbarjo “Activem el pati”
La qualitat, garantia de millora.
SERVEI D’ORIENTACIÓ I ACOMPANYAMENT A LATRANSICIÓ. ESCOLA-TREBALL
TNR. Metodologia del Focus Group Carles Roca
Xarxa Productes de la terra
Toca fusta FENT DECORATS
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
Elena Prieto Amengual Marina Reus Busquets Maria Roig Paredes
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
Estudi per a la identificació de
EL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES A L’AJUNTAMENT DE MANLLEU
SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016.
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
Decret d’autonomia dels centres educatius
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
FIC: Dinamitzar el treball per tasques a l’aula
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
TFC - Antoni Romanos Arasa
Tècniques teatrals APLICADES A L’AULA – What ROLE do YOU play?
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
INSTITUT GUILLEM DE BERGUEDÀ
REUNIÓ INFORMATIVA P. A. U Curs
2. Presentació de la Guia UB per l’elaboració de la memòria per la sol·licitud de verificació dels Títols de Grau.
PROJECTE D’INNOVACIÓ TOTS FEM SALUT PERIODE 2006/09
Títol: Una proposta d'utilització de la plataforma educativa Moodle en circuits i dispositiu electrònics Autor(s): Raúl Fernández-García, Ignacio Gil Centre,
INSTITUT GUILLEM DE BERGUEDÀ
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
Decret d’autonomia dels centres educatius
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Matèries de modalitat i optatives de 2n de batxillerat
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
Víctor Ruiz Marquès Enginyeria en Informàtica   Juan Martínez Bolaños
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
L’ACCIÓ TUTORIAL A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
2013.
Seminari d’Educació Especial
RESULTATS DE LA IMPLANTACIÓ DE LES TITULACIONS OFICIALS
PROCÉS DE SEGUIMENT DE LES TITULACIONS UNIVERSITÀRIES
millora de la qualitat de l’ensenyament.
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
ASSAMBLEA GENERAL ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES CURS 17/18
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
Coneixements i idees previs
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
ESTRUCTURA I ORGANITZACIÓ Comissions Qualitat EUHT
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
Àrea de Docència / SGA IMPLANTACIÓ MILLORES CAMPANYA MÀSTER
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
EXPERIÈNCIES EN UNA ASSIGNATURA OPTATIVA NO CONVENCIONAL: INTRODUCCIÓ ALS NOUS MATERIALS A L’ARQUITECTURA I Congrés UPC Sostenible i 13 de Juliol.
Grup d’Aprenentatge en Pressupostos Participatius
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
Albert Barceló Masdéu Grau d’Enginyeria Informàtica
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
un camí cap a la convivència i el diàleg
PERSONAL DOCENT I INVESTIGADOR (PDI)
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
CAMPUS VIRTUAL + QUE UN PAS CAP AL NÚVOL.
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Eixos i línies estratègiques
ORGANITZACIÓ ACCIÓ TUTORIAL
Residencia estudiants
AREA ACADEMICO-DOCENT, D’ESTUDIANTS I RELACIONS INTERNACIONALS PROPOSTA V26 30/03/2012 Document de treball intern.
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs 2010-2011 Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica Grau d’Eng.Telemàtica

Què implica participar en aquest projecte? Objectius Què implica participar en aquest projecte? Poder donar la teva opinió i implicar-te en el món universitari. Detectar, a nivell perceptiu, punts forts i punts febles de l’entorn universitari. Participar en un projecte per tal de poder dur a terme una millora docent.

Estructura de l’Estudi 1Q-1R Entrevistes en petit grup Fase 1 Fase 2 Fase 3 Qüestionari via web Anàlisi i Difusió dels resultats

Introducció als graus URV ETSE GEE GEEIiA GEI GET Centres 12 Ensenyaments 43 4 Estudiants al grup de treball 270 27 10 7 6 Estudiants Enquestats Web 1054 61 24* 12** 17*** 8**** Per cada ensenyament al curs 2010-11 el nombre d’estudiants que van contestar l’enquestat via web representen respecte al total de matrícula de nou accés els següents tants per cent: * GEE representa el 37% . ** GEEIiA representa el 21% . *** GEI representa el 26% . **** GET representa el 19,5%.

Anàlisi dels resultats Aspectes positius Aspectes negatius Organització Institucional Infraestructures i laboratoris correctes. Bon accés a recursos de les assignatures → Servei de Biblioteca → Connexions a Internet → Moodle Horaris compactes Orientació rebuda: J.Acollida, Tutories Manteniment d’infraestructures: pàrquing, endolls, impressores, pissarres... Preus elevats del Servei de Restauració Desinformació en el procés de matrícula. Proposta docent Professorat → Alt nivell de coneixements → Metodologies docents → Relació i disponibilitat Aspectes curriculars → Eina Moodle Masses correus massius Planificació d’algunes assignatures (manca de coordinació entre assignatures, continguts massa teòrics, ritme elevat,...) Incorporació tardana d’alguns estudiants Alumne Companys i ambient grup-classe L'ambient universitari Satisfacció per la titulació escollida Els hi costa adaptar-se al ritme i al nivell dels continguts de la universitat

Propostes de Millora i Actuacions Actuacions portades a terme Una Sessió d’Acollida addicional pels alumnes matriculats al setembre/octubre Sessió d’Acollida addicional 14/10/2011 Incidir en l’explicació del procés de tutoria. Introducció a la Tutoria dins l’assignatura d’Orientació Professional i Acadèmica. Pissarres noves a les aules d’amfiteatre. Reparació Endolls a la Sala d’Usuaris. Reparació punts de connexió a la xarxa a la Sala d’Usuaris. Millores en les infraestructures Millorar la coordinació entre els diferents grups d’una assignatura. Reunions del professorat per millorar la coordinació.