Projecte d’educació en comunicació audiovisual.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Cicle Superior MARISTES VALLDEMIA Quin camí hem fet fins que hem arribat aquí? PRIMERA FASE: CURSET PER MESTRES INFANTIL I PRIMÀRIA (04-05) SEGONA FASE:
Advertisements

El Modernisme i Joan Maragall
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
Un projecte telemàtic per :
Podeu posar una foto del vostre centre
Toca fusta FENT DECORATS
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
PER QUÈ LA FILOSOFIA VA AL CINEMA?
BENVINGUTS I BENVINGUDES
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
LA TARDOR Cicle Inicial.
APRENENTATGE MULTINIVELL
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
PETITS REPORTERS Títol.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
Barris al dia 2014 I Comissió Cívica 1 d’abril de 2014.
1r TRIMESTRE 2n TRIMESTRE 3r TRIMESTRE
SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT CLARET BARCELONA-2018
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
PROJECTE D’INNOVACIÓ TOTS FEM SALUT PERIODE 2006/09
S.xx Els trotatemps CURS
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
BENVINGUTS A L’ESCOLA!! 28 de febrer de 2015.
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
Projecte interdisciplinari:
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
1r trimestre: “Respecte a la diversitat”
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
KARAOKE a CLASSE Activitat desenvolupada a: Educació Infantil
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
ESCOLA CERVANTES (BARCELONA) CLASSE DE P-3 MARIA JOSÉ MATA
Grups interactius a L’Esquitx
Situacions creades a partir dels materials naturals
DIADA DE LA PAU A SJO.
Seminari d’Educació Especial
CURS
Objectiu Educatiu Trienni
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Treball compartit alumnes USEE i grup de cinquè de Primària
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
“M’ORGANITZO LES COLÒNIES” (al CdA del Delta de l’Ebre)
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Les taules de multiplicar
En què consisteix? Aquest projecte consisteix en explicar contes catalans o contes inventats a nens i nenes. Els conta contes són grups d’alumnes de l’ESO.
LABTRED (LABORATORI DE TRANFERÈNCIA EDUCATIVA)
CULTURA NÀUTICA I APRENDRE A NAVEGAR
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
BENVINGUDES I BENVINGUTS!!
QUI SOM? SOM UNA ASSOCIACIÓ SENSE ÀNIM DE LUCRE, QUE PRETÉN ACOSTAR LA CULTURA MUSICAL A TOTHOM.
Recurs educatiu Europa
Caixes de descobriment
2n de primària Curs Escola La Serreta.
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
P-5 Curs
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
PROPOSTES D’AVALUACIONS FIGUROANALÒGIQUES
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
CAMP D’APRENENTATGE Els monestirs del Císter (Tarragona)
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
Transcripción de la presentación:

Projecte d’educació en comunicació audiovisual

La nostra escola FUNCIONALITAT DELS APRENENTATGES INTERRELACIÓ ENTRE LES DIFERENTS ÀREES SITUACIONS D’APRENENTATGE A PROP DEL MÓN QUE ENS ENVOLTA CONTINUITAT METODOLÒGICA ENTRE INFANTIL I PRIMÀRIA

A la nostra escola fem… PROJECTES D’ESCOLA TALLERS D’EXPRESSIÓ I INVESTIGACIÓ RACONS DE TREBALL PROJECTES TREBALL SISTEMÀTIC DE CADA ÀREA PROJECTES D’ESCOLA EDUCACIÓ SOCIEMOCIONAL ANGLÈS TEMÀTIQUES ARTÍSTIQUES BIBLIOTECA COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL

Presentació del projecte

Curs 2007-08 Curs 2008-09 Curs 2009-10 CINEMA RÀDIO VIDEO i Televisió MIREM... RÀDIO COMUNIQUEM... VIDEO i Televisió EXPRESSEM... ELS JOC VISUAL, LA IMATGE I EL MOVIMENT LA RÀDIO: PERQUÈ FUNCIONAMENT DE LA CAMERA DE VÍDEO EL MÓN REAL I EL MÓN FANTÀSTIC. ENREGISTRAMENTS: CONTES, ANUNCIS, PROGRAMES, REPORTATGES... LA PROGRAMACIÓ: TIPUS DE PROGRAMES EL CINEMA I LA MÚSICA COM PODEM FER UN PROGRAMA TREBALL DE GRAVACIÓ GÈNERES DEL CINEMA SELECCIÓ DE TOMES LA PUBLICITAT HISTÒRIA DEL CINEMA FORMAT FINAL I EMISSIÓ PROGRAMA DE RÀDIO MUNICIPAL COM ES POT FER UNA PEL.LÍCULA

Els projectes es poden treballar separadament o lligats entre ells… Primer trimestre Aprenem a mirar... La Televisió Els quadres dels pintors Projectes Pintors Projectes “Mirem bé la TV?” Els projectes es poden treballar separadament o lligats entre ells…

Projectes Pintors DVD Maletes de Projectes Materials Exemple de “Quadres universals, ulls individuals” Maletes de Projectes Exemple de Fitxa de treball Materials dels alumnes de casa

(aquí podríem lligar la comunicació amb els invents de la època....) Proposta de treball Pintor Context històric (aquí podríem lligar la comunicació amb els invents de la època....) Biografia Context artístic

Com lliguem tot això al Projecte d’enregistrament d’un programa de TV?

“Escola Oberta” Programa de TV Enregistrament, Els i les alumnes, per grups, exposen oralment, les seves observacions i conclusions Cada nivell tria un mateix quadre per “aprendre a mirar...” Els i les alumnes, per grups, segueixen les pautes d’observació d’un quadre Enregistrament, en vídeo, de les sessions (s’establirà un calendari d’enregistraments a partir de mitjans d’octubre per ajudar als tutors i especialistes a filmar i editar...)

Aprenem a escoltar... Carnaval Segon trimestre Aprenem a escoltar... Les sintonies de la TV La música Projectes “Mirem bé la TV?” Projectes Músics Carnaval (Les classes podríen anar de personatges del programa o la sèrie de TV que hagin triat la sintonia…)

Projectes Música DVD Maletes de Projectes Materials Exemple de “Aprenem a escoltar la Música” Maletes de Projectes Exemple de Fitxa de treball, audicions … Materials dels alumnes de casa

(Si el músic correspon a l’època del pintor, tot això de guanyat!) Proposta de treball Músic Context històric (Si el músic correspon a l’època del pintor, tot això de guanyat!) Biografia Context artístic

Com lliguem tot això al Projecte de TV?

en vídeo, de les sessions (s’establirà un calendari d’enregistraments Programa de TV “Escola Oberta” Els i les alumnes, per grups, exposen oralment, les seves observacions i conclusions Cada nivell tria un fragment de peça de música per “aprendre a escoltar...” Els i les alumnes, per grups, segueixen les pautes per aprendre a escoltar una peça de música Enregistrament, en vídeo, de les sessions (s’establirà un calendari d’enregistraments a partir de mitjans d’octubre per ajudar als tutors i especialistes a filmar I EDITAR...)

I Concurs de “DEIDORS DE POESIA” Tercer trimestre Aprenem a dir poemes... Els concursos de la TV La Poesia Projectes “Mirem bé la TV?” Projectes Poetes Sant Jordi I Concurs de “DEIDORS DE POESIA”

Projectes Poesia DVD Maletes de Projectes Materials Exemple de “Aprenem a recitar poemes” Maletes de Projectes Exemple de Fitxa de treball, audicions … Materials dels alumnes de casa

Biografia Context artístic Proposta de treball Poetes Context històric Biografia Context artístic

Programa de TV “Deidors de poesia” I Concurs de “Deidors de poesia” Els grups-classe trien 5 representants. Un jurat, en tria 2 per grup. El dia de Sant Jordi, final del I C oncurs, on ha de quedar 1 guanyador/a per grup-classe. Cada nivell tria un poeta i un poema per “aprendre a recitar...” Els i les alumnes, per grups, segueixen les pautes per aprendre a recitar un poema Enregistrament, en vídeo, de Sant Jordi i del concurs de recitar poemes

Esperem que els objectius marcats Els programes de TV intentaran reflectir com treballem a l’escola... Esperem que els objectius marcats “Aprenem a mirar, Aprenem a escoltar i Aprenem a dir” s’assoleixin i ens hagin fet gaudir en la tasca d’ensenyar i d’aprendre...