LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
LA CASTANYERA.
Advertisements

Les entrevistes: Segona part
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
BAUHAUS, una escola d’art
Alimenta el teu cos.
Temps era temps, hi havia un pagès molt i molt alt i gros que semblava un gegant.
LA TARDOR Cicle Inicial.
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
Els nens i nenes de l’aula d’acollida hem treballat els jeroglífics i aquí us ensenyem alguns dels que ens hem inventat nosaltres mateixos. A veure si.
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
Hi havia una vegada un lloc màgic, ple de color i aromes on vivia un drac panxa contenta. Era molt simpàtic, rialler i un enamorat del seu país, El Jardí.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
ELS COLORS AMB JOAN MIRÓ
PETITS REPORTERS Títol.
Ens visita el dentista a P3, P4 i P5!!!
Projecte de P-3 4a Part Curs
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
SIGUEM SOSTENIBLES.
Fem de cuiners! Els nens i nenes de 2n. estem treballant els aliments per això hem anat al Nútrim a fer un taller de cuina per aprofundir en el tema.
EL CARGOL I L’HERBA DEL POlIOL
MAPES MENTALS TONI BUZAN
La família de les tortugues
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
DIADA DE La pau i la no violència.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Tothom pot aconseguir el que es proposa !!!
Descobrint un tresor amagat
HOLA NENS i NENES DE S.J.O.! BENVINGUTS AL NOU CURS
Cicle Superior (Curs 2015 / 2016) CIM D’ÀLIGUES.
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
Escola la Sínia Vic 4t curs
vista pels nens i nenes de 2n
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
DIADA DE LA PAU A SJO.
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
Els nyama i el camperol Conte de Mali.
Treballem la tardor Cicle Inicial.
Quina emoció! Què ens voldran dir?
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
LABANDÀRIA.
EL GAT LLAMPEC VISITA ALS ALUMNES DE CICLE MITJÀ
XIII a Setmana de la solidaritat
L’Aventura de l’Olinet
CREIXEM EL COS HUMÀ Alumnes de Primer de Primària.
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Alumnes de 4T de primària - s.j.o. Barcelona
MOHAMED ELAGOUBI ABRIL 2009 IES OLORDA
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
CICLE INICIAL Visita a la Fundació CRAM
ELS PRIMERS DIES A P3.
LA CASTANYADA LITERÀRIA A LA BIBLIOTECA:
A la classe de Medi ens vàrem preguntar quins dubtes voldríem aclarir envers el nostre cos… Després de molt pensar va sorgir la pregunta…
Viatgem per Llinars i els seus voltants
EL QUADRAT LES MARIETES.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
El que ha passat està molt bé
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
Vincent Van Gogh.
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
Transcripción de la presentación:

LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS

A nosaltres els concerts i espectacles Els nens i les nenes de 1r. hem treballat la FESTA MAJOR. Tot va començar quan vam parlar de les vacances d’estiu: on havíem anat, què havíem fet..., llavors va sorgir el tema de les festes majors. Vam parlar entre tots de per què se celebraven, dels elements propis d’aquestes festes i, com no, vam acabar parlant de la festa major de Barcelona. Sabíem que faltaven pocs dies i que se celebra per la Mercè. Per saber més coses vam decidir portar imatges sobre alguns elements de les festes major: bastoners, diables, castellers... Un cop les vam tenir, les vam classificar entre tots; ens vam separar per grups i cada grup va explicar als altres la part que tenia. També vam escriure paraules relacionades amb les imatges que teníem. A nosaltres els concerts i espectacles A nosaltres ens han tocat els castellers.

A nosaltres el Bestiari. Amb el Drac i la Mulassa! Nosaltres tenim els Gegants! Quan va parlar el grup dels gegants, van sorgir moltes preguntes i curiositats, per això vam anar a veure els gegants de l’escola.

Els caps deuen ser de porexpan o de pasta de paper. Vam poder observar com eren per dins, els seus vestits, les seves proporcions i ens vam fixar en els material amb els quals estaven fets. Els caps deuen ser de porexpan o de pasta de paper. La seva estructura és de fusta. Perquè sinó pesarien molt!

Aleshores vam fer grups diferents per fer una altra activitat: havíem d’inventar-nos un gegant o una geganta. Cada grup va fer el seu disseny. Vam partir de figures geomètriques per dibuixar cada part del gegant, ens vam haver de fixar en les proporcions de les parts del cos i sobretot, fer ús de la nostra gran imaginació.

Un cop fet l’esborrany, vam fer el dibuix amb molta cura i el vam pintar d’allò més bonic. Després vam escriure algunes frases sobre el nostre gegant o geganta.

Mireu que bonics han quedat!!!