Viatgem per Llinars i els seus voltants

Presentación del tema: "Viatgem per Llinars i els seus voltants"— Transcripción de la presentación:

1 Viatgem per Llinars i els seus voltants
Francisco Javier Jose Josselyn Mohamed Peng Peng

2 1r dia:L’escola Li ensenyem la nostra escola.
El pati i l’estatua que tenim a l’entrada.

3 2n dia: Camp de futbol i pavelló
Li ensenyem el camp de futbol del nostre poble i juguem un partit. Li expliquem que en el pavelló per nadal fem un festival de l’escola.

4 3r dia: Plaça de l’esglèsia
És una plaça en la que es troba l’esglèsia i és molt maca per dins. Com tenim temps també li ensenyem la policia i l’ajuntament.

5 4t dia:Excursió al Montseny
Agafem les coses:motxilla, aigua, unes bones sabates i alguna cosa per menjar i anem d’excursió a la muntanya.

6 5è dia: la plaça del drac Li expliquem que el drac l’ha fet el mateix arquitecte que ha fet l’escultura de l’escola, ens agrada molt i és un símbol del nostre poble.

7 6è dia: l’estació de tren
Li ensenyem l’estació de tren perquè demà ens espera un dia de viatge, anirem a visitar Granollers.

8 7è dia: visitem Granollers
Anem a Granollers perquè és una de les ciutats que tenim més a prop, li ensenyem les coses més típiques com és la porxada.

9 8è dia: Barcelona Avui ens anem a Barcelona i li ensenyem algunes coses típiques com: passeig de gràcia, la catedral, la sagrada familia…

10 9è dia: tornem a Barcelona
Com ahir no ens va donar temps tornem a ensenyar-li altres indrets de Barcelona.

11 10è dia: Can Miret Anem d’excursió a Can Miret a on hi ha un parc i una zona d’oci per els nens per poder jugar i passar-ho molt bé. Van moltes famílies sobretot els caps de setmana.

12 11è dia: Andorra Volem sortir una mica més lluny, el portem a Andorra perque vegi tot el que hi ha.

13 12è dia: Malgrat de Mar Li volem ensenyar la costa i les platges i decidim portar-lo a Malgrat de mar a veure el seu castell i les platges.

14 A partir del 13è dia deixem que descansi una mica, i que vagi pels voltants del poble a veure tot allò que més li interessi i li agradi.

Descargar ppt "Viatgem per Llinars i els seus voltants"