ASSOCIACIÓ DEMANOENMANO

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Activitat CALCULA: ESPORT MASCULÍ I ESPORT FEMENÍ Observatori Crític de l’Esport Autora: Susanna Soler i Prat INEFC Barcelona.
Advertisements

SALUT I ESCOLA IES LLANÇÀ Josep Santos Infermer ABS Llançà.
LA NOTÍCIA I LA PREMSA Realitzat per: Beatriz Gracia Lillo i
BÀSQUET.
Consell Municipal de la Discapacitat
PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL QUALITAT DE VIDA
ESPORT I CONVIVÈNCIA Fundació per l’Esport i l’Educació de Barcelona Programa Convivim Esportivament Barcelona, 27 d’octubre de 2017.
Safe: Grup de recerca en salut, Activitat física i esport
L’ENTRENAMENT ESPORTIU
Tècniques per a l’animació d’ambients
CURS DE MONITORS 2010 ANNA TORT
Atenció a la dependència al Medi Rural
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
L’atenció a la diversitat i la LOE (l’escola inclusiva)
Programa Pacient Expert ICS en MPOC
APRENENTATGE MULTINIVELL
PROJECTE XARXA EMPRESES INCLUSIVES DEL GARRAF
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
TIPUS D’ALUMNAT.
Camina amb bastons, mou tot el cos
Marianao 1985 Marianao Context: La Fundació Marianao:
El model EDC: De la inserció laboral a la gestió corporativa de la diversitat De les dificultats a les oportunitats empresarials.
JOCS I ESPORTS ALTERNATIUS
SEGUINT EL CAMÍ Residència Creu Nova.
El viatge de Primària a Secundària
Jornada Cloenda Esports
PROJECTE D’INNOVACIÓ TOTS FEM SALUT PERIODE 2006/09
Col·laboracions i recerca de sinèrgies per a l'estructuració del sector: experiència de La Confederació II Trobada anual d’entitats del Club de Suport.
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Avançant cap a un model social digne i centrat en la persona
IES DE VILADECAVALLS (VALLÈS OCCIDENTAL) 678 ALUMNES DISTRIBUÏTS EN:
QUI SOM? ASPAS, Associació de pares de persones amb discapacitat auditiva Missió: Defensar, reivindicar i garantitzar els drets e interessos de la persona.
Els sous de les dones a CATALUNYA
OBJECTIUS TALLER Saber d’on partim (PRIMÀRIA) i cap a on anem (SECUNDÀRIA) Descobrir els principals CANVIS que es produeixen. Saber què implica el canvi.
SALUT MENTAL.
L’handbol a l’escola - Jornada de formació -
Grups interactius a L’Esquitx
Direcció General d’Igualtat d’Oportunitats en el Treball
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
Seminari d’Educació Especial
Equip d’Inserció Laboral Comunitat Terapèutica del Maresme
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
IMPACTE FAMILIAR I COMUNITARI DEL BANC DEL TEMPS ESCOLAR
SALUT MENTAL.
ASSAMBLEA GENERAL ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES CURS 17/18
Coneixements i idees previs
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Dia Mundial dels Defectes Congènits 3 de Març de 2017
En què consisteix? Aquest projecte consisteix en explicar contes catalans o contes inventats a nens i nenes. Els conta contes són grups d’alumnes de l’ESO.
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
Taula sectorial de Diversitat funcional Avaluació i línies de treball
Interacció escola - entorn.
ACTIVITATS DE LA VIDA DIÀRIA
APROXIMACIÓ AL MODEL DE DIAGNÒSTIC PEDAGÒGIC
QUI SOM? SOM UNA ASSOCIACIÓ SENSE ÀNIM DE LUCRE, QUE PRETÉN ACOSTAR LA CULTURA MUSICAL A TOTHOM.
CLUBS SOCIALS TAULA RODONA: SALUT MENTAL I ACCIÓ SOCIAL
L’esport com a eina de dinamització econòmica.
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
Barcelona, 23 de novembre de 2.009
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Assessorament de la Formació en Competències
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
Plans d’igualtat d’oportunitats Plans d’igualtat d’oportunitats
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
WebQuest “ L’esport, ha de ser violent? ”.
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Servei Educatiu Baix Llobregat 5 EAP B 07 Cornellà-St.J.Despí
Transcripción de la presentación:

ASSOCIACIÓ DEMANOENMANO Fomentar l’esport en les persones amb discapacitat intel·lectual (DI) i/o malaltia mental. Potenciar l’esport per tothom de manera inclusiva i en un àmbit ordinari. Conscienciar de la importància i de les característiques de l’esport en l’entorn de les persones amb diversitat funcional. Formar en l’àmbit de l’esport i la discapacitat intel·lectual. Crear vincles socials entre els diferents participants. Associació sense afany de lucre que facilita la integració, millora de la qualitat de vida i el desenvolupament personal de poblacions en situació de vulnerabilitat o exclusió social. Tot això, a través de la pràctica de l’esport, l’oci i el temps lliure, amb especial èmfasis en les persones amb discapacitat intel·lectual i/o malaltia mental.

PER QUÈ FER EL CURS NOVA ÀREA DE CONEIXEMENT AMPLIACIÓ DE RECURSOS INCLUSIÓ DE GRUPS SOCIALS MANCANÇA SOCIAL I ESPORTIVA ELIMINAR BARRERES

SITUACIÓ ACTUAL MOLT LLEURE I POC ESPORT POR AL DESCONEIXEMENT INSEGURETAT DAVANT LA DISCAPACITAT INSUFICIÈNCIA PROFESSIONAL ACTIVITAT EXCLUSIVA A CENTRES ESPECIALS

METODOLOGIA ACTIVITATS TEÒRIQUES I PRÀCTIQUES METODOLOGIA COOPERATIVA DINÀMIQUES DE ROL EN SITUACIONS REALS SESSIONS I TREBALLS DIRIGITS

T’HO PERDRÀS? "L'aprenentatge no és un esport per espectadors“ B.Dlocher