Página 1 Creade - LHH, Programes d´Outplacement. Página 2 Què és Creade - LHH ? Context Com ho fem Components bàsics Consultoría Visió Global Consultoría.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
EMPRESA Y REDES SOCIALES, Construyendo tu éxito en 2.0 Identitat / Marca Personal Odón Martí
Advertisements

Canvi cultural: la transformació a partir de les persones
Projecte Agrega. Què és el Projecte Agrega? El projecte Agrega és un projecte dirigit als membres de la comunitat educativa El projecte Agrega és un projecte.
Pla competències professionals Com pots obtenir les competències necessàries per entrar al món laboral?
ELS PROCESSOS DE SELECCIÓ DE PERSONAL
Activitats artístiques al CFA Miquel Martí i Pol De l’expressió oral i escrita a la cohesió social.
Procés de Reflexió Reglament del Consell Escolar Municipal 25 de setembre 2007.
Introducción al mundo de las cooperativas El modelo de @VPlatas.
“El temps és el recurs més important; Qui no el sap administrar, no sap administrar res” Peter Drucker.
CONTEXTUALITZACIÓ I GESTIÓ DE L’AULA DIGITAL Román Rodríguez Cap de projectes del CETEI 30 de juny de 2010.
Cicle Superior MARISTES VALLDEMIA Quin camí hem fet fins que hem arribat aquí? PRIMERA FASE: CURSET PER MESTRES INFANTIL I PRIMÀRIA (04-05) SEGONA FASE:
Un conte de Shel Silverstein Traducció, Xesco Boix
Tallers d’intercanvi d’experiències
Del llenguatge visual al missatge visual Su Richardson Burnt Breakfast Adaptació d’una presentació de M. Acaso.
La nova eina per l'acer Daniel Fabregat
La llengua amb les TAC…. UN NOU MODEL SOCIAL ELS DOCENTS NO ENS PODEM QUEDAR ATURATS DAVANT ELS CANVIS SOCIALS. LA TECNOLOGIA ÉS EN TOTS ELS ÀMBITS (administratiu,
HABILITATS DE COMUNICACIÓ PER LA PREVENCIÓ DE RISCOS PSICOSOCIALS.
UNITAT 4.- Organización del trabajo
ELS BLOCS I LA SEVA APLICACIÓ A L’AULA Recull de propostes sobre els usos didàctics dels blocs Material del Curs de l’Escola d’Estiu Virtual d’Espiral.
Catalunya escola d’emprenedors Mesures per fomentar l’esperit emprenedor Barcelona, 8 de novembre de 2011.
XERRADA PER A LES FAMÍLIES DE P5
Conselleria d’Educació i Cultura Conselleria de Benestar Social El treball socioeducatiu en xarxa Conselleria d’Educació i Cultura Conselleria de Benestar.
Organització, funcionament i gestió dels centres docents públics Les competències bàsiques Jornada de participació Tarragona, Materials a càrrec.
Validació de l’experiència laboral. validació de l’experiència laboral? A qui va dirigit ? Què s’obté validant l’experiència laboral? On puc fer la sol·licitud.
XARXA D’INICIATIVES D’ATENCIÓ A LA INFÀNCIA I LES FAMÍLIES
Albert Roura 13 i 20 de febrer de Las empresas que patrocinen deporte se podrán deducir hasta un 40 por ciento EFE | Madrid16 dic 2013 El Consejo.
Centre d'Hàbits Saludables
SESSIÓ VI. PREVENCIÓ DE RECAIGUDES I SEGUIMENT.
APRENENTATGE MULTINIVELL
Borsa de Treball Municipal
Antecedents (el context) Centre IATIC
PETITS REPORTERS Títol.
Noves metodologies formatives
Autor: Samuel Lozano Alcodori
@sebastiani64.
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
PLA D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
ORGANITZACIÓ A) Alumnat que vulguin certificat d’aprofitament
PLA D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL
1 1.
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
17a ESCOLA D’ESTIU DEL VOLUNTARIAT 2016
Projecte d’Itineraris Formatius
ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS INQUIETUDS NECESSITATS DEMANDES ROL DEL COL·LEGI ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS.
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
Matèries de modalitat i optatives de 2n de batxillerat
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
FUNDACIÓ DOMICÍLIA Ii Congrés de Treballadores Familiars de Catalunya
REPTES DE L’FP DUAL APORTACIONS PER A LA REFLEXIÓ JESUS MARTIN.
Presentació de la Guia per a la identificació i
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
Direcció General d’Igualtat d’Oportunitats en el Treball
Has sentit a parlar de la marca personal?
Equip d’Inserció Laboral Comunitat Terapèutica del Maresme
PROJECTE D’IMPLANTACIÓ SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES (SGC)
La formació professional, una opció de futur i amb futur
ESTEM PREPARATS PER AFRONTAR L’ACP? Proposta d’itinerari d’Implantació
“El perfil de mestre i professor”
Coneixements i idees previs
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
PLA D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL
Projecte d’Itineraris Formatius
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Xarxa de Dones Directives i Professionals del Tercer Sector
L’HANDBOL A L’ESCOLA.
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
Àrea d’Atenció a les Persones
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
Transcripción de la presentación:

Página 1 Creade - LHH, Programes d´Outplacement

Página 2 Què és Creade - LHH ? Context Com ho fem Components bàsics Consultoría Visió Global Consultoría Altres eines Programes d´Outplacement

Página 3 Qui som? A nivell nacional tenim oficines a Barcelona, Tarragona, Madrid, Bilbao, A Corunya, Sevilla, València, Valladolid, Saragossa, Canàries, Murcia i Màlaga. Implantació en més de 50 païssos amb més de 240 oficines. Implantació Territorial

Página 4 Experiència

Página 5 Context Actual Canvis entorn económic, social… Augment persones en situació de transició (més compètencia) Xifres d´atur entorn al 20% Menys ofertes de treball. Major necessitat de ser més competitiu en la recerca de feina. Gestió de la frustració.

Página 6 “ No és la més forta de les espècies la que sobreviu, ni la més intel.ligent, sino la que millor respon al canvi” El Canvi

Página 7 Tinc que acceptar qualsevol oferta? El sector està fatal. Puc encaixar per perfil en altres sectors? Quin salari puc demanar? Hi ha tanta competència! Com puc fer per tenir èxit? Per qué no m´han trucat desprès de fer l´entrevista? A més de parlar amb els companys del “carrer”, qué més puc fer? I si deixo passar un temps per fer la recerca? Potser hi ha millors condicions… La Persona respecte al Mercat de Treball

Página 8 Com ho fem?

Página 9 Objetius generals Els objectius que es persegueixen: Oferir als treballadors la orientació y recursos necessaris adaptats a la realitat del mercat laboral per facilitar la recerca de noves alternatives personals i professionals. Per els perfils o persones que la continuitat no sigui possible en la seva zona: Consultoría en Transferencias d´habilitats a altres sectors o activitats, o bé oportunitats de formació que li permetin la realització de noves funcions. Autònom, per aquells candidats que vulguin muntar el seu propi negoci. Formar en Técniques de Recerca de Feina. Estrategies, habilitats y técniques per afrontar amb èxit la transició professional. En tots els casos, fomentar la autonomía del candidat en el camí de la consecució del objetiu que ell/ella es marqui. La satisfacció del candidat amb el servei. Acompanyament en els moments difícils.

Página 10 On estem On anem La Persona

Página 11 “No hi ha vent favorable per qui no coneix el seu propi destí” Lucio Anneo Séneca Visió General del Programa CONSULTORÍA FORMACIÓ PROSPECCIÓ

Página 12 Components bàsics Consultoría Programa d´Outplacement Orientació Professional Habilitats Comunicació verbal Comunicació no verbal Eines Carta Presentació Carta Resposta Anuncis CV Carta Referències Perfil Professional

Página 13 Visió Global Consultoría SESSIONS PRESENCIALS INDIVIDUALS Atenció personalitzada SEGUIMENT CONSULTORIA A DISTÀNCIA Llibre de treballl PROSPECCIÓ I FORMACIÓ Informació i orientació CONSULTORIA ONLINE Creade Online i Brújula SESSIONS PRESENCIALS GRUPALS Tallers Orientació Professional

Página 14 Eines virtuals de formació online. L´objectiu és fer ús de les avantatges de la formación 100% on-line (e-learning) i la formació presencial (pedagógicament estructurades, per facilitar l´aprenentatge. CREADE Online – BRÚJULA. Dissenyat per perfils de producció. CREADE Online. Dissenyat per perfils indirectes y comandaments intermitjos.  EINES TECNOLÓGIQUES. La recerca de feina – Altres Eines

Página 15 MERCAT VISIBLE 25% MERCAT OCULT 75%  L´activitat de Prospecció té 4 eixos bàsics:  Analitzar El mercat laboral i els perfils dels candidats.  Comunicar Sensibilitzar l´entorn respecte al col.lectiu.  Detecció Detecció d´oportunitats dins del mercat laboral. A travès de campanyes de marketing, contactes directes camb l´entorn económic empresarial de la zona i contactes institucionals.  Gestió L´Objectiu d´aquesta acció és que cada candidat tingui ofertes de treball adequades al seu objetiu professional com complement a les accions insubstituibles dels propis candidats. La Recerca de Feina – Altres Eines

Página 16 Moltes gràcies! Luis Pizarro