Knowing by sharing ( Ens coneixem compartint)

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Activitats artístiques al CFA Miquel Martí i Pol De l’expressió oral i escrita a la cohesió social.
Advertisements

e-health i terciarisme
Valorem el que mengem! Disseny de projectes de comunicació, i educació ambiental.
Conxita Mayós Servei d’Ordenació Curricular
PROJECTE D’INTERCANVI Des Ambrois OULX (Itàlia) Josep M
Elaboració d’un mapa temàtic
Xarxa Productes de la terra
Treball presentat per: Paula Rullán Sergio Torres Aina Iglesias
PROGRAMA D’ACTIVITATS D’ESTIU 2015
Podeu posar una foto del vostre centre
DECRET PEL QUAL S’ESTABLEIX L’ORDENACIÓ DELS ENSENYAMENTS DE L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA 2007.
PROGRAMACIÓ Casal 2012 Amàlia Castillo
DECÀLEG D’HÀBITS SALUDABLES A L’ESCOLA
SOLIDARIS AMB ELS MÉS NECESSITATS
SELECTIVITAT 2013.
INTRODUCCIÓ Educar en valors. Eix transversal En tots els àmbits Epp
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
INTERCANVIS 3r ESO REUNIÓ PARES 25 SETEMBRE 2018.
PETITS REPORTERS Títol.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
PROJECTE: AUTOR/A I L.LUSTRADOR/A A L’AULA
OPCIONS METODOLÒQIQUES
FINANÇAMENT EUROPEU PER LA CREATIVITAT, LA INNOVACIÓ I LES NOVES TECNOLOGIES Promoció de la cooperació cultural mitjançant els EEA Grants ( )
Mètode Dalcroze La música, l’expressió corporal, la dansa i el moviment com a factors d’integració i convivència. La Autors: Mariona Farrés i Patrícia.
Desplegament del currículum competencial i model didàctic
Ports Nets: Un model de gestió integrada
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
INTERVENCIÓ COMUNITÀRIA INTERCULTURAL
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Recollida i ús de dades per al suport conductual en una escola
L’handbol a l’escola - Jornada de formació -
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
JORNADA D’ORIENTACIÓ AL BATXILLERAT
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
CURS
L’UNIVERS TROBADA INTERCENTRES MUS-E ZONA NORD 2009 DIVENDRES
“EL PALIC, un model per a les illes”
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
Prof. José Miguel Santacreu Soler Dep. d’Humanitats Contemporànies
Inici del curs setembre de 2018
Coneixements i idees previs
“M’ORGANITZO LES COLÒNIES” (al CdA del Delta de l’Ebre)
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Cap a una educació plurilingüe: conceptes clau, estratègies i eines
Interacció escola - entorn.
ESCOLA IGNASI MELÉ I FARRÉ
CIUTAT DE LES ARTS I LES CIÉNCIES (VALÈNCIA)
QUI SOM? SOM UNA ASSOCIACIÓ SENSE ÀNIM DE LUCRE, QUE PRETÉN ACOSTAR LA CULTURA MUSICAL A TOTHOM.
SELECTIVITAT 2011.
Recurs educatiu Europa
Socialització de llibres de text.
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
CREDA Tarragona- Terres de l’Ebre Curs
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
PLA EDUCATIU D’ENTORN DEL BARRI DE SANT ILDEFONS DE CORNELLÀ DE LLOBREGAT 11/07/2019.
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny
AL RIU NOMÉS HI HA AIGUA? UN CONTEXT PER TREBALLAR BIODIVERSITAT, ESTADÍSTICA I ÚS DE LES TIC A 1r D’ESO.
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
2a JORNADA TAULES DE TREBALL
Transcripción de la presentación:

Knowing by sharing ( Ens coneixem compartint) Projecte Comenius Setembre 2010 / Juny 2012 Knowing by sharing ( Ens coneixem compartint)

ESCOLES PARTICIPANTS: Kurkelan Koulu ( Kerava, Finlàndia). Circolo Didattico San Giovanni Bosco (Barrafranca, Itàlia). Oakfield Primary School ( Rugby, Regne Unit). Prästholmsskolan ( Boden, Suècia). Escola Frederic Godàs (Coordinadora).

Kurkelan Koulu. Kerava (Finlàndia) 164 alumnes

Circolo Didattico San Giovanni Bosco Barrafranca (Itàlia) 617 alumnes

Oakfield Primary School Rugby (Regne Unit) 178 alumnes

Prästholmsskolan Boden (Suècia) 135 alumnes

TEMES I ASPECTES A TREBALLAR: Situació geogràfica, històrica i social de les nostres ciutats, regions i països. Jocs tradicionals: d’interior, a l'aire lliure i jocs de taula. Tradicions relacionades amb les diferents festivitats que celebrem durant l’any.

La música: biografia i principals produccions de dos músics (un clàssic i un contemporani) representatius de cada país. L’art: relacionar les nostres produccions amb les de artistes famosos tot treballant diferents tècniques. Els continguts seran: Els quatre elements: aigua, foc, terra i aire L’art urbà La figura humana

OBJECTIUS: Fomentar i desenvolupar la consciència de pertinença a Europa a través del contacte amb les cultures dels nostres veïns europeus. Augmentar el coneixement sobre la nostra cultura popular (jocs i tradicions).

Conèixer i valorar el nostre patrimoni musical i artístic. Conèixer i valorar el patrimoni cultural d’ altres països europeus. Conèixer la situació geogràfica, històrica i social del nostre país. històrica i social dels altres països participants.

Promoure actituds de comunicació, socialització, solidaritat i respecte. Desenvolupar l'esperit del treball en equip i la capacitat de viure junts. Desenvolupar i augmentar la dimensió intercultural tot superant els prejudicis i els estereotips. Millorar la pròpia autoestima mitjançant l’intercanvi d'experiències.

Desenvolupar i millorar les competències en llengües estrangeres. Fomentar l’ ús de les noves tecnologies (ICT) i el seu coneixement.

ACTIVITATS: Per assolir els nostres objectius, hem dissenyat una àmplia varietat d'activitats per tal de promoure el coneixement,la cooperació i l‘ intercanvi d'experiències entre tots els alumnes i professors implicats en el projecte i que es duran a terme al llarg dels dos cursos escolars durant els que es desenvoluparà.

MOSTRA D’ALGUNES DE LES ACTIVITATS DISSENYADES: Disseny d’una pàgina web específica Disseny del logo representatiu del projecte Elaboració de dossiers sobre les diferents ciutats, regions i països Elaboració de diferents produccions artístiques Disseny i elaboració d’un calendari 2012 basat en les respectives tradicions

Elaboració de dossiers sobre la biografia i produccions dels músics treballats Comunicació entre els alumnes de les diferents escoles utilitzant les noves tecnologies Intercanvi i pràctica de jocs tradicionals dels diferents països Celebració d’una setmana “Comenius”