PROPOSTES D’AVALUACIONS FIGUROANALÒGIQUES

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Activitat CALCULA: ESPORT MASCULÍ I ESPORT FEMENÍ Observatori Crític de l’Esport Autora: Susanna Soler i Prat INEFC Barcelona.
Advertisements

PROPOSTES D’AVALUACIONS FIGUROANALÒGIQUES
Impress 3... Posa-hi un fons!
LECTURA D’IMATGES als Estanys de Sils
L’ERA DEL MAQUINISME Àlex Mogena.
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Elaboració d’un mapa temàtic
Aquesta és una felicitació de Nadal atípica, tot i que us desitjo unes molt bones festes i un feliç 2.008, us envio una sèrie de fantàstiques fotos del.
Podeu posar una foto del vostre centre
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
Reunió informativa d’inici de 2n ESO
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
I transforma un llibre en un nou lector
APRENENTATGE MULTINIVELL
Les primeres passes amb el GeoGebra
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
COM PRESENTAR UN TREBALL
PETITS REPORTERS Títol.
Centre de Suport AFA PARETS (Parets del Vallès).
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
Aquí podreu buscar i escoltar música on-line
ESCOLA CERVANTES CURS r: CLASSE URPESDEFOC.
ELS DRETS SOCIALS Rics i pobres
Fet per Adriana, Helena i Marta (6B)
Projecte interdisciplinari:
“LA VIDA ÉS UN DO DE DÉU I UN SERVEI ALS ALTRES”
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Matemàtiques 3er E.S.O..
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Escola la Sínia Vic 4t curs
ESCOLA CERVANTES (BARCELONA) CLASSE DE P-3 MARIA JOSÉ MATA
Grups interactius a L’Esquitx
Situacions creades a partir dels materials naturals
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
vista pels nens i nenes de 2n
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
Seminari d’Educació Especial
ESCOLTA ESTRUCTURADA A P3 Escola Joan Maragall.Vilanova del Camí.
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
L´aprovisionament L´aprovisionament consisteix a comprar els materials necessaris per l´activitat de l´empresa (la majoria matèries primeres), emmagatzemar-los.
Com fer una presentació? Comunicació oral
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT CLARET BARCELONA-2019
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
Treball compartit alumnes USEE i grup de cinquè de Primària
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
CICLE INICIAL Visita a la Fundació CRAM
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
Continuació: el temps II
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Curs de Biocomputació Universitat Autònoma de Barcelona
L’AULA D’ESTUDI ÉS UN ESPAI ADIENT PER ESTUDIAR, FER DEURES, LLEGIR, CONSULTAR I FER PRÉSTEC DE LLIBRES… ESTÀ UBICADA A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA. POSSIBILITA.
Aula Oberta IES Arnau Cadell
ANEM A L’HORT AQUEST CURS ELS NENS I NENES DE P-3 S’HAN INCORPORAT A LA TASCA DE CUIDAR L´HORT. PREPARAR LA TERRA, PLANTAR ,REGAR, RECOLLIR FULLES.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Estils i Plantilles Ms Word.
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
Transcripción de la presentación:

PROPOSTES D’AVALUACIONS FIGUROANALÒGIQUES

Aquí us deixem unes propostes pràctiques per animar-vos a treballar l’avaluació figuroanalògica a les sessions de Filosofia 3/18. Us animem també, a inventar, a buscar recursos per crear les vostres avaluacions. Recordeu que el llibre bàsic que us donarà suport teòric i pràctic és REAVALUAR, de diversos autors i autores del GrupIREF i d’EUMO Editorial.

Per educació infantil ASPECTE QUE S’AVALUA: Grau de participació a la sessió. MATERIALS: Dos gots, un de gran i un de petit, o bé una fotografia de gots. PROCEDIMENT: Amb un criteri tancat, demanarem als nens i nenes que triïn un dels dos gots, segons si han participat MOLT o POC. SUGGERIMENTS: Recordeu que podeu aplicar totes las variants que creieu convenients, per exemple posar gots reals de la mateixa mida (un, dos o més), però amb aigua o suc amb diferents quantitats.

ASPECTE QUE S’AVALUA: Ordre de la sessió. MATERIALS: fotografies de Lego. PROCEDIMENT: Amb un criteri tancat, demanarem a nens i nenes que triïn la imatge que representa millor si la sessió ha estat ordenada o desordenada.

Per primària ASPECTE QUE S’AVALUA: Funcionament de la comunitat de recerca. MATERIALS: Fotografies de castellers. PROCEDIMENT: Demanarem als i les alumnes que triïn quina imatge representa millor el grau de construcció d’una comunitat de recerca, que el grup ha assolit durant un període de temps (un trimestre, un curs escolar, etc.). SUGGERIMENTS: Podeu fer servir criteris tancats, donant-li un valor a cada imatge o bé deixar-ho obert, perquè cadascú elabori la pròpia analogia. Aquestes imatges també es poden fer servir per avaluar la construcció del diàleg, en una sessió puntual.

1 2 3 4 © fotografies 1, 3 i 4: Marcelo Aurelio – Nocturama Fotoblog – www.arte.redes.com/nocturama © fotografia 2: Curt Harlow - www.curtharlow.com

Per secundària ASPECTE QUE S’AVALUA: Direcció del diàleg. MATERIALS: Fotografies de vies de tren. PROCEDIMENT: De les fotografies proposades, seleccionar-ne tres o quatre. Deixarem un criteri obert, perquè nois i noies trïïn quina fotografia mostra millor la direcció que ha pres el diàleg que s’ha mantigut durant una sessió. SUGGERIMENTS: Aquesta avaluació també es pot realitzar amb fotografies de camins o amb fletxes, entre d’altres.

1 2 3 4 5 6 7 8 ©Foto 3: Fede Palles -5. Sergio Villatoro La resta de les fotos no tenen autoria explícita, són extretes d’imatges de Google 8