El Modernisme Tradició I Modernitat a L’arquitectura Del Canvi De Segle Projecte Escolar Comènius 1

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
"No pot escollir príncep qui vessa sang“ (La pell del Brau 1960)
Advertisements

GASPARD MONGE GIRARD DESARGUES.
SERVEI D’ORIENTACIÓ I ACOMPANYAMENT A LATRANSICIÓ. ESCOLA-TREBALL
Guido d’Arezzo.
Escola Montserrat Sant Just Desvern
 El fetge és l'òrgan que forma la sang.
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
TFC Intranet Escolar Desenvolupament d’una aplicació Java2 EE
BAUHAUS, una escola d’art
Toca fusta FENT DECORATS
APLICACIÓ DEL CONTACT IMPROVISACIÓ A L’ENSENYAMENT SECUNDARI
LA TARDOR Cicle Inicial.
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
PETITS REPORTERS Títol.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
ELS NOMBRES ENTERS.
CONSULTA OBERTA LA CONSULTA OBERTA COM A REPTE PERSONAL I PROFESSIONAL. AJUDAT A VALORAR ELS ADOLESCENTS D’UNA ALTRA MANERA, FINS ARA, AL MENYS PER MI.
EUROMANIA A L’ESTEVE Generalitat de Catalunya
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
Experimentam amb la ciència
Literatura catalana medieval. Prosa
Barcelona, 2 de desembre de 2.002
Ajudant als refugiats 3ª part
EDAT CONTEMPORANIA ULL DE VENT 4tA Paula,Sara,Rodrigo i,Eric.
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
INSTITUT CIRVIÀNUM DE TORELLÓ
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
DEL TEXT INFORMATIU AL TEXT DIDÀCTIC
Programa d’il·lustracions online!
SORTIM A EXPLICAR MITES
Cicle Superior (Curs 2015 / 2016) CIM D’ÀLIGUES.
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Què existeix i què no existeix.
Writer Fora dels límits!
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
Entrevista a Enric Larreula
PETITS TALENTS CIENTÍFICS
vista pels nens i nenes de 2n
DIADA DE LA PAU A SJO.
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
Objectiu Educatiu Trienni
Grup: AIGUA DE PORCS! LA MEMÒRIA HISTÒRICA!.
Treball de Recerca de Batxillerat

millora de la qualitat de l’ensenyament.
“M’ORGANITZO LES COLÒNIES” (al CdA del Delta de l’Ebre)
Jessica, Gerard, Laura P, Alex
QUIN EFECTE TENEN ELS ÀCIDS SOBRE ELS ALIMENTS?
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
PROJECTE SOSTENIBILITAT
Assessorament de la Formació en Competències
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
Mercè Rodoreda ( ).
un camí cap a la convivència i el diàleg
OBJECTIUS: S’ADREÇA A: ACTIVITATS: El Projecte Comarques pretén que:
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
Reunió de famílies 3r d’ESO El 4t d’ESO
ITINERARIS 4t d’ESO.
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Transcripción de la presentación:

El Modernisme Tradició I Modernitat a L’arquitectura Del Canvi De Segle Projecte Escolar Comènius 1

IES Gaudí (Reus, Catalunya) Irvine Royal Academy (Irvine, Scotland) Escola Secundária da Amadora (Amadora, Portugal)

Fem Contes Amb Gaudí Alumnes De 1r D’eso IES Gaudí De Reus Artistic Assistance: Francesca Cristina Linguistic Assistance: Helena Piquer Curs 2001-2002

Al llarg del curs 2001- 2002, un grup d’alumnes de 1r d’ESO van desenvolupar una experiència d’aproximació a la figura i a l’obra d’Antoni Gaudí, assessorats per les professores Francesca Cristina (en la part artística) i Helena Piquer (en l’aspecte literari). El resultat va ser un recull de contes dels quals presentem tres. El procés de treball i elaboració dels contes ens l’expliquen els mateixos alumnes:

El procés que vam seguir va ser el següent:  primer vam recopilar informació sobre l’arquitecte Gaudí: la seva vida, la seva obra …  després ens vam posar a redactar el guió escrit del conte  quan ja teníem la història força decidida vam començar a fer dibuixos, vam acabar la redacció, triàrem el format del conte i experimentàrem amb diferents tècniques per escollir la més apropiada  finalment vam escriure el text al conte dibuixat i el vam enquadernar