La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Barcelona, 2 de desembre de 2.002

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Barcelona, 2 de desembre de 2.002"— Transcripción de la presentación:

1

2 Barcelona, 2 de desembre de 2.002
La utilització de les noves tecnologies de la informació i de la comunicació en el procés d’expansió de “la Caixa”: Barcelona, 2 de desembre de 2.002

3 Dispersió Diversitat Intensitat
Magnituds clau Més de oficines a tot el territori espanyol empleats Incorporació de nous professionals cada any Dispersió Diversitat Intensitat

4 Heterogeneïtat de bagatges universitaris
Nous empleats Heterogeneïtat de bagatges universitaris En el decurs del procés d’inserció -1er. any- reben més de 300 hores de formació: Genèrica (economia, fiscalitat, aspectes jurídics) Específica (productes, serveis), Presencial (habilitats, tecnologia…)

5 Hem substituït els cursos a distància i l’autoformació en CD-rom per:
¿Què hem fet? Hem substituït els cursos a distància i l’autoformació en CD-rom per: Una plataforma comunicacional (extranet) amb els “cursos virtualitzats”, en la qual cada nou empleat hi troba el seu itinerari formatiu.

6 Actualització ràpida dels continguts.
Avantatges Accessibilitat: “obert 24 hores, 365 dies l’any, des de qualsevol punt de la geografia” Actualització ràpida dels continguts. Adequació a les característiques o preferències de cada alumne.

7 Valors afegits Les utilitats comunicacionals (chats, fòrums, debats), ben gestionades per un equip de tutors/dinamitzadors, faciliten i impulsen: Treball en equip. Compartir experiències. Aprendre dels èxits.

8 Superar la síndrome “sense papers”.
Dificultats El paper del “tutor-dinamitzador virtual” no és fàcil: disponibilitat, proximitat amb l’alumne, competències tècniques i de comunicació escrita. Superar la síndrome “sense papers”. Acceptar que la xarxa és “voluble”. Nova alfabetització.

9 “Aula oberta” a Barcelona amb una línia punt a punt amb el servidor.
Logística “Aula oberta” a Barcelona amb una línia punt a punt amb el servidor. Connexió a través d’una línia 900 des de qualsevol ordinador. Facilitats per a l’adquisició d’equips multimèdia. Connectivitat des de la Intranet corporativa (Oficines).

10 “Els processos d’innovació es donen a la perifèria, no al nucli”
Situació actual Vàrem començar l’ amb grups pilot (100 alumnes). Actualment en tenim actius o en procés. Implementació de millores a partir de les aportacions tant dels tutors como dels alumnes. “Els processos d’innovació es donen a la perifèria, no al nucli”

11 Quins són els nostres objectius?
Assegurar els mínims per què el professional incorporat de nou sàpiga fer allò que s’espera d’ell, independentment d’on sigui. Propiciar una transferència de coneixement entre Tutors, Formadors presencials y Alumnes. Vincular la formació al seu propòsit: acompanyar, afavorir, facilitar un projecte de canvi o desenvolupament.

12 Algunes dades ANY 2001 FINS


Descargar ppt "Barcelona, 2 de desembre de 2.002"

Presentaciones similares


Anuncios Google