L’HANDBOL A L’ESCOLA.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Activitat CALCULA: ESPORT MASCULÍ I ESPORT FEMENÍ Observatori Crític de l’Esport Autora: Susanna Soler i Prat INEFC Barcelona.
Advertisements

AUTOGESTIÓ I INNOVACIÓ EN L’AULA OBERTA
6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
Les entrevistes: Segona part
La palanca IEA Oriol Martorell 2n de Primària 2015/2016
TALLER DE JOCS Aquest any hem iniciat un nou taller a Primària ...
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
Inspirant llàstima o fent-nos responsables
Podeu posar una foto del vostre centre
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
REUNIÓ INFORMATIVA.
INTRODUCCIÓ Educar en valors. Eix transversal En tots els àmbits Epp
Les primeres passes amb el GeoGebra
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
ESCOLA MARE DE DÉU DEL ROSER - AMÍLCAR
PETITS REPORTERS Títol.
APRENENT JUNTS.
Coneixem el que estudien i ens hi impliquem
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
@sebastiani64.
1r TRIMESTRE 2n TRIMESTRE 3r TRIMESTRE
Els pallassos.
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
LA CIÈNCIA A L’ESCOLA PRIMÀRIA
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
DIADA DE La pau i la no violència.
Descobrint un tresor amagat
TALLER DE JOCS Aquest any hem iniciat un nou taller a Primària ...
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
L’handbol a l’escola - Jornada de formació -
DIADA DE LA PAU A SJO.
Activitat d’educació en comunicació audiovisual
Treball DE SÍNTESI 1r ESO
Objectiu Educatiu Trienni
LES MATEMÀTIQUES AL MÓN
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
EL GAT LLAMPEC VISITA ALS ALUMNES DE CICLE MITJÀ
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
PERQUÈ LA NOSTRA SABATA TÉ UN NÚMERO!!
CREIXEM EL COS HUMÀ Alumnes de Primer de Primària.
El castell de Clariana està ubicat a Argençola, Anoia
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Les taules de multiplicar
En què consisteix? Aquest projecte consisteix en explicar contes catalans o contes inventats a nens i nenes. Els conta contes són grups d’alumnes de l’ESO.
Projecte xarxa Aleix Adell, Asier Aguilera, Silvia Alba, Ivet Clavell
Alumnes de l’aula d’acollida.
L’eskamot verd ens demana ajuda!
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
ELS PRIMERS DIES A P3.
Marcos Escolano, Carles Casamiquela i Adrià Doménech
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AMB DÉU TOT ÉS POSSIBLE Paula García Ruiz
ANEM A L’HORT AQUEST CURS ELS NENS I NENES DE P-3 S’HAN INCORPORAT A LA TASCA DE CUIDAR L´HORT. PREPARAR LA TERRA, PLANTAR ,REGAR, RECOLLIR FULLES.
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
FASES DE PROJECTE TECNOLÒGIC
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

L’HANDBOL A L’ESCOLA

COOPERACIÓ O COMPETICIÓ A TENIR EN COMPTE... DIVERSIÓ COOPERACIÓ O COMPETICIÓ JUGAR PROMOCIÓ VALORS

EL JOC És important que totes les activitats girin al voltant del JOC. El JOC és l’eina més potent que tenim en les classes d’E.F. La naturalesa del nen l‘impulsa a JUGAR. El JOC és el contingut més primari i natural que treballarem amb els nostres alumnes. NO activitats analítiques.

DIVERSIÓ Les activitats proposades han de ser divertides per a que l’alumne tingui ganes de jugar i en vulgui cada vegada més, en definitiva, que estigui motivat. D’aquesta manera aconseguirem un millor clima i dinàmica de treball.

COOPERACIÓ O COMPETICIÓ?? Hem de saber integrar ambdós conceptes, sempre prioritzant el primer. És molt important que els alumnes interioritzin el concepte de cooperació i obrin en conseqüència. També hem de saber integrar la competició, en la mesura del possible, ja que és un element motivant molt important, sobretot a partir de C.M.

COOPERACIÓ Integració de tots els alumnes. Classes homogènies. Educar en valors. Repte per nosaltres. Els més hàbils es poden avorrir. Classes sovint menys dinàmiques. Possibilitat de classes menys divertides.

COMPETICIÓ Possibilitat d’explotar els més hàbils. Classes més dinàmiques. Sovint més divertides. Si no la treballem bé, menys integració. Problemes per als menys hàbils. Possible sobre-motivació.

PROMOCIÓ És interessant valorar si volem fer una promoció de l’activitat per a que els nens la practiquin en activitats extres, ja sigui a dins o fora de l’escola. Hem de fer activitats atractives i que promoguin la socialització i la integració en els alumnes. Col·laboració amb AMPA, ajuntaments, consells comarcals, clubs esportius...

COMPANYONIA VALORS ESFORÇ Tots sabem que l’educació en valors és molt important en la nostra feina a l’escola, cada vegada més la societat necessita la nostra ajuda per inculcar uns valors que sembla que cada vegada vagin més cars... L’esport i l’A.F. Són unes de les millors eines que es poden tenir per educar en valors, APROFITEM-HO!! RESPECTE AMISTAT

MOLTES GRÀCIES!! ARA... ANEM A JUGAR!!