INTRODUCCIÓ INTRODUCCIÓ INTRODUCCIÓ

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Els surfistes van utilitzar la cooperació per fer públic el seu desacord amb el projecte d’espigons. En primer lloc van utilitzar les seves planxes per.
Advertisements

Generalitat de Catalunya Departament d’Educació IES El Castell Departament de tecnologia Coeducació: promoure una educació que potenciï la igualtat real.
Impress 3... Posa-hi un fons!
EL TREBALL DE CATALÀ.
Escola Montserrat Sant Just Desvern
TUTORIAL PER TREBALLAR AMB EL MOODLE
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
Les primeres passes amb el GeoGebra
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
uoc-domo CONTROL DOMÒTIC AMB ARDUINO UOC-DOMO
El Club de Futbol Femení de St.Roc DISSENYA EL BLOG DEL SEU EQUIP
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
● Un home perseguit implacablement (v ● Un home perseguit implacablement (v. 9) apel·la al poder de Déu perquè el deslliuri dels seus adversaris.
PETITS REPORTERS Títol.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
LES FLORS UNA CACERA DEL TRESOR DE L’ÀREA DE CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL I ADREÇADA A ALUMNES AMB NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS DE CICLE SUPERIOR Creada.
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
PUZZLETS Com resoldríes el repte? Té solució única?
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
QUÈ FA EL NOSTRE COS AMB L’AIRE QUE AGAFA QUAN INSPIREM?
Descobrint un tresor amagat
Mediació IES s'Agulla (Blanes) Què és la mediació? Conflictes que
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
La Bíblia, font de valors humans i socials
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
ESCOLA CERVANTES (BARCELONA) CLASSE DE P-3 MARIA JOSÉ MATA
Carta d’un infant als seus pares.
Treball DE SÍNTESI 1r ESO
Professor de secundària, biòleg, i algunes coses més…
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
Com fer una presentació? Comunicació oral
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
+ En plena confusió, a causa de la malaltia i la persecució, el pobre crida anguniosament Déu. + El seu alliberament per part de Déu causarà vergonya.
BIODIVERSITAT A L’HORT
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
Interacció escola - entorn.
L’ de presentació Literatura i comunicació Gemma Gómez.
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
CFA Sebastià Juan Arbó Curs
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
HARDWARE.
POSSIBILITATS EDUCATIVES DE LES EINES DE GOOGLE
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
EUROFRAGANCE CAPTUREM SENSACIONS.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
GUIA PER A REGISTRAR-NOS AL QUIZ
CONSISTORI INFANTIL.
EL TEATRE Per començar aquest projecte ens hem de situar. Què és això del teatre? Quan es va inventar? Quina ha estat la seva evolució al llarg de la.
Aula Oberta IES Arnau Cadell
NOM DEL PAIS AUTORS DEL PROJECTE.
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
PROPOSTES D’AVALUACIONS FIGUROANALÒGIQUES
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
WebQuest “ L’esport, ha de ser violent? ”.
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
WEBQUEST Una tècnica per a l´aprenentage en la xarxa Internet.
Transcripción de la presentación:

INTRODUCCIÓ INTRODUCCIÓ INTRODUCCIÓ Hola nois/es! Sóc la Maria Vasco i com a “marxadora” que sóc us vull fer una pregunta: Quan parlem d’exercici complet, què us ve al cap? Natació, futbol o potser bàsquet. La marxa atlètica queda en un racó de la memòria, com un esport patós i de moviments ridículs. Però no valen les rialles. La marxa atlètica és molt més que això. Us pica la curiositat? Us proposo fer una cursa (de 20Km marxa), que només podreu guanyar si aconseguiu passar totes les proves que us trobareu pel circuit. Si sou capaços de seguir el meu ritme aprendreu moltes coses sobre aquest esport! Així què, en “marxa”? INTRODUCCIÓ TASCA PROCÉS RECURSOS AVALUACIÓ CONCLUSIONS CRÈDITS Guia pel professor

TASCA TASCA TASCA TASCA TASCA TASCA TASCA L'objectiu final de la vostra tasca és aconseguir arribar a meta havent superat, satisfactòriament, cadascuna de les proves relacionades amb la marxa atlètica. En primer lloc haureu de formar grups de 4 persones. Després haureu de realitzar la resta d'activitats per poder arribar al final i guanyar la medalla d’or. Les activitats les haureu de fer en els fulls adjunts a cada activitat i imprimir-les per fer un petit treball; així mateix les haureu de guardar en un disquet i enviar-les al vostre professor. Apa, endavant i a guanyar la carrera! INTRODUCCIÓ TASCA PROCÉS RECURSOS AVALUACIÓ CONCLUSIONS CRÈDITS Guia pel professor

PROCÉS PROCÉS PROCÉS PROCÉS PROCÉS PROCES PROCÉS A partir d'aquest instant comença la carrera. Teniu 20 quilòmetres per endavant. Ànims atletes!!!!!!!!!!! ACTIVITAT 1 En aquesta activitat haureu d’omplir els buits que falten en el text, per tal de situar la marxa atlètica dins la varietat esportiva i també conèixer els trets més característics d’aquesta disciplina (full adjunt). ACTIVITAT 2 Aquí haureu d’esbrinar quines són les característiques de la tècnica amb la qual es basa la Maria en els seus entrenaments. Per aconseguir-ho haureu d’omplir cadascuna de les caselles del mots encreuats que us presentem. ACTIVITAT 3 Ara haureu de relacionar el físic d’alguns esportistes amb el seu nom corresponent, a fi i efecte que conegueu algunes de les cares més destacades de la marxa atlètica (full adjunt) ACTIVITAT 4 Construïu la representació de l’arribada de la Maria a la meta. ( full adjunt ) INTRODUCCIÓ TASCA PROCÉS RECURSOS AVALUACIÓ CONCLUSIONS CRÈDITS Guía pel professor

RECURSOS RECURSOS RECURSOS RECURSOS RECURSOS Aquí us adjuntem les direccions de les pàgins webs que us seran útils per a cada activitat: ACTIVITAT 1 www.webpersonal.net/ultramaraton (definició) ACTIVITAT 2 www.webpersonal.net/ultramaraton/ (tècnica 1) ACTIVITAT 3 www.google.es (imatges) ACTIVITAT 4 INTRODUCCIÓ TASCA PROCÉS RECURSOS AVALUACIÓ CONCLUSIONS CRÈDITS Guia pel professor

AVALUACIÓ AVALUACIÓ AVALUACIÓ INTRODUCCIÓ TASCA PROCÉS RECURSOS AVALUACIÓ CONCLUSIONS CRÈDITS Guia pel professor Els alumnes seran avaluats des de dos àmbits diferents: Coneixements informàtics: Navegar per internet per tal d’aconseguir la informació demanada Dominar el processador de textos Word Saber guardar la informació al disc dur i en un disquette. Saber utilitzar el correu electrònic Coneixements sobre la marxa atlètica: Conèixer els orígens i la evolució de la història de la marxa Conèixer la tècnica de Maria Vasco (marxadora) Conèixer els atletes més destacats d’aquesta disciplina.

CONCLUSIONS CONCLUSIONS CONCLUSIONS INTRODUCCIÓ TASCA PROCÉS RECURSOS AVALUACIÓ CONCLUSIONS CRÈDITS Guia pel professor Molt bé atletes!! Heu aconseguit acabar aquesta “dura” competició acompanyant-me en tot moment i aconseguint la victòria, que sense vosaltres no hagués estat possible. Espero que us ho hagueu passat molt bé!!!! Ben segur que heu après moltes coses que no coneixíeu sobre aquesta disciplina; i, a més a més, de manera interactiva, la qual cosa us ha servit per endinsar-vos en el món de les noves tecnologies. Gràcies a tots i espero que em recolzeu i m’ajudeu, tant com ho heu fet al llarg d’aquest recorregut, en les pròximes Olimpíades d’Atenes 2004.

CRÈDITS CRÈDITS CRÈDITS CRÈDITS CRÈDITS Altres recursos utilitzats: www.marchaatletica.8m.com http://usuarios.lycos.es/racew2005/ http://es.wikipedia.org/wiki/Atletismo http://rfea.es/ http://usuarios.lycos.es/marchando/marchando.htm INTRODUCCIÓ TASCA PROCÉS RECURSOS AVALUACIÓ CONCLUSIONS CRÈDITS Guia pel professor

GUIA PEL PROFESSOR Curs, cicle i nivell educatiu La WebQuest està pensada per alumnes de cicle superior de primària, concretament pel curs de 5è. Àrea o àrees curriculars Les àrees curriculars que es treballen són: Principalment, educació física Informàtica Educació visual i plàstica Coneixements previs de l’alumnat Per desenvolupar aquesta WebQuest, els nois i les noies han de tenir uns coneixements mínims d'informàtica. Temporalització i material necessari L’activitat es pot dur a terme en 3 sessions d’una hora. Es necessita un ordinador amb connexió a internet per a cada grup, i una impressora. INTRODUCCIÓ TASCA PROCÉS RECURSOS AVALUACIÓ CONCLUSIONS CRÈDITS Guia pel professor