Maquetació de continguts

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
En el seu compromís d’adaptació constant del projecte pedagògic de Pere Vergés als últims recursos tecnològics, l’escola presenta el projecte d’introducció.
Advertisements

Validació de l’experiència laboral. validació de l’experiència laboral? A qui va dirigit ? Què s’obté validant l’experiència laboral? On puc fer la sol·licitud.
Escola Montserrat Sant Just Desvern
MÚLTIPLES I DIVISORS.
Treball presentat per: Paula Rullán Sergio Torres Aina Iglesias
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
Què és un pla Individualitzat ?
TUTORIAL PER TREBALLAR AMB EL MOODLE
Google Scholar citations
MÚLTIPLES I DIVISORS ESCOLA EL Cim- 6è de primària.
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
I transforma un llibre en un nou lector
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
PETITS REPORTERS Títol.
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
1 1.
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
Menú => Gestió d’expedients => Adaptació per extinció de pla d’estudis.
Les Restriccions d’accés
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
DIADA DE La pau i la no violència.
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
TRIGONOMETRIA Conceptes bàsics: Triangle (tres costats i tres angles)
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
MANTENIMENTS DE MATRÍCULA de Plans d’estudis de Grau
Mollerusa Museu del vestit de paper.
Matèries de modalitat i optatives de 2n de batxillerat
Reunió final de curs juny del 2018
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
9.3 Joc de Nim (Joc amb mistos)
1r trimestre: “Respecte a la diversitat”
Formació Presentació de projectes de jardineria amb Photoshop
ENTRAR AL COTXE I CONDUIR
Tutora: Eloisa Lorente
ENFUNDA’T JOSEP MARIA RIERA NOA MARTÍN ROBERT TORRES ZOUBAIR GUETTAF
Seminari d’Educació Especial
CURS
Francesc J. Sànchez, Josep Jordana
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
El repte d’incloure Recursos i estratègies
Maquetació de continguts
CLASSIFICACIÓ D'EMERGÈNCIES:
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
ABBÀ, PARE ! PENTECOSTA 2007.
Interacció escola - entorn.
Els usuaris de la biblioteca.
Preinscripció de màsters
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
Grup 3: Polítiques públiques i desigualtat social.
Les 10 PISTES per desenvolupar les activitats TIC...
Recursos d'informació en globalització i sostenibilitat
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
Reunió final de curs juny del 2018
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
EL NOU ROL DEL PROFESSOR !
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Transcripción de la presentación:

Maquetació de continguts

Maquetació de continguts La Biblioteca / CRA ha de constituir-se com un permanent suport pedagògic, permetent als estudiants aprendre significativament en el marc dels plans i programes. Lliurem a continuació un conjunt d'activitats per tal de que el vostre disseny d'ús de la Biblioteca / CRA sigui entretingut, divers i pugui funcionar cada vegada més d'acord amb el currículum, permetent millorar els aprenentatges dels alumnes i les alumnes. L'objectiu que es planteja aquesta activitat és despertar el plaer per la lectura, proposant lectures complementàries que resultin efectivament atractives per als estudiants, que apel·lin als seus interessos i les seves motivacions. La Biblioteca / CRA ha de constituir-se com un permanent suport pedagògic, permetent als estudiants aprendre significativament en el marc dels plans i programes. Lliurem a continuació un conjunt d'activitats per tal de que el vostre disseny d'ús de la Biblioteca / CRA sigui entretingut, divers i pugui funcionar cada vegada més d'acord amb el currículum, permetent millorar els aprenentatges dels alumnes i les alumnes. L'objectiu que es planteja aquesta activitat és despertar el plaer per la lectura, proposant lectures complementàries que resultin efectivament atractives per als estudiants, que apel·lin als seus interessos i les seves motivacions. La Biblioteca / CRA ha de constituir-se com un permanent suport pedagògic, permetent als estudiants aprendre significativament en el marc dels plans i programes. Lliurem a continuació un conjunt d'activitats per tal de que el vostre disseny d'ús de la Biblioteca / CRA sigui entretingut, divers i pugui funcionar cada vegada més d'acord amb el currículum, permetent millorar els aprenentatges dels alumnes i les alumnes. L'objectiu que es planteja aquesta activitat és despertar el plaer per la lectura, proposant lectures complementàries que resultin efectivament atractives per als estudiants, que apel·lin als seus interessos i les seves motivacions.

Maquetació de continguts La Biblioteca / CRA ha de constituir-se com un permanent suport pedagògic, permetent als estudiants aprendre significativament en el marc dels plans i programes. Lliurem a continuació un conjunt d'activitats per tal de que el vostre disseny d'ús de la Biblioteca / CRA sigui entretingut, divers i pugui funcionar cada vegada més d'acord amb el currículum, permetent millorar els aprenentatges dels alumnes. L'objectiu que es planteja aquesta activitat és despertar el plaer per la lectura, proposant lectures complementàries que resultin efectivament atractives per als estudiants, que apel·lin als seus interessos i les seves motivacions. La Biblioteca / CRA hauria de comptar amb tots els llistats organitzats des de març a desembre (preferentment amb dates estimatives), per curs i subsector, de manera que pugui fer un esforç per comptar amb el major nombre de títols per curs de cadascuna de les lectures suggerides. És important desenvolupar un pla lector que doni els seus primers passos en el primer cicle, perquè en el segon, alumnes i alumnes estiguin en condicions de seleccionar títols. L'objectiu que es planteja aquesta activitat és despertar el plaer per la lectura, .. La Biblioteca / CRA hauria de comptar amb tots els llistats organitzats des de març a desembre (preferentment amb dates estimatives), per curs i subsector, de manera que pugui fer un esforç per comptar amb el major nombre de títols per curs de cadascuna de les lectures suggerides. És important desenvolupar un pla lector que doni els seus primers passos en el primer cicle, perquè en el segon, alumnes i alumnes estiguin en condicions de seleccionar títols.