La importància de la gestió del Networking en el món empresarial

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
COM OBTENIR LA MÀXIMA RENDIBILITAT D’UNA FIRA DEL SECTOR CULTURAL?
Advertisements

L’ERA DEL MAQUINISME Àlex Mogena.
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
PENSAMENTS O HABILITATS COGNITIVES
Com fer una presentació de diapositives
CURS DE MONITORS 2010 ANNA TORT
Salut mental i prevenció
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
Cerca, seguiment i anàlisi de tendències en Twitter
PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
Quina és la fórmula de la felicitat que ens dóna la paraula de Déu?
Tema 2. DIVISIBILITAT.
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
2c. Les pàgines web i l’hipertext. Les bases de dades a la xarxa
Estratègia de Xarxes Socials
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
PETITS REPORTERS Títol.
CALES DE L’ESCALA.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau!
Resolució de problemes algebraics
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
L'ILLA DELS 5 FARS (FERRAN RAMÓN CORTÉS)
Effective Communication John Adair
ANÀLISI DELS ESTATS FINANCERS DE L´EMPRESA
Auto informació Servei d’assessorament Servei de reconeixement.
Quan surts per fer el viatge cap a Ítaca,  has de pregar que el camí sigui llarg,  ple d'aventures, ple de coneixença. 
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
PASSOS PER MEDIAR UN CONFLICTE
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Aquest és un missatge especialment inspirador i bell
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
Reunió Plenària 13 de novembre de 2015
Carta d’un infant als seus pares.
ENFUNDA’T JOSEP MARIA RIERA NOA MARTÍN ROBERT TORRES ZOUBAIR GUETTAF
EN EL VENTRE DE LA TEVA MARE
L´aprovisionament L´aprovisionament consisteix a comprar els materials necessaris per l´activitat de l´empresa (la majoria matèries primeres), emmagatzemar-los.
Com fer una presentació? Comunicació oral
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Twitter 1.
Facebook.
LES XARXES LOCALS i els seus components.
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
MORFOLOGIA i SINTAXI PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
XIII a Setmana de la solidaritat
BIODIVERSITAT A L’HORT
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
Introducció Al posicionament Web.
L’ de presentació Literatura i comunicació Gemma Gómez.
HABILITATS COMUNICATIVES
LA DIMENSIÓ RELACIONAL A L’ACP
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
Marcos Escolano, Carles Casamiquela i Adrià Doménech
Proverbis i planetes?.
Jesús és viu TEMPS DE PASQUA!.
CAMPANYA DE CONSCIENCIACIÓ PER A LA RECOLLIDA DE RESIDUS D’APARELLS ELECTRÒNICS PROPOSTA PER ALS AMBAIXADORS DE LA CAMPANYA.
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
Màster d’Aplicacions Multimèdia
Gestió del coneixement
COM FER UNA EXPOSICIÓ ORAL
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
COM MOTIVAR L’EQUIP Jordi Reviriego.
Transcripción de la presentación:

La importància de la gestió del Networking en el món empresarial Introducció al networking i networking on-line 31 de març 2011 – SANT CELONI Curs realitzat per: www.grera.net

Què esperem del curs d’avui? PRESENTACIÓ Qui és qui? Què és el Networking? Què esperem del curs d’avui? AVUI FAREU NETWORKING!!!

Què és el Networking? en anglès,... NET: Xarxa WORKING:  Temps verbal (gerundi) del verb “TO WORK”, que significa TREBALLAR Què és el networking? En un sentit limitat, és simplement una relació entre persones en què les dues parts busquen un punt de mutu interès. És una habilitat social per a ser usada en l'àmbit personal i professional.

QUÈ ÉS NETWORKING? El Networking seveix per altres coses que només voler vendre: El networking és una tasca en la que s’ha de potenciar el “win-win”, si només “guanya” un, es perd la connexió, la interlocució… Comprar els productes i serveis de l’altre Avaluar possibilitats de col·laboració Trobar sinèrgies Conèixer altres experiències i per tant enriquir-nos empresarial i personalment

El Networking EL NETWORKING ÉS CONFIANÇA!!!!!!!!!!!! El networking és “conèixer” què fan els altres, en què podem col·laborar, etc... EL NETWORKING ÉS CONFIANÇA!!!!!!!!!!!!

EL NETWORKING ÉS CONFIANÇA!!!!!!!!!!!! PRESCRIPCIÓ: nostra i de la nstr empresa 80% de la venda/compra feta abans d’iniciar el procés Reducció del temps d’accés a un contacte de manera considerable. Assegurar-se poder accedir a un contacte; una altra cosa n’és el resultat que n’obtenim Etc... EL NETWORKING ÉS CONFIANÇA!!!!!!!!!!!!

NETWORKING PRESENCIAL EINA BÀSICA PER FER NETWORKING: “Elevator Pitch”

A quins actes de networking anar? Concepte de segmentació Concepte de posicionament d’empresa / producte En base a la meva segmentació /posicionament, escollir els actes, llocs on fer acte de presència Anar-hi amb el missatge adequat a cada fòrum

ELEVATOR PITCH Què és l’elevator Pitch (EP)

ELEVATOR PITCH El "discurs de l'ascensor" ("elevator pitch") és un sumari o resum de la idea de negoci, l'objectiu immediat és interessar l'interlocutor per aconseguir una entrevista o reunió. Com a característiques centrals ha de ser un discurs breu, clar i que desperti curiositat. La clau, és poder sintetitzar els aspectes únics del negoci, crear confiança i al mateix temps interès

ELEVATOR PITCH En format “OFF-LINE” Temps de que disposo: de 30 "-1 ‘ Quantitat max de paràules: 100 Els consells per a fer bé un EP són:  - Ser concisos, transmetre poques idees   - Despertar la curiositat més que avorrir amb dades  - Transmetre emocions, que et brillin els ulls quan ho expliquis  - Explicar el mercat, la idea i l'equip  - Acaba amb una invitació a passar a l'acció (donar la targeta, una possible reunió, enviar informació ampliada ...)

JOSEP ALBERTI i PRADERA EL PONENT JOSEP ALBERTI i PRADERA Consultor, formador i organitzador d’actes de Networking Fundador del projecte www.grera.net , la primera xarxa social per empreses pensada per fer-hi negoci. Troba-hi clients, proveïdors i col·laboradors. El registre és gratuït

ELEVATOR PITCH a les xarxes L’expressió màxima: 140 caràcters per dir el què penses, afegir-hi un link, agrupar-ho en un #, donar les gràcies, contestar a un altre “twittero”…

ELEVATOR PITCH 8’20” Hi ha 3 coses que han de quedar molt clares: 1. A què es dedica la seva empresa / quina és la teva habilitat més destcada. 2. Per què és / ets millor, diferent, únic ... 3. On es pot aconseguir més informació. Donar tarjeta, fulletó, "Li enviaré amb molt de gust ….," “a la nostra web té tota la informació que pugui necessitar," o "Vol que li organitzi una reunió per informar-lo més detalladament?“ 8’20”

Adaptar el missatge És important preparar el discurs amb temps, i adaptar-lo en funció de cada ocasió i auditori. La postura, la vestimenta i el llenguatge utilitzats han de ser d'acord amb els interlocutors a qui ens dirigim.  Encara que l'empresa i el negoci siguin els mateixos, la comunicació serà diferent en funció si es dirigeix cap a un grup d'inversors, de clients o de possibles socis.  En cada cas s’haurà d’emfatitzar diferents aspectes: la rendibilitat del negoci, els beneficis del producte o servei, el desafiaments d'unir-se a un projecte interessant.

Un mal networker Només pensar en el seu producte: només voler vendre No escoltar al contacte del davant: entrevista bidireccional, no unidireccional No saber-se explicar Mala imatge No portar informació de la seva empresa, ni targetes!!!! No tenir els objectius clars de pq es va a l’event Inseguretat Intentar sí o sí “vendre” una idea a la persona equivocada: pèrdua de temps i sense possibilitat per altres possibles suports a llarg termini Etc...

UN COP JA TINC TARGETES / CONTACTE Correu email de seguida donant les gràcies Nodrir / valor afegit als teus contactes En el cas que es quedi en enviar informació, fer-ho de seguida; no esperar 10 dies! En cas que siguin contactes amb objectius a llarg termini; mantenir el contacte per recordar-nos mútuament En cas que siguin contactes amb els que no veiem un objectiu clar a llarg termini, mantenir contacte, ni que sigui mitjançant les xarxes socials

HEM D’ANAT A TOT ARREU AMB TARGETES I CATÀLEGS SOBRE EL BRAÇ!!!!! Exemple Sr. Torres – Bodegas Torres

Moltes gràcies pel seu interès Josep Alberti Pradera www.grera.net 93 886 35 24 / 629 572 009 jalberti@grera.net jepialberti    Josep Alberti a: @greranetwork www.grera.net     19 19