millora de la qualitat de l’ensenyament.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Competències ètiques en la formación universitària
Advertisements

Josep Montané Capdevila
PAT El pla d’acció tutorial
Com estudiar… El subratllat Organització de la informació Esquemes
i el que no es pot avaluar
APLICACIÓ DEL CONTACT IMPROVISACIÓ A L’ENSENYAMENT SECUNDARI
Què és un pla Individualitzat ?
Gestió de projectes àgils distribuïts
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
Estudi per a la identificació de
ESTADÍSTIQUES DELS CF DEL DEPARTAMENT DE SANITÀRIA, CURS 07/08
La programació en arquitectura: una eina per a la gestió de la inversió pública municipal El cicle inversor 23 de setembre de 2011.
Decret d’autonomia dels centres educatius
L’Expressió escrita.
de qualitat a l’administració local
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
Autor: Samuel Lozano Alcodori
GESTIÓ PER PROCESSOS.
PER A ALUMNES ESPORTISTES D’ELIT
PROCÉS D’ALTA PRECOÇ.
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
Experimentam amb la ciència
CE Jacint Verdaguer Integrat 3/16
Projecte d’Itineraris Formatius
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EL PLA INDIVIDUALITZAT
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
INSTITUT GUILLEM DE BERGUEDÀ
15 de novembre Dia sense alcohol
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Decret d’autonomia dels centres educatius
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
LA TUTORIA DE PROFESSORAT NOVELL QUÈ ÉS. PER A QUÈ SERVEIX
La gestió per processos
1r trimestre: “Respecte a la diversitat”
Matemàtiques 3er E.S.O..
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
QUÈ, COM I QUAN ENSENYAR I AVALUAR
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Formació per als equips directius d’educació secundària
Gestió participativa dels projectes de centre
Departamento de Pedagogia Aplicada
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
12a JORNADA D’ENSENYAMENT DE LES MATEMÀTIQUES 3 d’octubre de 2015
LES PREFERÈNCIES COM A EINA FACILITADORA
El currículum a l’educació primària
XESVic Avaluem projectes del pati de l’escola
Xerrada ABEAM Breu descripció del curs “Internet i les matemàtiques a secundària” DSMA David Obrador Sala: 26 de novembre de 2005.
Grup d’Aprenentatge en Pressupostos Participatius
Pla de Formació de Centre
Reunió amb centres adscrits
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Assessorament de la Formació en Competències
Anàlisi d’un lloc web implementant actualització del contingut
(Fes clic per entrar en el quadre i poder escriure) NOM DELS PERSONATGE (Per canviar la lletra i la mida ho pots fer des de FORMATO-FUENTE) Escriviu els.
INDICADORS El Sistema d´Indicadors i els factors de qualitat de centre
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Transcripción de la presentación:

millora de la qualitat de l’ensenyament. pla de treball de la Xarxa es va concretar en els punts següents: 1. Escollir aquelles competències en què els alumnes havien obtingut resultats poc satisfactoris. 2. Analitzar els ítems amb què s’avaluaven aquestes competències, tot identificant els continguts necessaris per superar-los. 3. Comprovar la presència d’aquests continguts en el currículum; esbrinar quan i com es treballen. 4. Proposar mesures per millorar la gestió docent d’aquests continguts, a través d’un canvi en l’orientació didàctica del procés d’ensenyament-aprenentatge. 5. Aplicar les mesures acordades, fer el seguiment i avaluar-les.

Anàlisi dels ítems que mesuren l’assoliment de les competències de l’àmbit matemàtic relacionades amb el càlcul i la resolució de problemes

s’ha treballat suficientment l’equip docent pot plantejar-se algunes qüestions: Quins canvis hauríem d’introduir en el currículum dels alumnes? Quins considerem prioritàris? (Es recomana triar-ne alguns, ordenar-los i planificar-ne l’aplicació). Com i quan aplicarem aquests canvis? Com els avaluarem? Quan ho farem? Qui ho farà?

Web http://www.xtec.es/estudis/eso/02_doc_avaluacio/dificultats_aprenentatge_eso_accions_millora.pdf