PalMaster l’escola a les mans 1-Títol de la proposta

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
EL NOU CATÀLEG DE LA BIBLIOTECA de l’escola
Advertisements

CATÀLEG DE QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Exportar qualificacions a les actes
TFC Intranet Escolar Desenvolupament d’una aplicació Java2 EE
Programa de Transició Escola Treball
i el que no es pot avaluar
Toca fusta FENT DECORATS
APLICACIÓ DEL CONTACT IMPROVISACIÓ A L’ENSENYAMENT SECUNDARI
Què és un pla Individualitzat ?
Reunió informativa d’inici de 2n ESO
PROGRAMA DE FORMACIÓ AFEDAP- PRESONS ANY
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
Estudi per a la identificació de
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
Presentació de la base de dades
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
PETITS REPORTERS Títol.
ESTADÍSTIQUES I WEBQUEAST
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
Les referències creuades
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
I ARA, QUÈ PUC FER?.
PER A ALUMNES ESPORTISTES D’ELIT
L’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I ELS PLANS INDIVIDUALITZATS
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
HISTÒRIA del MÓN CONTEMPORANI
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
Disseny i implementació d’una base de dades relacional
Una visió des de la família. Delegació de Família i Vida
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
DEL TEXT INFORMATIU AL TEXT DIDÀCTIC
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
MARC PER L’AVALUACIÓ DE LA TASCA DOCENT
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Recollida i ús de dades per al suport conductual en una escola
Resultats DIAGNOSI SOCIO CULTURAL DE L’ENTORN FAMILIAR DELS I DE LES
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
INFLUÈNCIA DELS JOCS DE LLUITA I EL JUDO A SECUNDÀRIA
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
Tesis Doctorals en Xarxa
Docublog El blog del Programa de Documentació dels Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya Núria Ferran.
TECNOLOGIA.
Cap a una educació plurilingüe: conceptes clau, estratègies i eines
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Mapes conceptuals Jordi Guim.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
INTERNET XARXA: Quan un conjunt d’ordinadors estan connectats entre si per comunicar-se i compartir informació. TIPUS DE XARXES: LAN: Xarxa d’àrea local,
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
Continuació: el temps II
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
LES PREFERÈNCIES COM A EINA FACILITADORA
Estudiant: Eva Muñoz Altimis
Organització i creixement
Propostes de millora en el GIR
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
Presentació assignatura
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
CIENCIES DE LA TERRA I EL MEDI AMBIENT 2n batxillerat
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Transcripción de la presentación:

PalMaster l’escola a les mans 1-Títol de la proposta

PalMaster Una eina adreçada als professors i professores 2-A qui va adreçada PalMaster Una eina adreçada als professors i professores 2-A qui va adreçada Als professor i professores A qui va adreçada

3-Justificació El professor integra les noves tecnologies en la seva feina diària El professor no perd temps en anotacions que després haurà de traslladar manualment a altres suports. El professor té la certesa d’evitar errors El professor pot comunicar amb immediatesa les incidències que consideri importants. L’alumne veu com les noves tecnologies formen part del dia a dia L’alumne comprova que la informació referent a seva feina (qualificacions) i a la seva actitud (control d’incidències) son anotades i transferides de forma automatitzada al sistema central amb les possibilitats de control que això comporta. 3-Justificació (continuació) Valor didàctic: Tot i que no és una eina adreçada directament als alumnes, sí que té diverses components educatives: L’alumne veu com les noves tecnologies formen part del dia a dia L’alumne comprova que la informació referent a seva feina (qualificacions) i a la seva actitud (control d’incidències) son anotades i transferides de forma automatitzada al sistema central amb les possibilitats de control que això comporta. Els centres que utilitzen sistemes de control fiables i que garanteixen la immediatesa, afirmen que el nivell d’incidències es redueix notablement. Podem afirmar doncs que té un valor educatiu important Tanmateix.... En tant que ús d’unes tecnologies emergents, el seu caràcter d’innovació és més que considerable. Els centres escolars que utilitzen sistemes de control fiables i que garanteixen la immediatesa, afirmen que el nivell d’incidències es redueix notablement. Justificació

Oferir als professors una eina que els faciliti la seva feina diària 4-Objectius Oferir als professors una eina que els faciliti la seva feina diària Fàcil ús Mobilitat Autonomia Immediatesa Sincronització amb els sistemes informàtics habituals. Que els alliberi de feines burocràtiques i repetitives Que doni a la seva feina el valor afegit de la immediatesa. Que doni seguretat i s’evitin errors en transcripcions 3-Justificació (continuació) Valor didàctic: Tot i que no és una eina adreçada directament als alumnes, sí que té diverses components educatives: L’alumne veu com les noves tecnologies formen part del dia a dia L’alumne comprova que la informació referent a seva feina (qualificacions) i a la seva actitud (control d’incidències) son anotades i transferides de forma automatitzada al sistema central amb les possibilitats de control que això comporta. Els centres que utilitzen sistemes de control fiables i que garanteixen la immediatesa, afirmen que el nivell d’incidències es redueix notablement. Podem afirmar doncs que té un valor educatiu important Tanmateix.... En tant que ús d’unes tecnologies emergents, el seu caràcter d’innovació és més que considerable. Objectius

PalMaster 5-Continguts (1) Aplicatiu informàtic per a ordinadors de butxaca (PDA, Pocket PC,...) Cada professor té la seva pròpia PDA. A més de les funciona-litats habituals, s’instal·la el programari PalMaster Innovació Els professors disposen d’una eina informàtica de darrera generació Contingut 1: Què és

PalMaster 5-Continguts Amb PalMaster cada professor pot: Portar un acurat control de les incidències escolars. Indicar les notes del dia a dia Indicar les qualificacions de cada avaluació Innovació Els professors disposen d’una eina informàtica de darrera generació Consultar el seu horari Consultar la fitxa de l’alumne Contingut 2: Què fa

Contingut 3: Control d’incidències escolars 5-Continguts (2) Incidències escolars Per a cada alumne el professor podrà indicar a cada classe una incidència: Absència Retard Expulsió Etc. (definibles) Control d’Incidències Cada centre es pot definir lliurament els tipus d'incidència que vol controlar. Tanmateix es disposa de Bancs de frases (codificades) per aquells comentaris més habituals, si bé també hi ha la possibilitat que el professor escrigui qualsevol comentari. També podrà incloure els comentaris que consideri Contingut 3: Control d’incidències escolars

PalMaster 5-Continguts Amb PalMaster cada professor pot: Portar un acurat control de les incidències escolars. Indicar les notes del dia a dia Indicar les qualificacions de cada avaluació Innovació Els professors disposen d’una eina informàtica de darrera generació Consultar el seu horari Consultar la fitxa de l’alumne Contingut 2: Què fa

Contingut 5: Notes diàries 5-Continguts (3) Notes diàries Notes Parcials (Diàries) - Introducció de notes parcials Equival a la Llibreta del professor Lliure definició dels ítems a avaluar i del seu coeficient Qualificacions escolars Mitjançant PalMaster, els professor podran utilitzar el dispositiu PDA com a llibreta del professor. Les qualificacions del dia a dia poden ser fàcilment indicades i amb totes elles el sistema proposa la qualificació del període d’avaluació, qualificació que el professor sempre podrà canviar. La introducció de les qualificacions pot ser tant en format numèric com amb els tradicionals literals (Excel·lent, Notable,..), sempre amb un sol toc del marcador sobre la pantalla. Contingut 5: Notes diàries

Contingut 5: Notes diàries 5-Continguts (3) Notes diàries Notes Parcials (Diàries) - Introducció de notes parcials Equival a la Llibreta del professor Notes numèriques o bé per literals Qualificacions escolars Mitjançant PalMaster, els professor podran utilitzar el dispositiu PDA com a llibreta del professor. Les qualificacions del dia a dia poden ser fàcilment indicades i amb totes elles el sistema proposa la qualificació del període d’avaluació, qualificació que el professor sempre podrà canviar. La introducció de les qualificacions pot ser tant en format numèric com amb els tradicionals literals (Excel·lent, Notable,..), sempre amb un sol toc del marcador sobre la pantalla. Contingut 5: Notes diàries

PalMaster 5-Continguts Amb PalMaster cada professor pot: Portar un acurat control de les incidències escolars. Indicar les notes del dia a dia Indicar les qualificacions de cada avaluació Innovació Els professors disposen d’una eina informàtica de darrera generació Consultar el seu horari Consultar la fitxa de l’alumne Contingut 2: Què fa

Contingut 6: Qualificacions 5-Continguts (4) Qualificacions Notes d’avaluació Qualificació dels Aspectes Conceptes Procediments Actitud Etc. (definibles) Qualificació Global i de recuperació Qualificacions escolars Mitjançant PalMaster, els professor podran utilitzar el dispositiu PDA com a llibreta del professor. Les qualificacions del dia a dia poden ser fàcilment indicades i amb totes elles el sistema proposa la qualificació del període d’avaluació, qualificació que el professor sempre podrà canviar. La introducció de les qualificacions pot ser tant en format numèric com amb els tradicionals literals (Excel·lent, Notable,..), sempre amb un sol toc del marcador sobre la pantalla. Notes numèriques o bé per literals Contingut 6: Qualificacions

PalMaster 5-Continguts Amb PalMaster cada professor pot: Portar un acurat control de les incidències escolars. Indicar les notes del dia a dia Indicar les qualificacions de cada avaluació Innovació Els professors disposen d’una eina informàtica de darrera generació Consultar el seu horari Consultar la fitxa de l’alumne Contingut 2: Què fa

Contingut 7: Consulta horari 5-Continguts (5) Consulta de l’horari El professor pot consultar el seu horari. Qualificacions escolars Mitjançant PalMaster, els professor podran utilitzar el dispositiu PDA com a llibreta del professor. Les qualificacions del dia a dia poden ser fàcilment indicades i amb totes elles el sistema proposa la qualificació del període d’avaluació, qualificació que el professor sempre podrà canviar. La introducció de les qualificacions pot ser tant en format numèric com amb els tradicionals literals (Excel·lent, Notable,..), sempre amb un sol toc del marcador sobre la pantalla. Contingut 7: Consulta horari

PalMaster 5-Continguts Amb PalMaster cada professor pot: Portar un acurat control de les incidències escolars. Indicar les notes del dia a dia Indicar les qualificacions de cada avaluació Innovació Els professors disposen d’una eina informàtica de darrera generació Consultar el seu horari Consultar la fitxa de l’alumne Contingut 2: Què fa

Contingut 8: Fitxa alumne 5-Continguts (6) Fitxa de l’alumne PalMaster inclou la fitxa amb les dades bàsiques dels alumnes que té el professor. Qualificacions escolars Mitjançant PalMaster, els professor podran utilitzar el dispositiu PDA com a llibreta del professor. Les qualificacions del dia a dia poden ser fàcilment indicades i amb totes elles el sistema proposa la qualificació del període d’avaluació, qualificació que el professor sempre podrà canviar. La introducció de les qualificacions pot ser tant en format numèric com amb els tradicionals literals (Excel·lent, Notable,..), sempre amb un sol toc del marcador sobre la pantalla. Contingut 8: Fitxa alumne

PalMaster i les famílies 6-Activitats (1) PalMaster i les famílies La immediatesa de la comunicació amb les famílies dóna un valor afegit a tot el sistema. Control - Justificació en les entrevistes - Sistema automatitzat Extracció de dades - Diari de d’incidències - Resums - Estadístiques Relació Escola-Famílies Cada cop es dóna més importància a la relació escola-família. Disposar de la informació permanentment actualitzada facilita aquesta comunicació I, també........................

PalMaster i el ciberespai 6-Activitats (2) PalMaster i el ciberespai Trameses automatitzades de... Missatges SMS e-mails PalMaster i el Ciberespai A les tradicionals Notes a casa , les noves tecnologies hi afegeixen un ventall de possibilitats per tal de mantenir la comunicació escola-família. Misatges SMS La seva recepció és pràcticament immediata. (menys de 3 minuts) E-mails Una opció, que a l’hora de ràpida resulta força econòmica Publicació en intranet Garantint plenament la confidencialitat, tant les dades referents a les qualificacions com a les incidències poden ser publicades en la intranet del centre escolar. Publicació Intranet

PalMaster i els professors 6-Activitats (3) PalMaster i els professors Seguiment tutorial Horari personal Cada professor disposa del seu horari Disponibilitat d’informació Llistes de classe Fitxa dels alumnes Històric d’incidències Notes diàries del trimestre PalMaster i els professors Per a la coordinació entre els professionals de l’ensenyament és cabdal de disposar de la informació permanent actualitzada. Altres eines de treball Les pròpies de la PDA

Recursos:Tecnologia Wi-Fi 6-Activitats (4) Amb les PDA que incorporen connectivitat Wi-Fi, la sincronització amb el sistema es pot fer sense fils Tecnologia Wi-Fi Les noves tecnologies sense fils també són utilitzades per PalMaster. Cada cop és més habitual escoles antenitzades que permeten que les dades es sincronitzin amb el sistema amb molta més immadiatesa.

Recursos:Integració amb Àmic* 6-Activitats (5) Les dades s’integren a ÀMIC* Informació disponible i modificable des del programa Impressió de llistats i estadístiques Consulta en línia Integració amb ÀMIC La integració de PalMaster amb tot el sistema de gestió acadèmica del programari ÀMIC permet que tota la informació que els professors introdueixen s’integri al 100% a la gestió general. *AMIC: Programa informàtic de gestió acadèmica i administrativa Recursos:Integració amb Àmic*

7-Recursos materials... PDA, Pockets PC,.... Fi presentació Àmbit

i humans 7-Recursos materials...                                                                                                                           La capacitat de progressar i no girar-se d’esquena a les noves tecnologies és el recurs humà imprescindible per a qualsevol innovació. Fi presentació Àmbit

Tot l’ensenyament, especialment les etapes: 8-Àmbit d’aplicació Tot l’ensenyament, especialment les etapes: ESO Batxillerat Cicles Formatius Fi presentació Àmbit

Fi de la presentació Fi presentació Sortir Tornar a començar Fi