ECONOMIA BAT1 Presentació Professor: Miquel Caelles

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
Advertisements

Arthur Cecil Pigou “The money which a person is prepared to offer for a thing measures directly, no the satisfaction he will get from the thing,
LA RESTAURACIÓ BORBÒNICA ( )
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
En aquest tema veurem els apartats següents:
 El fetge és l'òrgan que forma la sang.
Introducció a la Geografia del Turisme
Xarxa Productes de la terra
EL DINER, ELS BANCS I LA POLÍTICA MONETÀRIA
ACCÉS A L’EDUCACIÓ: TAXES I BEQUES.
Reunió informativa d’inici de 2n ESO
Proposta al RD 1000/2010 Què ens diu aquest R.D. 1000/2010?
TÍTOLS DOCTOR INTRODUCCIÓ DE SOL·LICITUDS AMB TRASLLAT O CANVI DE PROGRAMES O DEPARTAMENTS NOTES: En la introducció a.
ELS INDICADORS ECONÒMICS: OCUPACIÓ I PREUS
HISTÒRIA 2n BTL Presentació Professor: Miquel Caelles
SELECTIVITAT 2013.
Concurs literari i d’instagram 2018
Recursos informàtics i mètodes quantitatius en Història – curs
9.2. Creixement i desequilibris econòmics. El creixement econòmic als anys seixanta. Incorporació al creixement occidental posterior a la Guerra.
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
LA FASE DE SELECCIÓ (FS) A LA FIB
Centre de Suport AFA PARETS (Parets del Vallès).
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
ESTADES FORMATIVES A EUROPA PER ALUMNES D’FP
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
En aquest tema veurem els apartats següents:
HISTÒRIA del MÓN CONTEMPORANI
EduCaixa Des de l’Obra Social ”la Caixa”, a través d’eduCaixa donem suport a la formació dels més joves i apostem per una educació de qualitat que els.
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
BENVINGUTS A L’ESO ( ).
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
Arthur Cecil Pigou “The money which a person is prepared to offer for a thing measures directly, no the satisfaction he will get from the thing,
CIÈNCIES NATURALS CURS
RELACIONS EN L’EQUIP DE TREBALL
Com introduir les Guies Docents
RYT a matrícula (MAT) reunió de centres 21/05/2015.
Enginyeria del software II
PSICOLOGIA I SOCIOLOGIA
Seminari d’Educació Especial
“Modelització d’un treball interdisciplinari amb la utilització de les TIC tenint com un dels elements de referència competències transversals i amb una.
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
NORMATIVA CC SS.
Informàtica Batxillerat HCS
TECNOLOGIA.
Presentació de la matèria de Química Curs 1r de Batxillerat
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
EL MARC CONCEPTUAL DE LA COMPTABILITAT
Què passa amb ’examen final?
CFA Sebastià Juan Arbó Curs
Concreció de la resposta educativa en el PI (II Part)
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
Cap a l’FCT en els cicles LOE
SELECTIVITAT 2011.
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
Concreció de la resposta educativa en el PI
Curs Presentació Assignatura
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
TREU-TE EL DUBTE I COMPRA UN PRODUCTE
En desplegar un currículum competencial haurem de prendre decisions que afectaran al model didàctic de cada docent.
NORMALITZACIÓ COMPTABLE
RD-L 5/2016, de modificació de la LOMCE
Llengua catalana i literatura
BIOLOGIA I GEOLOGIA 4rt ESO
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
PROGRAMA “XARXA LLIBRES DE TEXT” DE LA COMUNITAT VALENCIANA.
El SEGUIMENT DE COMPLECIÓ
BECA MEC DE INMERSIÓN LINGÜÍSTICA DE OTOÑO 2014
COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny
CIENCIES DE LA TERRA I EL MEDI AMBIENT 2n batxillerat
Miquel Navarro i Oriach.
Transcripción de la presentación:

ECONOMIA BAT1 Presentació 2016-2017 Professor: Miquel Caelles Email: mcaelles@joviat.cat

1. Continguts de la matèria 2. Material ÍNDEX 1. Continguts de la matèria 2. Material 3. Criteris d’avaluació i correcció 4.Normativa 5. Dubtes i preguntes

1. Continguts del curs: 1r bloc La raó de ser de l’economia Organització i creixement Producció i distribució El funcionament del mercat Tipus de mercat

1. Continguts del curs: 2n bloc 6. Les fallades del mercat 7. Indicadors econòmics: la producció 8. Indicadors econòmics: producció i preus 9. Les forces internes del mercat 10. Les polítiques macroeconòmiques #aroundjoviat

1. Continguts del curs: 3r bloc 11. El diners, els bancs i la política monetària 12. El sistema financer espanyol: la Borsa 13. Comerç internacional 14. Integració econòmica: la Unió Europea 15. La globalització i els desequilibris de l’economia mundial

Fotocòpies i activitats Bloc: http://www.quinsegon.wordpress.com 2. Material Llibre de text Apunts Fotocòpies i activitats Bloc: http://www.quinsegon.wordpress.com

3. Criteris d’avaluació i correcció SMX – M5 Xarxes Locals 3.1 La nota trimestral s’obté de la mitjana entre: L’examen trimestral (40%). Per fer la mitjana amb la resta de notes, l’alumnat ha de tenir un 4, com a mínim, en aquest examen. Els parcials, treballs i exercicis (50%) Actitud (10%) Recuperacions: després de cada trimestre i al final de curs

SMX – M5 Xarxes Locals Presentació 4. Normativa SMX – M5 Xarxes Locals 4.1 Avaluació de les activitats. -Un/a alumne/a no podrà ser avaluat trimestralment si no entrega totes les activitats. (PQ) -Si l’activitat no es lliura dins el termini establert es puntuarà amb un 0. -Si el no lliurament és justificat, serà obligatori lliurar l’activitat pendent el primer dia que l’alumne/a s’incorpori. L’activitat serà corregida pel professor, però no tindrà valor numèric en la nota final de trimestre. 4.2 Parcials - Si un alumne/a no es presenta a un examen parcial serà puntuat amb un 0. - Si l’absència a l’examen és justificada no se li posarà nota i s’examinarà dels continguts en l’examen de final de trimestre. - NOMÉS es repetirà l’examen a un/a alumne/a quan un altre grup no l’hagi fet encara. Presentació

5. Dubtes i preguntes SMX – M5 Xarxes Locals Presentació