vista pels nens i nenes de 2n

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
QUAN ARRIBA EL TEMPS DE COLLIR CASTANYES... TAMBÉ ARRIBA... LA TARDOR... NI FRED, NI CALOR.
Advertisements

Activitat CALCULA: ESPORT MASCULÍ I ESPORT FEMENÍ Observatori Crític de l’Esport Autora: Susanna Soler i Prat INEFC Barcelona.
Les entrevistes: Segona part
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
Aquesta és una felicitació de Nadal atípica, tot i que us desitjo unes molt bones festes i un feliç 2.008, us envio una sèrie de fantàstiques fotos del.
Podeu posar una foto del vostre centre
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
La Terra.
20-21 novembre r i 2n Batxillerat IES Salvador Espriu
LA TARDOR Cicle Inicial.
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
Hi havia una vegada un lloc màgic, ple de color i aromes on vivia un drac panxa contenta. Era molt simpàtic, rialler i un enamorat del seu país, El Jardí.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
Per què hi ha objectes que suren i objectes que no suren?
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
ELS PLANETES DEL SISTEMA SOLAR
PETITS REPORTERS Títol.
Projecte de P-3 4a Part Curs
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
Éssers vius i éssers inerts
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
DIADA DE La pau i la no violència.
DE LA DURADA AL RITME.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Descobrint un tresor amagat
HOLA NENS i NENES DE S.J.O.! BENVINGUTS AL NOU CURS
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Fet per Adriana, Helena i Marta (6B)
CATALUNYA VA AUTOMATIC I AMB SO. (NO TOCAR EL RATOLI)
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
ORGANITZACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA I ESPANYA
ENCONTRE PETITS TALENTS CIENTÍFICS
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
DIADA DE LA PAU A SJO.
EL PARE CLARET.
EL PARE CLARET.
Són realment paràboles? Nivell: 3r d’ESO
EL BOSC MEDITERRANI Cicle Inicial
ENS TROBEM DE NOU.
Sortir fora de l’escola: Què ens plantegem?
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
Els nyama i el camperol Conte de Mali.
Treballem la tardor Cicle Inicial.
Quina emoció! Què ens voldran dir?
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT CLARET BARCELONA-2019
XIII a Setmana de la solidaritat
Les diferents realitats del món
EL PRIMER MANAMENT MT, 22,
Alumnes de 4T de primària - s.j.o. Barcelona
MOHAMED ELAGOUBI ABRIL 2009 IES OLORDA
L’eskamot verd ens demana ajuda!
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
LA PANDILLA.
Passar per cada classe i veure quins mecanismes estan espatllats.
3·( x +2 ) Endevinem nombres
PERCENTATGES DESCOMPTES REBAIXES I OFERTES AUGMENTS
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
A la classe de Medi ens vàrem preguntar quins dubtes voldríem aclarir envers el nostre cos… Després de molt pensar va sorgir la pregunta…
Religió Catòlica 2 Educació Primària.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
Transcripción de la presentación:

vista pels nens i nenes de 2n LA FESTA MAJOR vista pels nens i nenes de 2n

Els nens i nenes de segon van parlar sobre les festes majors que van viure en els diferents pobles d’estiueig. Van arribar a la conclusió que hi ha una sèrie d’elements que estan en totes elles i ens vam posar a buscar fotografies per tal de poder observar- los millor.

Van veure que es podia fer una classificació depenent de quin element era, i així va sorgir la següent classificació: els correfocs, els gegants, els cap-grossos, la sardana, els focs artificials, les orquestres i els castellers.

A partir de les informacions, que cada grup d’experts buscava, van arribar a unes conclusions que van posar per escrit, tot respectant l’ortografia natural.

Entre tots van poder organitzar els diferents elements de la festa major per tal de muntar el mural.

Aquest va ser el resultat!!!