ALOHA ALOHA Mental Arithmetic proporciona als seus alumnes els mecanismes necessaris per aprofitar al màxim el seu potencial a partir del desenvolupament.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Els surfistes van utilitzar la cooperació per fer públic el seu desacord amb el projecte d’espigons. En primer lloc van utilitzar les seves planxes per.
Advertisements

Cicle Superior MARISTES VALLDEMIA Quin camí hem fet fins que hem arribat aquí? PRIMERA FASE: CURSET PER MESTRES INFANTIL I PRIMÀRIA (04-05) SEGONA FASE:
En el seu compromís d’adaptació constant del projecte pedagògic de Pere Vergés als últims recursos tecnològics, l’escola presenta el projecte d’introducció.
Generalitat de Catalunya Departament d’Educació IES El Castell Departament de tecnologia Coeducació: promoure una educació que potenciï la igualtat real.
ESCOLA CASCAVELL ESCOLA CASCAVELL Actividad extraescolar
Institut Sunsi Móra Batxillerat STEM
6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
Edició 2017 Reunió amb famílies.
En aquest tema veurem els apartats següents:
PFC Auto-enregistrament del dolor a través de telefonia mòbil Andrés Masero Universitat Oberta de Catalunya Autor: Andrés Masero Director: Roman.
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
AGO 2010 Campanya “La música a l’esplai”.
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
Elena Prieto Amengual Marina Reus Busquets Maria Roig Paredes
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
Recursos Informàtics en Història
CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL
Caterina Cesari Antunez Institut Mediterrània
BENVINGUTS A ESQUIROLS!
PETITS REPORTERS Títol.
ESTADÍSTIQUES I WEBQUEAST
GRUP DE PACIENTS AMB DIAGNÒSTIC D´ESCLEROSI MÚLTIPLE A L'A. B
1r TRIMESTRE 2n TRIMESTRE 3r TRIMESTRE
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
Què és la jornada contínua escolar
PORTAFOLI AULA D’ACOLLIDA
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Edició 2017 Reunió amb famílies.
ASSOCIACIÓ DE PERIODISTES I ESCRIPTORS AGRARIS DE CATALUNYA
INSERCIÓ LABORAL DE LES PERSONES GRADUADES DE FP INICIAL I TITULACIONS D’ARTS PLÀSTIQUES
Portfoli Jordi Guim.
Grups interactius a L’Esquitx
LES Etapes DE LA VIDA.
INFLUÈNCIA DELS JOCS DE LLUITA I EL JUDO A SECUNDÀRIA
Equip d’Inserció Laboral Comunitat Terapèutica del Maresme
AMPA PURIFICACIÓ SALAS
Casal i estades de Nadal Torrefarrera 2016
QUÈ, COM I QUAN ENSENYAR I AVALUAR
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Coneixements i idees previs
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
Interacció escola - entorn.
1. Què El Projecte, que possibilita la inserció sociolaboral dels joves, pretén: Fomentar i motivar els joves en la formació professional i l’educació.
La indústria tèxtil a Catalunya al segle XIX i avui en dia
EMBOLCALLS SOSTENIBLES
Classificarem la prova en 3 categories:
Caixes de descobriment
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
Què és EsComunica? Aplicació mòbil Comunicació dels centres escolars
MECANISMO DE LOS IECA / ARA II.
Teoria de les intel·ligències múltiples: Punts clau
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Benvolguts pares i mares,
3. Karl Marx: el materialisme històric 3. 5
Convivència i Mediació Escolar
Alumno: ______________________________________.
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
CALCULO MENTAL
CALCULO MENTAL
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

ALOHA ALOHA Mental Arithmetic proporciona als seus alumnes els mecanismes necessaris per aprofitar al màxim el seu potencial a partir del desenvolupament de capacitats tan importants com ara: La metodologia de treball: Els alumnes d'ALOHA treballen aquestes 8 habilitats per mitjà de dues vies: 1.- a través del càlcul amb àbac i l'aritmètica mental. 2.- mitjançant jocs i activitats específicament dissenyades per un equip de psicòlegs i pedagogs per potenciar cadascuna d'aquestes capacitats.

ALOHA Mental Arithmetic