ORGANITZACIÓ I PLANIFICACIÓ “Posem fil a l’agulla”

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
Advertisements

Didáctica de la Lengua y la Literatura en Educación Infantil I Tema 3:Tema 3: Habilidades lingüísticas: comprensión y expresión 1. Lengua oral y escrita.
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Escola Montserrat Sant Just Desvern
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
Elaboració d’un projecte telemàtic de primària
Toca fusta FENT DECORATS
Què és un pla Individualitzat ?
DECRET PEL QUAL S’ESTABLEIX L’ORDENACIÓ DELS ENSENYAMENTS DE L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA 2007.
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
Estudi per a la identificació de
La presa de decisions per al desenvolupament de les Cb en l’alumnat de Primària CERDANYOLA, Curs
Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa
Presentació del curs acadèmic
JORNADA DE PORTES OBERTES Curs
L’Expressió escrita.
PROPOSTA PEDGÒGICA M02 - UF3 - NF1.
PETITS REPORTERS Títol.
PLAN DE FORMACIÓN IES LILA CURSO 2013/14
Escola la Floresta Sant Cugat del Vallès.
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
EUROMANIA A L’ESTEVE Generalitat de Catalunya
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
QUÈ FEM DESPRÉS DE L’ESO?
l’ordenació dels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil
EL PLA INDIVIDUALITZAT
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Presentació 9: De la Introducció a la Generalització
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE
EAP ANOIA COMPOSICIÓ PROFESSIONALS
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
IES DE VILADECAVALLS (VALLÈS OCCIDENTAL) 678 ALUMNES DISTRIBUÏTS EN:
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
JORNADA D’ORIENTACIÓ AL BATXILLERAT
ESTRATÈGIES D’ÈXIT EDUCATIU GRUPS INTERACTIUS CEIP DR. ALEMANY.
REVISIÓ DELS DOCUMENTS DE FONOLOGIA I LLENGUATGE
Seminari d’Educació Especial
Distribució de les hores del currículum
Presentació de 1r d’ESO Curs
Ignasi Melé i Farré Curs è.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
Proposta metodològica inclusiva per treballar en contextos plurilingües l’aprenentatge de les ciències i la llengua i el desenvolupament del treball cooperatiu.
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
MPGM Ciutat Meridiana Procés participatiu Gener 2019.
CEIP AINA MOLL I MARQUÈS
LLENGUA ESCRITA Participants Paki Campos Antonia Cervantes
IES CAN PUIG CURS
Jornada de Portes Obertes Diumenge 24 de març, Canet de Mar
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
PRIMERES VISITES AMB PROCEDÈNCIA ENSENYAMENT
Gestió participativa dels projectes de centre
Concreció de la resposta educativa en el PI (II Part)
LA PROGRAMACIÓ I LA GESTIÓ DEL CURRÍCULUM PER COMPETÈNCIES
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
EXPERIÈNCIES EN UNA ASSIGNATURA OPTATIVA NO CONVENCIONAL: INTRODUCCIÓ ALS NOUS MATERIALS A L’ARQUITECTURA I Congrés UPC Sostenible i 13 de Juliol.
Concreció de la resposta educativa en el PI
El currículum a l’educació primària
CEIP “MESTRE AGUSTÍ BARBERÀ” - AMPOSTA
SERVEIS CARTA DE SANTA COLOMA DE FARNERS
XERRADA PEL VOLUNTARIAT
Assessorament de la Formació en Competències
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
CEIP ANTONI GAUDÍ PLA ESTRATÈGIC
Transcripción de la presentación:

ORGANITZACIÓ I PLANIFICACIÓ “Posem fil a l’agulla” CEIP MARIÀ GALÍ I GUIX TERRASSA 3 de març de 2009

DESCRIPCIÓ CENTRE Escola pública de dues línies amb aula d’acollida 426 alumnes i 34 mestres Situats a un barri perifèric de Terrassa.

ORGANITZACIÓ I FUNCIONS COMISSIÓ PEDAGÒGICA CICLES CLAUSTRE ORGANITZACIÓ I PLANIFICACIÓ SEGUIMENT DE LES ACTUACIONS REFLEXIÓ PROPOSTA D’IDEES DISCUSIÓ PRESA DE DECISIONS COORDINACIÓ AMB IES NICOLAU COPÈRNIC

IES NICOLAU COPÈRNIC i CEIP MARIÀ GALÍ TEMPORITZACIÓ COORDINACIÓ CICLE SUPERIOR DE PRIMÀRIA I PRIMER CICLE DE L’ESO IES NICOLAU COPÈRNIC i CEIP MARIÀ GALÍ TEMPORITZACIÓ CURS 2006-07 CURS 2007-08 CURS 2008-09 ASPECTES TRACTATS ELS HÀBITS D’AUTONOMIA, DE TREBALL I SOCIALS LLENGUA CATALANA: EXPRESSIÓ I COMPRENSIÓ ESCRITA LLENGUA CATALANA: EXPRESSIÓ ORAL

CURS 07-08 IMPLANTACIÓ NOU CURRÍCULUM A CI ADEQUACIÓ DEL PLC COM. PEDAG. CLAUSTRE CICLES PASSOS A SEGUIR PER A L’ELABORACIÓ DEL PCC. CONCRECCIÓ DE LES CB PER AL NOSTRE CENTRE. REFLEXIÓ SOBRE EL PLC. PRESENTACIÓ DEL DECRET I ELS PASSOS A SEGUIR PER L’ELABORACIÓ DEL PCC. GRUPS DE DISCUSSIÓ SOBRE PLC LECTURA DEL DECRET DE LLENGUA CATALANA I DE L’ANNEX 1 DE LES CB. PROPOSTA SOBRE EL TREBALL DE TIPOLOGIES DE TEXT I HABILITATS LINGÜÍSTIQUES A LES DIFERENTS ÀREES.

CURS 2008-09 IMPLANTACIÓ NOU CURRÍCULUM A CM COM. PEDAG. CICLES ESPECIALISTES ELABORACIÓ DEL MODEL DE GRAELLA QUE FEM SERVIR PEL PCC. CONCRECIÓ DE LES CB I CRITERIS D’AVALUACIÓ PER A CADA CICLE. ACORDAR UN MODEL UNIC DE UNITAT DIDÀCTICA. REDACTAT DEL PCC DE LLENGUA CATALANA I CASTELLANA, PARTINT DEL NOSTRE PCC I DEL DECRET I UTILITZANT LA GRAELLA ELABORADA PER LA CP. REDACTAT DEL PCC DE LLENGUA ANGLESA, MÚSICA I EDUCACIÓ FÍSICA.

Hem fet les primeres puntades... Seguirem cosint!