RELACIONS EN L’EQUIP DE TREBALL

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
Advertisements

Som de l’eugeni.
LA NOVA FORMACIÓ PROFESSIONAL
Introducció a la Geografia del Turisme
T8. EL COMPORTAMENT INDIVIDUAL I SOCIAL (elements de la Psicologia Social) ELS GRUPS.
El model didàctic en el desplegament del currículum a partir de les COMPETÈNCIES BÀSIQUES Mòdul 4: Gestió del Currículum per competències.
HISTÒRIA 2n BTL Presentació Professor: Miquel Caelles
LA NOVA FORMACIÓ PROFESSIONAL
SELECTIVITAT 2013.
Recursos Informàtics en Història
Concurs literari i d’instagram 2018
Avinguda Sant Bernat Calbó, 8 – Vic – Tel
Antecedents (el context) Centre IATIC
LA FASE DE SELECCIÓ (FS) A LA FIB
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
Novetats en l’accés a la universitat
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
ESTADES FORMATIVES A EUROPA PER ALUMNES D’FP
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
I ARA, QUÈ PUC FER?.
HISTÒRIA del MÓN CONTEMPORANI
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
Durada dels estudis = 2000 hores
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
Crèdit 4: Tècniques Bàsiques d’Infermeria
1 1.
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
(per al curs 2017/2018, preinscripció de 2017)
Avaluació de preparació Agile <nom de la solució>
CURS DE PREPARACIÓ DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS CURS
La Direcció queda habilitada per:
CIÈNCIES NATURALS CURS
Com introduir les Guies Docents
La consciència fonològica a P-4
Jornada de portes obertes de Batxillerat 2018
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
EL PROCÉS DE DIRECCIÓ DE L’EMPRESA
PSICOLOGIA I SOCIOLOGIA
Seminari d’Educació Especial
ECONOMIA BAT1 Presentació Professor: Miquel Caelles
“Modelització d’un treball interdisciplinari amb la utilització de les TIC tenint com un dels elements de referència competències transversals i amb una.
EL PROCÉS INTEGRAL DE COMPETÈNCIES
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
millora de la qualitat de l’ensenyament.
NORMATIVA CC SS.
Informàtica Batxillerat HCS
Presentació de la matèria de Química Curs 1r de Batxillerat
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
EL BATXILLERAT I LES NOVES PROVES D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
El treball en equip a la Xarxa: estratègies docents
Estrès laboral i L'estrès laboral és una resposta de l’organisme davant de qualsevol demanda o exigència a la qual està sotmès i que l’individu interpreta.
Què passa amb ’examen final?
CFA Sebastià Juan Arbó Curs
Concreció de la resposta educativa en el PI (II Part)
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
Cap a l’FCT en els cicles LOE
SELECTIVITAT 2011.
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
Concreció de la resposta educativa en el PI
Curs Presentació Assignatura
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
En desplegar un currículum competencial haurem de prendre decisions que afectaran al model didàctic de cada docent.
Llengua catalana i literatura
Àrea d’Atenció a les Persones
BIOLOGIA I GEOLOGIA 4rt ESO
CIENCIES DE LA TERRA I EL MEDI AMBIENT 2n batxillerat
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Transcripción de la presentación:

RELACIONS EN L’EQUIP DE TREBALL Cicles Formatius Presentació 2016-2017 RELACIONS EN L’EQUIP DE TREBALL Crèdit 10 Professor: Miquel Caelles Email: mcaelles@joviat.cat

1. Continguts de la matèria 2. Material ÍNDEX 1. Continguts de la matèria 2. Material 3. Criteris d’avaluació i correcció 4.Normativa 5. Dubtes i preguntes

1. Continguts del curs L’organització i la configuración del treball La comunicació a l’empresa La motivació laboral Equips de treball Reunions. Conceptes i elements bàsics Fonament i contingut de la negociació El procés de presa de decisions Conflictes a l’empresa

Fotocòpies i activitats Bloc: http://www.quinsegon.wordpress.com 2. Material Presentacions Apunts Fotocòpies i activitats Bloc: http://www.quinsegon.wordpress.com

3. Criteris d’avaluació i correcció SMX – M5 Xarxes Locals 3.1 La nota trimestral s’obté de la mitjana entre: Els exàmens realitzats al llarg del trimestre (40%). Per fer la mitjana amb la resta de notes, l’alumnat ha de tenir un 4, com a mínim, en aquests exàmens. En el cas del CFGS aquesta nota mínima ha de ser igual o superior a 5 Les activitats (50%) L’actitud (10%). En aquest cas es tindrà en compte la predisposició, tant en el treball com en la inquietud per aprendre; la participació activa, i el comportament , el respecte i la responsabilitat. Recuperacions: després de cada trimestre i al final de curs La matèria es considerarà recuperada si el resultat de l’examen de recuperació és igual o superior a 4.

SMX – M5 Xarxes Locals Presentació 4. Normativa SMX – M5 Xarxes Locals 4.1 Avaluació de les activitats. - Un/a alumne/a no podrà ser avaluat trimestralment si no entrega totes les activitats. (PQ) - Les activitats han de presentar-se en la data marcada pel professor. En cas de no presentar-se, l’activitat quedarà pendent de qualificació i haurà de lliurar-se quan es fixi la data de recuperació trimestral. 4.2 Exàmens - Si un alumne/a no es presenta a un examen parcial serà puntuat amb un 0. - NO es repetiran els exàmens, per tant, un/a alumne/a que no s’hagi presentat a algun dels realitzats l’haurà de fer en la data de recuperació que s’acordi. Presentació

5. Dubtes i preguntes SMX – M5 Xarxes Locals Presentació