Matèries de modalitat i optatives de 2n de batxillerat

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
BATXILLERAT 34R/1I/1P-212. EL BATXILLERAT LOE EL BATXILLERAT ÉS UNA ETAPA FORMATIVA Durada: 2 ANYS Titulació: BATXILLER SORTIDES: a)Estudis universitaris.
Advertisements

TECNOLÓGIC-CIENTÍFIC
CURRICULUM DEL BATXILLERAT EN LA COMUNITAT VALENCIANA DECRET 87/ DE JUNY Institut d’Educació Secundària “COTES BAIXES” CERTIFICADA EN FORMACIÓ EN.
Som de l’eugeni.
XERRADA Orientació acadèmica i professional
La qualitat, garantia de millora.
Presentació nova organització 4t ESO 12/2/2016
Introducció a la Geografia del Turisme
Una experiència a sisè de Primària
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
I ARA, QUÈ PUC FER?.
SELECTIVITAT 2013.
JORNADA DE PORTES OBERTES Curs
PETITS REPORTERS Títol.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
I ARA, QUÈ PUC FER?.
Ensenyaments de l’àmbit d’arts plàstiques i disseny
Measurar el valor (economic) de les titulacions universitàries online
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
PROJECTE CIENTIFICTECNOLÒGIC
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
ORGANITZACIÓ DEL 4t d’ESO
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
L’orientació dels alumnes de BATXILLERAT
Jornada de portes obertes de Batxillerat 2018
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
JORNADA D’ORIENTACIÓ AL BATXILLERAT
Tutora: Eloisa Lorente
PSICOLOGIA I SOCIOLOGIA
Resolució de problemes amb mitjans tecnològics
Seminari d’Educació Especial
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
Presentació BATXILLERAT
La formació professional, una opció de futur i amb futur
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
Prof. José Miguel Santacreu Soler Dep. d’Humanitats Contemporànies
LA FORMACIÓ PROFESSIONAL
ITINERARIS EDUCATIUS Marc Escalé, Bruna Riera i Marta Arumí.
Resultats de l’Estudi 1Q 1R ESCOLA TÈCNICA SUPERIOR D’ENGINYERIA Curs Grau d’Eng.Elèctrica Grau d’Eng.Electrònica Ind. i Automàtica Grau d’Eng.Informàtica.
Inici del curs setembre de 2018
Presentació de la matèria de Química Curs 1r de Batxillerat
Coneixements i idees previs
“Engineering and society”- Congrés Sostenible de la UPC 1 de 11
EL BATXILLERAT I LES NOVES PROVES D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
Proves de competències bàsiques als 14 anys
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
LLENGUA ESCRITA Participants Paki Campos Antonia Cervantes
CFA Sebastià Juan Arbó Curs
SELECTIVITAT 2011.
REUNIÓ AMB FAMÍLIES ORIENTACIÓ 4T D’ESO Generalitat de Catalunya
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
OBJECTIUS DE LA WEBQUEST
Àrea d’Atenció a les Persones
NOU MODEL D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT 2010.
MATERIAL MULTIMEDIA PARA LA AUTOEVALUACIÓN DE ASIGNATURAS DEL GRADO EN QUÍMICA  Jorge Verdú, Rosa Herráez, Yolanda Moliner, Carmen Molins, María Llobat,
FUNCIÓ DE PROPORCIONALITAT I FUNCIÓ AFÍ
Programes de formació i inserció (PFI) Administració i gestió Agrària Arts gràfiques Comerç i màrqueting Edificació i obra civil Electricitat.
COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny
ITINERARIS 4t d’ESO.
CICLES FORMATIUS.
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
1A 1B 2A 2B 3A 3B 4A 4B Grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials.
Transcripción de la presentación:

Matèries de modalitat i optatives de 2n de batxillerat Curs 2013-14

MATEMÀTIQUES II (BATXILLERAT DE CIÈNCIES I TECNOLOGIA VIA CIENTÍFICO-TÈCNICA) Les Matemàtiques II proporcionaran tècniques i estratègies per a disciplines d’estudi com, per exemple, enginyeries, arquitectures, ciències físiques, químiques, matemàtiques, biològiques, medicina..., estudis professionals de grau superior i per a l’activitat professional. Els continguts que es treballen són : 1. Àlgebra (matrius, determinats i sistemes ) 2. Geometria (estudi de la posició relativa de rectes i plans a l’espai 3. Anàlisi funcional (límits, funcions, derivades, integrals)

MATEMÀTIQUES APLICADES A LES CIÈNCIES SOCIALS II (MACS II) (BATXILLERAT D’HUMANITATS I CIÈNCIES SOCIALS VIA DE SOCIALS) Les matemàtiques aplicades a les Ciències Socials proporcionaran tècniques i estratègies per a altres disciplines d’estudi com, per exemple, econòmiques, artístiques, polítiques, humanístiques, estudis professionals de grau superior, per a l’activitat professional. Continguts: Àlgebra: Matrius, determinats, sistemes d’equacions lineals, programació lineal bidimensional. Anàlisi: límit i continuïtat d’una funció. Derivada d’una funció. Representació gràfica de funcions. Probabilitat i Estadística: Probabilitat simple i condicionada. Probabilitat total. Inferència estadística. Contrast d’hipòtesis.

Ampliació de Matemàtiques Optativa del Departament a tots els itinararis de Batxiller Els continguts d’aquesta assignatura complementaran els de Matemàtiques II de batxillerat. L’estudi d’aquesta matèria serà de gran ajuda per a aquells estudis que tinguin les matemàtiques com a assignatura troncal, com són els estudis de matemàtiques, estadística, enginyeries, físiques... a) Presencial ( amb nombre d’alumnes matriculats suficient ) - Treballa diferents blocs de continguts: Àlgebra lineal, Estudi de funcions, Càlcul de probabilitats i Estadística aplicada. - Està pensada com a ampliació dels continguts propis del currículum que segueixen els alumnes a 2n de Batxiller. - Treballa amb materials propis del departament, flexibles, actualitzables i dirigits als perfils dels alumnes matriculats. - Avalua de forma contínua i periòdica les activitats lliurades pels alumnes de cada bloc de continguts que es treballen dins l’aula. b) En Xarxa ( matrícula de 1 o 2 alumnes) ... està recomanada per aquells alumnes que pensen examinar-se de matemàtiques a Selectivitat i per als que volen seguir estudis d’enginyeria i de caire tècnic, matemàtiques, física ... És una opció recomanable en centres on la matèria optativa no te prou demanda com per impartir-la de forma presencial.

PROJECTES D’INVESTIGACIÓ (optativa) Va dirigida a alumnes que estiguin interessats en: investigar i aprofundir en temes d’interès pròpi conèixer i treballar d’acord amb la metodologia que s’utilitza a les universitats. (pla bolònia) treballar de forma autònoma i flexible. reforçar continguts d’altres assignatures que sí entren a la selectivitat La metodologia serà la pròpia d’un treball d’investigació: Entendre què és un treball d’investigació Seleccionar el tema de recerca Elaborar hipòtesis/objectius Realització de la recerca/ utilització de fonts Presentació del treball amb les seves conclusions: Escrita i oral/visual Es farà una sola recerca durant tot el curs