ELS DRETS SOCIALS Rics i pobres

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Activitat CALCULA: ESPORT MASCULÍ I ESPORT FEMENÍ Observatori Crític de l’Esport Autora: Susanna Soler i Prat INEFC Barcelona.
Advertisements

TFG – Àrea Enginyeria del programari
PRÀCTICA ESPORTIVA EN EDAT ESCOLAR A VILANOVA I LA GELTRÚ
En aquest tema veurem els apartats següents:
Campus Virtual.
Campus Virtual.
VI. L’Esperit Sant i l’Església
PENSAMENTS O HABILITATS COGNITIVES
Podeu posar una foto del vostre centre
Alimenta el teu cos.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau!
En aquest tema veurem els apartats següents:
La Bíblia, Font de Valors Humans i socials
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
Fet per Adriana, Helena i Marta (6B)
Estat de benestar i drets socials
Les Ha que necessiteu per viure, els habitants del planeta terra, les Ha de terra en la terra i els planetes que necessitaríem si tothom visqués com tu.
Necessita Catalunya un nou finançament?
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
DEÚ ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA.
Estat de benestar en els drets socials
La vida és un do de Déu i un servei als altres
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
La Bíblia, font de valors humans i socials
DONA I ET DONARAN Si tu reses i dones a la gent que pateix; Déu et donarà a tu. Resa i fes obres. Georgina Prat Marrasé.
valors humans i socials
ENS TROBEM DE NOU.
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
Els corriols Piu i Piua.
Com preparar una unitat per a l’avaluació
SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT CLARET BARCELONA-2019
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
“ Jo, amb les obres, et mostraré la meva fe” Jm2, 18
XIII a Setmana de la solidaritat
El que cal saber sobre l’estafa del FLA
Grup 2: Conseqüències de la vulneració dels drets humanas.
Les taules de multiplicar
CONCURS BÍBLIC Laia Garrit Mª del Mar Puigferrat.
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
BAIX EMPORDÀ.
Concurs bíblic: La Bíblia font de valors humans i socials.
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Per la PAU, en record de RACHEL CORRIE.
SISTEMA DUNAR.
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
Drets Socials.
Estat del benestar per a tots o privilegis per a uns quants?
Vulneració dels drets socials
Beatriz Guzmán Jun Hui Chen David de la Ossa Sergi Gontaler
EL SISTEMA ECONÒMIC.
Grup 3: Polítiques públiques i desigualtat social.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
CONCURS BÍBLIC NOM: CÉSAR COGNOMS: GARCÍA MEDINA GRUP B DATA NAIXAMENT: 02/07/2003 COL·LEGI: SANT JOSEP OBRER CARRER: COVADONGA S/N
Carta de compromís Manifest 3r ESO B 1.
La vulneració dels drets socials
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
QUÈ ÉS LA LOMCE? LOMCE, és una llei que ha estat elaborada per persones alienes al món de l’educació, sense el consens o aprovació dels experts en la matèria.
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
Transcripción de la presentación:

ELS DRETS SOCIALS Rics i pobres Quines són les conseqüències de la vulneració dels drets socials? Adrià Soler Saül Ruiz Jaume Llagostera Montserrat Vidal Alaix Correas

Els serveis públics Nosaltres creiem que els serveis públics serveixen per oferir els drets socials per tal que les persones puguin gaudir d’aquests serveis gratuïtament. Però hi ha molts serveis públics que no s’ofereixen gratuïtament ni es garanteixen per tothom. Jaume: 1-2 Saül: 3-4 Aleix: 5-6 Adri`: 7-8 Montse:9

Els serveis pels pobres. Hi ha molta gent és pobre i a sobre s’ha de preocupar de pagar els seus serveis “públics”. A més les retallades fan que aquets serveis siguin més nefastos.

“Públic” La paraula “públic” se suposa que vol dir que és assequible per tothom. La gent no pot pagar aquests serveis, i cada cop és més pobre i la gent que se n’ afavoreix cada cop és més rica.

Els serveis són públics? Invertir en serveis públics vol dir que tothom, hi podrà accedir-hi i gaudir-ne. En canvi la privatització de serveis fa que gent pobre no pugui tenir serveis públics.

En els països pobres… En els països pobres, com que les necessitats bàsiques no estan cobertes, seria absurd fer pagar impostos, no hi ha estat del benestar. Les escoles s’han vist obligades a donar un plat al dia als alumnes, ja que molts no poden garantir-se un plat a taula cada dia. En els països pobres, com que les necessitats bàsiques no estan cobertes, seria absurd fer pagar . Per tant en aquests països no hi ha estat del benestar i les persones no poden fer servir aquests serveis. És a dir a sobre de que no poden gaudir d’uns serveis públics com una bona educació ni sanitat. En aquests països ,però s’ha començat a educar als nens i nenes ja que si hi van els hi donen de menjar i s’asseguren almenys un plat al dia. Al haver-hi corrupció i que només una part dels diners els tenen un nombre reduït de persones, fa que encara hi hagi mes pobresa en aquesta part del món.

Malgrat els esforços… Al haver-hi corrupció i que només una part dels diners els tenen un nombre reduït de persones, fa que encara hi hagi mes pobresa en aquesta part del món.

En els països rics… En els països rics en canvi, sí que es paguen impostos i per tant s’haurien de tenir uns bons serveis públics, encara que no és així. Tot i així, s’ha de lluitar per tenir serveis públics de qualitat ,perquè encara que estiguin molt més coberts, no són tal i com haurien de ser.

Solucions: Que no hi hagin retallades, per part de l’estat. A nivell de països, que els rics donin ajudes als que ho necessiten. I que els governs no siguin corruptes. Meny desigualtats entre les diferents classes socials. Aconseguir que els serveis bàsics com sanitat, transports…, no siguin difícils d’aconseguir per part de la gent pobre.