PROJECTE CIENTIFICTECNOLÒGIC

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
BATXILLERAT 34R/1I/1P-212. EL BATXILLERAT LOE EL BATXILLERAT ÉS UNA ETAPA FORMATIVA Durada: 2 ANYS Titulació: BATXILLER SORTIDES: a)Estudis universitaris.
Advertisements

ITINERARIS A 4t d’ESO. CURRÍCULUM ESO LOE PREVIST PER AL CURS Segona llengua estrangera: s’oferirà en franja de matèries optatives un mínim.
“Y para evitar la tediosa repetición de las palabras: “es igual a”, pondré, como hago frecuentemente mientras trabajo: un par de líneas paralelas o rectas.
CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
APS Alícia García, Marta Gómez, Júlia Ruiz ESTRATÈGIES METODOLÒGIQUES
AUTOGESTIÓ I INNOVACIÓ EN L’AULA OBERTA
Presentació nova organització 4t ESO 12/2/2016
Valorem el que mengem! Disseny de projectes de comunicació, i educació ambiental.
Connecta Joven Imatges: NECESSITAT SOCIAL APRENENTATGE SERVEI
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Una experiència a sisè de Primària
LA VIDA A LES COLÒNIES INDUSTRIALS
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
PROPOSTA DE PROJECTE INTERDISCIPLINARI A TRAVÉS
Durada dels estudis = 2000 hores
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
LA CIÈNCIA A L’ESCOLA PRIMÀRIA
MÚSICA INSTRUMENTAL A PRIMÀRIA “violins i violoncels”
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
INSTITUT CIRVIÀNUM DE TORELLÓ
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
El viatge de Primària a Secundària
PROGRAMA D’ORIENTACIÓ
Matèries de modalitat i optatives de 2n de batxillerat
IES CAN PUIG CURS
RELACIONS EN L’EQUIP DE TREBALL
Projecte interdisciplinari:
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
ORGANITZACIÓ DEL 4t d’ESO
OBJECTIUS TALLER Saber d’on partim (PRIMÀRIA) i cap a on anem (SECUNDÀRIA) Descobrir els principals CANVIS que es produeixen. Saber què implica el canvi.
Jornada de portes obertes de Batxillerat 2018
Portfoli Jordi Guim.
JORNADA D’ORIENTACIÓ AL BATXILLERAT
ESTRATÈGIES D’ÈXIT EDUCATIU GRUPS INTERACTIUS CEIP DR. ALEMANY.
EXEMPLES D’ALGUNS MITJANS DIGITALS QUE USEM DIDÀCTICAMENT
d'ensenyança-aprenentatge
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
CURS
Presentació de 1r d’ESO Curs
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Característiques  L'Educació Secundària Obligatòria o ESO dura quatre anys i està dividida en dos cicles: el primer (1r i 2n d'ESO), per a l'alumnat de.
Presentació de la matèria de Química Curs 1r de Batxillerat
Coneixements i idees previs
“M’ORGANITZO LES COLÒNIES” (al CdA del Delta de l’Ebre)
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
CULTURA NÀUTICA I APRENDRE A NAVEGAR
INTEGRACIÓ DEL PROGRAMA D’ESCOLES VERDES DINS DE LA GESTIÓ DEL INSTITUT GIOLA Programa escoles verdes de la generalitat té com a objectius principals:
REUNIÓ AMB FAMÍLIES ORIENTACIÓ 4T D’ESO Generalitat de Catalunya
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
EXPERIÈNCIES EN UNA ASSIGNATURA OPTATIVA NO CONVENCIONAL: INTRODUCCIÓ ALS NOUS MATERIALS A L’ARQUITECTURA I Congrés UPC Sostenible i 13 de Juliol.
IES EL CAIRAT C/ Gorgonçana, núm Esparreguera
Curs Ins. Rovira-Forns Sta. Perpètua de Mogoda
P-5 Curs
Qui som? El Dr. Jordi Julvez, investigador principal del projecte, treballa al Centre de Recerca en Epidemiologia Ambiental (CREAL, ubicat.
Assessorament de la Formació en Competències
Plantilla per realitzar un projecte
BIOLOGIA I GEOLOGIA 4rt ESO
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
que necessites saber de la Biblioteca
EL NOU ROL DEL PROFESSOR !
ITINERARIS 4t d’ESO.
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
“Recursos Educatius en la Web” Rafa Atienza Blasco
El desplegament de les COMPETÈNCIES BÀSIQUES en el currículum
Transcripción de la presentación:

PROJECTE CIENTIFICTECNOLÒGIC Inclou diverses matèries: Física Química Tecnologia Biologia Geologia Optatives de caire científic 1

Optatives d'àmbit científic Electricitat bàsica (1r ESO): L'alumnat coneix a través de la pràctica els coneixements d'electricitat muntant circuits bàsics Canvi químic (2n ESO): Eminentment pràctic, dirigit a que l'alumnat aprengui a utilitzar estris de laboratori i a realitzar tècniques bàsiques de cara a aconseguir que es familiaritzi amb el treball de laboratori Microorganismes i malalties infeccioses (3r ESO): Destinat al coneixement, tant de forma pràctica con teòrica, del món de la Microbiologia. És un complement de la Biologia que es cursa al mateix curs i alhora serveix per enfocar itinerari científic de 4t d'ESO 2

PROJECTES COOPERATIUS Es tracta de treballs per grups estructurats i dirigits on es prioritza la utilització de l’ABP (Aprenentatge Basat en Preguntes) Es realitzen a les matèries de: Biologia i Geologia de 1r Primer trimestre centrat a l’Univers Física i Química de 2n Primer trimestre centrat en l’estudi de les forces Biologia i Geologia de 3r Primer trimestre centrat en la nutrició La mecànica és proposar diverses activitats per tal que l’alumnat utilitzi els coneixements adquirits i la recerca científica per la seva resolució. Els treballs són gestionats per ells mateixos sota la supervisió del professor. Disposen per a la seva realització de mitjans informàtics com són les tabletes. 3

PARTICIPACIÓ AL CONCURS EXPLICA’M LA CIÈNCIA Vídeo de les nostres alumnes: https://explicamlaciencia.com/videos 4

PARTICIPACIÓ EN EL PROGRAMA JOVES I CIÈNCIA http://WWW.JOVESICIENCIA.CAT L’Escola, any rere any, inscriu alumnat de l’ESO 5

Premis Einstein Tercera edició dels premis Einstein creats des de l'escola i de participació voluntària en què l'alumnat participant decideix quin projecte vol presentar. Dividit en dos nivells i amb entrega de premis i, en cas pertinent, un punt a àrea global de les matèries corresponents. 6