“…acompanyem al ciutadà en el decurs de la seva vida…”

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Memòria científica 2000 – 2002 Corporació Sanitària Parc Taulí.
Advertisements

e-health i terciarisme
El Plan de Comunicación UPC Sostenible 2015
Direcció per projectes (Organizació Sanitària Integral)
CATÀLEG DE QUALIFICACIONS PROFESSIONALS
Barcelona, 7 d’octubre de 2009 – Hospital de Sant Rafael
PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL QUALITAT DE VIDA
Eugeni Saigí Grau.
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
1 u n i t a t L’educador infantil.
EL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES A L’AJUNTAMENT DE MANLLEU
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
Algunes dades 65 i més anys ,5 % 75 i més anys ,5%
EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I INCREMENT
Què és Càritas Dijous, 29 de gener de 2015.
ESTRATÈGIA DE CONTRACTACIÓ TIC PER A LA TRANSFORMACIÓ DIGITAL DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA 28 d’agost de 2018.
Autor: Samuel Lozano Alcodori
Models de Qualitat 17 d’Octubre de 2017.
Per realitzar la inscripció de forma gratuïta
Presentació de Kickoff
Arnau Gifreu Castells / 2011
Barcelona, 2 de desembre de 2.002
Evolució dels perfils professionals a logística
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
Com portar la veu de l'usuari al CD
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
Estratègia de Catalunya en l’Aplicació de la metodologia LEADER Tremp avança! Suma’t al futur. Sessió 1 Les ajudes de que disposem Els instruments.
ACCIONS DE COMUNICACIÓ PER ARRIBAR A LA COMUNITAT AMB L’OBJECTIU DE MILLORAR LA SEVA.
El paper de les ciutats en el procés d’innovació empresarial
Arnau Gifreu Castells / 2011
La gestió per valors Girona, 18 de febrer 2016.
La gestió per processos
REPTES DE L’FP DUAL APORTACIONS PER A LA REFLEXIÓ JESUS MARTIN.
El futur dels RRHH al sector públic
Model de gestió assistencial: innovació i integració. Montse Cervera
ACTITUDS I APTITUDS D’UN EMPRENEDOR Novembre 2004
I Jornada de la XHUP “prenent la iniciativa”
REPERCUSIONS DEL NOU MODEL EN ELS SERVEIS SOCIALS LOCALS
EXPERIÈNCIES INNOVADORES EN L’ORGANITZACIÓ DE LES CURES INFERMERES
“Benchmarking en Innovació”
“Benchmarking en Innovació”
Serveis de Formació.
OFICINES DE TRANSFERÈNCIA DE TECNOLOGIA I DE RESULTATS DE LA INVESTIGACIÓ Jordi Rojas Vicegerent de Recerca 09/04/2019.
Per què les aliançes estratègiques entre institucions sanitàries
SALUT MENTAL.
INSTRUCCIONS: Un cop elaborat, cal enviar el pòster a Delfí Cosialls
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
Global Cook Service.
Taula sectorial de Salut Mental i Addiccions Avaluació i línies de treball Secretaria del CMSS Setembre 2014.
ALIANCES ESTRATÈGIQUES
Xarxa de Custòdia del Territori
TAULA D’ITINERARIS PROFESSIONALS ITINERARI
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
Taula sectorial de Diversitat funcional Avaluació i línies de treball
CRAI: Unitat de Serveis a Usuaris
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
MODEL ADMINISTRATIU I DE GESTIÓ
Pla Integral de Salut Mental
Jornades i sessions tècniques 2010
eina de gestió de la qualitat i de la comunicació interna
expansió internacional
Carreres Professionals Informe
CRAI: Unitat de Gestió de la Col·lecció
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de: - Servei de Gestió de la Recerca, de la Oficina de Projectes Internacionals de Recerca,
Plans d’igualtat d’oportunitats Plans d’igualtat d’oportunitats
PERSONAL DOCENT I INVESTIGADOR (PDI)
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Per què és més eficient l’administració supramunicipal
III Jornada de transport sanitari
Transcripción de la presentación:

“…acompanyem al ciutadà en el decurs de la seva vida…” IMAS: camí de 2011 “…acompanyem al ciutadà en el decurs de la seva vida…”

Missió de l’IMAS Som una Organització INTEGRAL de Serveis de màxima Qualitat i eficiència en l’àmbit de la Salut per a una àrea geogràfica definida i com a referent nacional i internacional en Docència i Investigació.

Visió de l’IMAS Convertir-nos en l’ÚNIC Parc de Salut de Barcelona amb perspectiva de mercat global, amb un estil propi i unes instal·lacions facilitadores de la integració i la transversalitat necessàries entre Centres de Salut, Universitats, Escoles i Centre d’Investigació, tot assolint un alt grau de confiança dels ciutadans i de les autoritats sanitàries. Visualitzar-nos com una entitat amb el potencial necessari per aconseguir que el principal actiu sigui el coneixement i la voluntat de compartir-lo i millorar-lo. Ser referència com a “Cluster de Coneixement”.

Valors HONESTEDAT TRANSPARÈNCIA COMPROMÍS SOCIAL RESPECTE COMPROMÍS AMB LA QUALITAT EFICIÈNCIA ORIENTACIÓ A LA INNOVACIÓ DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL CONEIXEMENT COM A MOTOR DE MILLORA CONTÍNUA

La nostra estratègia ESTRATÈGIA GLOBAL DIFERENCIACIÓ Diversitat d’oferta de serveis: Primària Socio-sanitària (geriatria) Psiquiatria integral / primària, aguts, sociosanitari Especialització Docència (Universitat, EUI, EFP) Parc d’investigació Diversitat organitzativa: Serveis Instituts Empreses Fundacions

Línies estratègiques 2009-2011 Desenvolupar la imatge de l’IMAS com Organització global Millorar l’eficiència en la gestió Impulsar la innovació Millorar la integració vertical entre línies de serveis Fomentar l’Orientació al client Potenciar la qualitat Focalitzar l’activitat clínica, docent i d’investigació per ser referents

Mapa Desembre 2011 1.- UN ÚNIC PARC DE SALUT 2.- CONCENTRACIÓ ÀREA GEOGRÀFICA Docència 100% Investigació 100% Assistència 80% - geriatria 100% - psiquiatria 40% - primària 50% - hospitalària 50% 3.- MERCAT ASSISTENCIAL Psiquiatria: Barcelonès nord, Maresme + ara (EMPRESA) Geriatria: aprofitar la manca de lideratge que hi ha en el sector. El mercat està molt atomitzat. Primària: absorció de noves àrees bàsiques Hospitalària: aliances entre Institucions (Sant Pau, Igualada, Can Ruti, Vilafranca…). Es prestarà el servei allà. Aconseguir un posicionament territorial més ampli.

Mapa Desembre 2011 4.- OFERTA DE DOCÈNCIA 5.- RECERCA Indicadors: Universitat: una titulació de Medicina (UPF i UAB) EUI: Titulació d’Infermeria EFP: POTENCIAR 5.- RECERCA Desenvolupament de l’Institut Potenciar els serveis tècnics científics Cooperació entre la recerca bàsica i la clínica PSIQUIATRIA , PRIMÀRIA, GERIATRIA Població atesa GERIATRIA I HOSPITALÀRIA Aliances amb centres (8)

Mapa Desembre 2011 6.- ORIENTACIÓ AL CIUTADÀ Proximitat (accessibilitat) Confiança Resolució Atenció 7.- PROFESSIONALS: Disseny d’una Política de RH que assoleixi: Excel·lència professional Atraure, detectar, desenvolupar i retenir el TALENT Integrar en la Diversitat Compromís amb la Institució Carrera professional Plans de successió Confortabilitat Transparència

Mapa Desembre 2011 SERVEIS UNITATS INSTITUTS ASSISTENCIALS EMPRESES 8.- MODEL DE FUNCIONAMENT Transversalitat. Unitats funcionals Desenvolupament d’unitats assistencials SERVEIS INSTITUTS UNITATS ASSISTENCIALS EMPRESES UNITAT FUNCIONAL Es troben diversos serveis per a treballar sobre una patologia

Mapa Desembre 2011 9.- CARTERA DE SERVEIS Nous procediments Entrada en el sector de la Dependència

Encarem el futur amb il·lusió, esforç i compromís