PETITS REPORTERS Títol.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
JOC I APRENENTATGE El joc és la disfressa de l'aprenentatge perquè motiva, emociona, fomenta la curiositat, fa que les experiències siguin significatives,
Advertisements

Les entrevistes: Segona part
Escola Montserrat Sant Just Desvern
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
MARIA VIU AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
APRENENTATGE MULTINIVELL
JOC EXPERIMENTAL Parteix de TEORIES DE GOLDSCHMIED
REUNIÓ INFORMATIVA.
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
El Club de Futbol Femení de St.Roc DISSENYA EL BLOG DEL SEU EQUIP
APRENENT JUNTS.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
Coneixem el que estudien i ens hi impliquem
Projecte de P-3 4a Part Curs
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
@sebastiani64.
1r TRIMESTRE 2n TRIMESTRE 3r TRIMESTRE
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
DIADA DE La pau i la no violència.
Descobrint un tresor amagat
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
“LA VIDA ÉS UN DO DE DÉU I UN SERVEI ALS ALTRES”
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
ESCOLA CERVANTES (BARCELONA) CLASSE DE P-3 MARIA JOSÉ MATA
Grups interactius a L’Esquitx
ELS LÍMITS EN ELS INFANTS, NECESSARIS?
REVISIÓ DELS DOCUMENTS DE FONOLOGIA I LLENGUATGE
DIADA DE LA PAU A SJO.
Seminari d’Educació Especial
L'any 1982, tres pediatres i dues assistents socials de Catalunya van coincidir a París en el IV Congrés Internacional sud els Enfants Maltraités et Negligés.
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
EN EL VENTRE DE LA TEVA MARE
Objectiu Educatiu Trienni
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Característiques  L'Educació Secundària Obligatòria o ESO dura quatre anys i està dividida en dos cicles: el primer (1r i 2n d'ESO), per a l'alumnat de.
ASSAMBLEA GENERAL ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES CURS 17/18
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
El nen amb pèrdua auditiva a l´escola
Interacció escola - entorn.
L’eskamot verd ens demana ajuda!
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
Continuació: el temps II
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
El programa per fer mapes conceptuals
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
INTRODUCCIÓ INTRODUCCIÓ INTRODUCCIÓ
L’HANDBOL A L’ESCOLA.
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
ANEM A L’HORT AQUEST CURS ELS NENS I NENES DE P-3 S’HAN INCORPORAT A LA TASCA DE CUIDAR L´HORT. PREPARAR LA TERRA, PLANTAR ,REGAR, RECOLLIR FULLES.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

PETITS REPORTERS Títol

INTRODUCCIÓ En educació infantil, l’objectiu primordial és estimular el desenvolupament de totes les capacitats, físiques, afectives, intel·lectuals i socials dels infants. Per això la imatge és un mitja per apropar els infants al medi, per al descobriment de la seva pròpia imatge i un fi per a desenvolupar les seves habilitats de representació. introducció

PRESENTACIÓ A continuació presentem un projecte on fem que el nen sigui el creador de les seves pròpies experiències, i que sigui capaç de comunicar-la als altres. Si la nostra finalitat és desenvolupar les capacitat de l’infant de manera integral, en tots els àmbits, no podem educar si no acceptem els canvis que ens envolten.

LES CAPACITATS: La comprensió oral i escrita. L'autonomia en l'aprenentatge. Potenciant les activitats d'expressió oral. L'estructuració de l'argumentació. Organització de la feina, el treball en equip, la col·laboració entre els alumnes. La reflexió compartida.

ACTIVITAT És habitual veure com els nens i nenes juguen a fer-se fotos, volen imitar un comportament de l’adult molt lligat al seu entorn. Creixen sent el centre dels reportatges dels seus pares. Ara volem que siguin ells els reporters i poder veure amb els seus ulls, les impressions, les sensacions i allò que més els crida l’atenció, durant un temps determinat, el cap de setmana. Aquest projecte es porta a terme en dues classes de P4, amb 24 alumnes cada aula. activitat

TEMPORALITZACIÓ Es realitzaran dos tipus d'activitats: Unes que seran les inicials i tindran una durada de sis sessions per conèixer i tenir seguretat de la càmera. La resta es realitzaran durant tot el curs escolar, els caps de setmana amb la família i entre setmana amb un parell de sessions setmanals.

COM HO FEM? Per poder treballar d’una manera segura amb la càmera digital, primer l’infant ha de conèixer el seu funcionament, les seves característiques i les seves funcions. Com ho fem?

També marcarem unes pautes per al seu ús, com penjar la càmera sempre que s’hagi de fer servir, així evitarem que caigui al terra o es doni algun cop.

QUE NECESSITEM? Bossa per posar el material necessari per fer un bon reportatge. Que necessitem

Escrit per les famílies amb la informació del projecte

Una llibreta

Una càmera digital

MOLTES GANES DE GAUDIR!!!

LES PRIMERES IMATGES L’alumne descarrega les fotos a la seva carpeta. Ensenya les imatges als seus companys i explica què passa en cada imatge. Desprès de cada imatge la resta de companys poden preguntar alguna cosa al reporter

QUÈ EN PENSEN ELS PARES? La llibreta és l’espai on els pares, mares, nens i nenes poden expressar les seves sensacions, (aquestes notes ens revelen com es viu el projecte des de casa)

QUÈ EN PENSEM NOSALTRES? Creiem que per a l’infant és una experiència única. És el protagonista del cap de setmana i actua amb responsabilitat i seguretat en si mateix. S’esforça per explicar als seus companys les seves experiències i gaudeix durant tot el procés, així com del resultat final.

SI UN INFANT NO APRÈN DE LA FORMA QUE ENSENYEM, POTSER CAL QUE ENSENYEM DE LA FORMA QUE ELL APRÈN. Asperger Mèxic