Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
Advertisements

Competències ètiques en la formación universitària
Organització d’activitats en el temps d’esbarjo “Activem el pati”
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
Toca fusta FENT DECORATS
1 u n i t a t L’educador infantil.
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
Estudi per a la identificació de
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
L’Expressió escrita.
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
I ARA, QUÈ PUC FER?.
EUROMANIA A L’ESTEVE Generalitat de Catalunya
FIC: Dinamitzar el treball per tasques a l’aula
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
LES UNITATS DE SUPORT A L’EDUCACIÓ ESPECIAL (USEE)
Experimentam amb la ciència
L’organització territorial de Catalunya
II JORNADES USEE Maresme - Vallès Oriental Abril de 2010
Tècniques teatrals APLICADES A L’AULA – What ROLE do YOU play?
JOCS I ESPORTS ALTERNATIUS
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
EL PLA INDIVIDUALITZAT
La Gestió de l’Aula a Primària
AVALUACIÓ DE L’ACCIÓ DOCENT
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Experiència amb el Google Sites
PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE
MARC PER L’AVALUACIÓ DE LA TASCA DOCENT
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Introducció i objectius
ORGANITZACIÓ I PLANIFICACIÓ “Posem fil a l’agulla”
Seminari d’Educació Especial
Madelen Holmlund, Umeå University
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
Formació per a responsables del programa Biblioteca escolar: PUNTEDU
Presentació BATXILLERAT
Projecte “TALK TO ME” febrer de 2018.
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
Cap a una educació plurilingüe: conceptes clau, estratègies i eines
El treball en equip a la Xarxa: estratègies docents
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Departamento de Pedagogia Aplicada
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE GRÀCIA
Nova taxonomia de tasques Webquest de Berni Dodge
El currículum a l’educació primària
La consciència fonològica a P-5 i 1er
Grup d’Aprenentatge en Pressupostos Participatius
Assessorament de la Formació en Competències
COORDINACIÓ D’ACTIVITATS EUROPEES
Convivència i Mediació Escolar
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
Presentació assignatura
INDICADORS El Sistema d´Indicadors i els factors de qualitat de centre
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
“Les Ciències de la naturalesa al Treball per Tasques”
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Què són les TIC ? ( Tecnologies de la informació i Comunicació)
“Recursos Educatius en la Web” Rafa Atienza Blasco
Anna Ciraso Tutora: Roser Viladot Tutora docent: Pilar Pineda
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa FIC – Els smartphones com a recurs TAC a l’aula i gamificació de part de la docència Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa

FIC – EOI Tortosa 1. Introducció 2. Fase inicial 3. Fase de planificació 4. Fase de construcció i experimentació 5. Fase final 6. Conclusions

1. Introducció Interès per la tecnologia Tendencias metodológicas y tecnológicas emergentes en la educación del siglo XXI: de la sustitución a la transformación Metodologies, eines i recursos TIC efectius a l’aula Jugar i aprendre amb Kahoot i Socrative Ús de la llengua Game-Based Learning - Mobile-Assisted Language Learning Bring Your Own Device

2. Fase inicial Aula Moodle compartida Discussió sobre ús tecnologia mòbil i Entorns Virtuals d’Aprenentatge Currículum EOI Gamificació i aprenentatge basat en el joc Ús dels smartphones per part de l’alumnat Competències professorat i alumnat per a les BYOD

3. Planificació Bibliografia seleccionada. Punts clau Socrative, Quizlet i Kahoot. Casos d’éxit. Creació de comptes corporatius. Creació primeres activitats. Qüestionari professorat/alumnat.

4. Construcció i experimentació Treball autònom i en equip. Bloc 1: disseny activitats, rúbriques avaluació, programació activitats, criteris avaluació i indicadors de progres. Bloc 2: Experimentació a classe, revisió i contrast amb disseny inicial. Valoració individual del professorat i de l’alumnat.

5. Fase final Plenària Exposició de l’experiència amb conclusions Valoracions

6. Conclusions Sessió conjunta de bones pràctiques. Experimentació i delimitació de l’ús de les apps. Constatació de la millora de l’ús de la llengua.

Quizlet Revisió vocabulari individual fora de l’aula. Diferents modalitats de revisió. Fitxes Escriure el terme Tests Jocs Element competitiu Revisió de vocabulari a classe

Quizlet Fitxes amb frase d’exemple i imatge

Quizlet Repositori

Quizlet Estadístiques

Kahoot Revisió a l’aula Revisió final unitat Feedback en grup Competitivitat positiva Competició vocabulari Quizlet

Socrative Tests a classe en temps real Avaluacions a classe Feedback individual Estadístiques + feedback grupal Generar pdf Resposta oberta

6. Conclusions Transferència Socrative – avaluacions inicials Aprenentatge de les apps pel professorat del claustre + manuals d’ús Consens en disseny de tasques.

Valoració Ampliació de vocabulari en la producció. A explorar: element competitiu del Quizlet. Beneficis del Kahoot. Cohesió en el claustre. Bona recepció per part de l’alumnat docent.

Aspectes a millorar Gestió i interpretació de les estadístiques. Unificar Socrative (en procés). Catàleg de recursos digitals.