Fem activitats amb vídeo!

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Pràctica 17 Reflexions Maria Gisbert, Llorenç Godia, Mariona Kiskeri i David González.
Advertisements

WEBQUEST: aprenentatge a través d’Internet Rosabel Roig Vila Universitat d’Alacant.
CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
DIFUSIÓ DE LA CULTURA, BIBLIOTEQUES I PROPIETAT INTEL•LECTUAL
Eines col·laboratives que conté Google Site
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
Elaboració d’un mapa temàtic
Un projecte telemàtic per :
La Condició Física i les Qualitats Físiques Bàsiques
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
Eines digitals TIC © McGraw-Hill.
Una experiència a sisè de Primària
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
Recursos Informàtics en Història
2c. Les pàgines web i l’hipertext. Les bases de dades a la xarxa
Introducció de TEDIs (COACs) Versió 4.0
Les primeres passes amb el GeoGebra
JORNADA DE PORTES OBERTES Curs
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
PETITS REPORTERS Títol.
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
Biologia i Geologia. 4t d’ESO
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
Creació d’un mapa personalitzat
Memòria de mig any LPOs Aina serra Laia ferré.
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
Aquí podreu buscar i escoltar música on-line
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
Les Restriccions d’accés
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
QUÈ FA EL NOSTRE COS AMB L’AIRE QUE AGAFA QUAN INSPIREM?
Cicle Superior (Curs 2015 / 2016) CIM D’ÀLIGUES.
Com introduir les Guies Docents
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
ESCOLTA ESTRUCTURADA A P3 Escola Joan Maragall.Vilanova del Camí.
Treball DE SÍNTESI 1r ESO
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
El Perfil de l’Educador: El Lideratge a l’aula
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
Tesis Doctorals en Xarxa
EL BOSC MEDITERRANI Cicle Inicial
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
TECNOLOGIA.
Revistes Científiques de la Universitat de Barcelona
TREBALL D’INVESTIGACIÓ sobre la teoria de l’evolució actualment
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
Llorenç Seguí capllonch 11 de juny de 2018
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
Projecte xarxa Aleix Adell, Asier Aguilera, Silvia Alba, Ivet Clavell
L’eskamot verd ens demana ajuda!
Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona
CONEIXEM EL NOSTRE POBLE:
· Tema seleccionat: Compartir.
PROJECTE SOSTENIBILITAT
Reunió amb centres adscrits
Sessió 3 Grup de treball SupTIC 12 de febrer del 2007.
Llengua catalana i literatura
Màster d’Aplicacions Multimèdia
PROPOSTES D’AVALUACIONS FIGUROANALÒGIQUES
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
Aquí podreu buscar i escoltar música on-line
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny
Què són les TIC ? ( Tecnologies de la informació i Comunicació)
ASSESSORAMENT TIC CURS Departament d’Educació
WEBQUEST Una tècnica per a l´aprenentage en la xarxa Internet.
Transcripción de la presentación:

Fem activitats amb vídeo! Jornades interdisciplinars d’experiències educatives, eines TIC a l’aula i cartografia digital.

Vídeos per què? i per a què? Com a activitat de síntesi, després de treballar un tema o després d’una sortida. Com a producte final en un projecte o activitat competencial interdisciplinar. Com a conclusió després d’una investigació.

Per què? Motivació!!

Com plantejar-lo?. A partir d’indicacions a un blog o d’una Webquest on la seva estructura ens permet donar indicacions concretes als nostres alumnes. És Molt important que coneguin la forma en que seran avaluats abans de fer el vídeo.

Exemples… el bloc de G i H Activitat de Georecursos per al curs 2012-13. Geovídeos

S’ha proposat als nostres alumnes la realització d’un vídeo sobre un tema del temari de geografia de batxillerat aplicat al territori en el que es situa el centre educatiu.

Per detallar l’activitat, el que es demana i com s’avaluarà s’ha seguit l’esquema d’una WebQuest. Introducció Tasques Recursos Avaluació Conclusió

Programes d’edició de vídeo a utilitzar programari? Programes d’edició de vídeo a utilitzar Windows Movie Marker

Les Fotos, vídeos, Música... Quin tipus de vídeo fem? Realització Pròpia. A partir d’imatges i recursos d’Internet. Important drets d’autor i drets d’imatge! Així que abans de començar visitem alguns recursos per a poder muntar el nostre vídeo!

Repositoris D’imatges gratuits i Informació sobre drets d’autor. XTEC. Propietat intel·lectual i drets d’autoria http://www.xtec.cat/web/centres/instruccions/ propintel_dretauto/pi/ Banco de imágenes y sonidos del Intef http://recursostic.educacion.es/bancoimagenes /web/ Ccsearch http://search.creativecommons.org/

Repositoris D’imatges gratuits i Informació sobre drets d’autor. 25 bancos de imágenes gratuitos http://wwwhatsnew.com/2010/09/02/25- bancos-de-imagenes-gratuitos/ Morguefile http://www.morguefile.com Pixabay http://pixabay.com/

Editors de fotografia online Dzoom. 20 programas para editar fotografías online gratis.

Música sense drets d’autor o amb llicencies diverses Jamendo Freemusicarchive Audiomicro Vilaweb. Descarregar música legal sense pagar

Llicències CC Informació sobre llicencies creative commons a: http://creativecommons.org/ Aquí podem cercar el tipus de llicència que pot convenir més a la nostra obra abans de publicar- la.

Taller de realització de Vídeos L’activitat del taller la trobem al blog de G i H. Fem un vídeo amb Windows Movie Maker!

Tarragona, 3 d’abril 2013