Història del llenyaire... “El temps és el recurs més important” Qui no el sap administrar, no sap administrar res” Peter Drucker.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Jordi Martínez ECOGESA 17 d’octubre 2013 Productivitat: què és i com millorar-la Los contenidos expuestos en el presente documento son propiedad y de uso.
Advertisements

| © Grupo Galgano /04/2015 | 1 “La inteligencia consiste no sólo en el conocimiento, sino también en la destreza de aplicarlo en.
Sentir l’esperit Sentir el espíritu L’esperit no creix en els arbres, però es nodreix del nostre entorn, com el cos es nodreix del menjar. El espíritu.
S4 League S4: Stylish, eSper, Shooting, Sports.. Dades tècniques Desenvolupada:Pentavision Distribuïdora:Neowiz Games Data de llançament:2008 Gènere:Joc.
DESCOBREIX EL TRESOR DEL NADAL CELEBREM L’ANIVERSARI DE JESÚS.
“El temps és el recurs més important; Qui no el sap administrar, no sap administrar res” Peter Drucker.
NO TINC TEMPS... Només tenim una vida i ens dona pànic desaprofitar-la Vivim amb la sensació de que podríem aprofitar-lo millor Em sentim culpables si.
Un conte de Shel Silverstein Traducció, Xesco Boix
Página 1 Creade - LHH, Programes d´Outplacement. Página 2 Què és Creade - LHH ? Context Com ho fem Components bàsics Consultoría Visió Global Consultoría.
Pràctica 17 Reflexions Maria Gisbert, Llorenç Godia, Mariona Kiskeri i David González.
EL TEMPS. ¿QUÈ ÉS EL TEMPS? El temps és un concepte físic que tots experimentem quotidianament, però que es difícil de definir formalment. Es pot partir.
Al vostre gust amb el  Amb so  CONTE PER A UNA NIT D’ESTELS.
HABILITATS DE COMUNICACIÓ PER LA PREVENCIÓ DE RISCOS PSICOSOCIALS.
Un milió d’arbres?. En aquesta activitat intentarem fer una estimació aproximada dels quilometres que poden recórrer els ciclistes del Saunier Duval.
ELS BLOCS I LA SEVA APLICACIÓ A L’AULA Recull de propostes sobre els usos didàctics dels blocs Material del Curs de l’Escola d’Estiu Virtual d’Espiral.
GESTIÓ D’EMOCIONS I SENTIMENTS
SALUT I ESCOLA IES LLANÇÀ Josep Santos Infermer ABS Llançà.
Deixar de fumar, tota una aventura!. Fumar és una complexa conducta en la què intervenen aspectes bioquímics, psicològics i socials.
Generalitat de Catalunya Departament d’Educació IES El Castell Departament de tecnologia Coeducació: promoure una educació que potenciï la igualtat real.
Educació Farmacèutica en la Interpretació de Prospectes Cascales Martínez, Mª del Mar Godó Claramunt, Jenny Ramírez Rosales, Alba.
PROPORCIONALITAT 1 Funciona amb “clics”.
Les amistats estan fetes de trossets....
CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
Salut mental i prevenció
La Condició Física i les Qualitats Físiques Bàsiques
Comença el temps de grans oportunitats No de rebaixes La Quaresma.
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
Quina és la fórmula de la felicitat que ens dóna la paraula de Déu?
Tema 2. DIVISIBILITAT.
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
Ens comuniquem per CEIP Salvador Espriu
REUNIÓ INFORMATIVA.
CLAUDE MONET Obres clàssiques de pintura acompanyades
L’Expressió escrita.
Recordem què vol dir ser adolescent
PHISHING QUÈ ÉS EL PHISHING??
ANÀLISI DELS ESTATS FINANCERS DE L´EMPRESA
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
CEIP – Pau Casals (Gràcia)
Treballem l’estadística
L’ABRAÇADA ÈS SALVADORA DE VIDES
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
EL TEMPS.
Grups interactius a L’Esquitx
Carta d’un infant als seus pares.
Temps de... ADSL.
Objectiu Educatiu Trienni
L´aprovisionament L´aprovisionament consisteix a comprar els materials necessaris per l´activitat de l´empresa (la majoria matèries primeres), emmagatzemar-los.
SEGUIU EL RITME, APUJEU EL VOLUM
Nom : Elena Ipingea Data :
Informe anual reclamacions CSI
Com fer una presentació? Comunicació oral
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
I tu qui dius que sóc?.
Remeis UAB. Vall d’Hebron.
HABILITATS COMUNICATIVES
Caixes de descobriment
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
ESTALVIANT VIDA? AMB SO.
+ En aquest breu i bonic salm s’estableixen les condicions necessàries per a esdevenir “hoste” del Senyor, és a dir, per a entrar en el Santuari i.
Carta de compromís Manifest 3r ESO B 1.
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
Aquestes fotos artístiques revelen una gran imaginació.
AMB DÉU TOT ÉS POSSIBLE Paula García Ruiz
Educació Farmacèutica en la Interpretació de Prospectes
Raúl Álvarez Genes ( auronplay )
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
Transcripción de la presentación:

Història del llenyaire...

“El temps és el recurs més important” Qui no el sap administrar, no sap administrar res” Peter Drucker

“El temps i els diners són els recursos més escassos a les empreses Les decisions que es prenen sobre el temps, haurien, quan menys, de merèixer tanta o més cura que la que apliquem amb els diners

El temps Com valores el teu temps? No el podem estalviar, només el podem gastar

AMO DEL MEU TEMPS Qui domina les habilitats, l’art i la ciència per tenir un millor control sobre com viure la vida, amb els propis valors, aprofitant millor el temps per aconseguir el que hom es proposa

Cada dia ens regalen 1440 minuts 1440 minuts Quants en regalem? Quants en llacem? Quants ens en roben?

La teva elecció

Què hi portes a la motxilla

Objectius

Tasques Categories Àrees clau Objectius Estructura en avet

1. Objectius 2. Àrees Clau 3. Categories 4. Tasques Objectius 12… … …2.10… Xxxx

Estructura del cervell

Claus per valorar i gestionar el temps Claus per valorar i gestionar el temps “Si tenim metes i objectius, tindrem una brùixola interior que ens guiarà i ajudarà a prendre decisions”

ⓐ S’ ha d’ utilitzar per aconseguir els objectius ⓑ El que compta és el que aconseguim, no el que treballem ⓒ L’ eficàcia només s’ aconsegueix amb una administració correcta del temps ⓓ Perdre el temps es fer quelcom que es menys important del que hagués de fer ⓔ L’ importància be determinada pels objectius ⓕ Sempre hem de preguntar-nos: ¿Quina es la millor manera d’utilitzar aquest minut ? Idees per entendre la gestió del temps

Hàbits per canviar

“Ser PROPIETARI DEL TEU TEMPS significa començar pel que “toca, volem, desitgem”, i continuar amb les que “tenim” que fer......”

“Qualsevol sistema de planificació és millor que cap” és millor que cap” Cap sistema de planificació és adequat per tothom

Que i Com planificar

Trampesquecal evitar Trampes que cal evitar

Llistes i conceptes

Tipus de llistes a considerar

Estimació del temps

➊ El més fàcil ➋ El més curt ➌ El més còmode ➍ El primer que arriba ➎ L’ últim que arriba ➏ El més urgent Només hi ha un criteri: EL MÉS IMPORTANT Criteris per prioritzar

Urgència +- Importància - + I Fer-ho (Crisis) II Planificar IV No Fer III Delegar Matriu de Covey

Anàlisi ABC

Les matemàtiques i Murphy

Descripció de la tasca Data de finalització Notes i comentaris Outlook - Tasques

Tasques Planificació Outlook - Planificar

Tingui sempre present la relació temps /benefici Copies de seguretat Cada cosa en el seu lloc i un lloc per cada cosa

Estructurar la informació per no perdre temps

Les 5 “ eses “ SEIRI Classificar SEITON SEISO SEIKETSU SHITSUKE Ordre Neteja Std. mètode Disciplina

Els lladres del temps

El Temps Vermell i el Temps Verd

Tasques Elefant

Planificació

Consells pràctics

➊ Aprèn a assimilar les decepcions ➋ Supera ràpidament una ofensa ➌ Inspirem ràpidament confiança ➍ Evita els conflictes ➎ Elimina sentiments inútils ➏ Mengat el teu “sapo” només començar el dia 6 Consells per la reflexió i acció

Tot treball es dilata indefinidament fins ocupar tot el temps disponible per a la seva completa realització Tot treball es dilata indefinidament fins ocupar tot el temps disponible per a la seva completa realització Ley de Párkison

Núm. Mails diaris Núm. Mails any Hores dia% Jornada 8h Hores anyEquival. Dies % ,3317% ,6621% % ,3329%51364 Quan de temps dediquem als s? per cada 5 mails que enviem, 3 requereixen resposta supòsits considerats: 220 dies laborables i una mitja de dedicació per mail de 2 minuts

Avalua la gestió del teu correu electrònic CONTROLA ELS CORREUS

Claus per gestionar els s

¿Es necessari?¿Es apropiat?¿A qui enviar-ho? OportúLegalRespondre a tots RellevantProfessionalLlistes ComplertCorrecteMillor canal Accions per reduir la quantitat Preguntar-se..... abans d’enviar

Tres mails

Com millorar la qualitat

¿Quant de temps dediquem a buscar mails / o documents? Ens preocupem pel que emmagatzemem però no en el com.... Problemes mes comuns Solapament de categories Masses carpetes primàries Mètodes d’ arxiu Caos en l’ informació ?

Quatre conceptes bàsics d’arxiu

Respondre diàriament tots els mails Reservar períodes de 30 minuts per contestar Desconnectar la icona sonora i visual Eliminar l’ informació inútil El temps que requereix una tasca, creix quant l’ interrompem i la reprenem. Petits hàbits pràctics