El Gran Format Trobada temàtica d’EspaiFotogràfic Vilassar de Dalt, 5 de febrer de 2011.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
2. REPRESENTACIÓ GRÀFICA D’HABITATGES
Advertisements

LA MATÈRIA.
Cicle Superior MARISTES VALLDEMIA Quin camí hem fet fins que hem arribat aquí? PRIMERA FASE: CURSET PER MESTRES INFANTIL I PRIMÀRIA (04-05) SEGONA FASE:
Página 1 Creade - LHH, Programes d´Outplacement. Página 2 Què és Creade - LHH ? Context Com ho fem Components bàsics Consultoría Visió Global Consultoría.
Practica 1 : Quants fils hi ha en un teixit ? 1. OBJECTIU Obtenir la densitat de fils d’una mostra de teixit, variable a causa de canvis en la tensió del.
Del llenguatge visual al missatge visual Su Richardson Burnt Breakfast Adaptació d’una presentació de M. Acaso.
Definició: és un sistema material format per diversos components.
Catedral gòtica de Barcelona. La Planta
Al vostre gust amb el  Amb so  CONTE PER A UNA NIT D’ESTELS.
El pes de la responsabilitat. Guillermo Mordillo és un dibuixant argentí que utilitza molt sovint el món de l’esport en les seves creacions gràfiques.Aquí.
RESUM.
Diferència de tamany: Tamany petit = Més lluny. Més a prop = Més gran. COMPOSAR AMB PROFUNDITAT significa jugar amb el les diferencies de tamany i la perspectiva.
Un milió d’arbres?. En aquesta activitat intentarem fer una estimació aproximada dels quilometres que poden recórrer els ciclistes del Saunier Duval.
“EL MAR A L’AULA” 3r de Primària Curs Escola Eduard Marquina.
INTRODUCCIÓ A L’ELECTRÒNICA PRÀCTIQUES D’ELECTRÒNICA BÀSICA. I.E.S. ENRIC VALOR PEGO.
Eduard Lara , Carles Mallol IES CAR SANT CUGAT
La llegenda m’ajuda a llegir el mapa.... a interpretar el que diu
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
ENERGIA Energia és allò capaç de transformar la matèria.
LECTURA D’IMATGES als Estanys de Sils
II. La llum Lleis bàsiques L’òptica geomètrica: imatges i aberracions
ORIENTACIÓ I COORDENADES GEOGRÀFIQUES
Tema 10: Dinàmica.
La Condició Física i les Qualitats Físiques Bàsiques
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
Tema 2. DIVISIBILITAT.
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
El moviment i les forces ESQUEMA INICI ESQUEMA RECURSOS INTERNET
2c. Les pàgines web i l’hipertext. Les bases de dades a la xarxa
3a PART Els nens i nenes de P- 4
6è de Primària Escola El Cim
UD: EXPRESSIÓ GRÀFICA: perspectives
Per què hi ha objectes que suren i objectes que no suren?
Objectiu: facilitar-nos la feina quotidiana.
EL JOC DELS PINS CAMP D’APRENENTATGE D’EMPÚRIES
Creació d’un mapa personalitzat
Les corbes còniques.
Calcular: a) el vector velocitat i el mòdul en funció de “t”;
Imatges en moviment. El llenguatge cinematogràfic
1 u n i t a t Electricitat bàsica.
Saltamartí INVERTEBRAT insecte HERBÍVOR.
Potències de nombres racionals
LA LLUM És una forma d’energia que percebem amb el sentit de la vista
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
TRIGONOMETRIA Conceptes bàsics: Triangle (tres costats i tres angles)
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
Què existeix i què no existeix.
PROPIETATS DE LA LLUM La llum es propaga en línea recta.
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
Són realment paràboles? Nivell: 3r d’ESO
L’AIGUA A LA NATURA.
El·lipse Corba que s’obté en tallar un con de revolució per un pla que talli totes les generatrius del con i que no passi pel seu vèrtex. Si considerem.
BIODIVERSITAT A L’HORT
ESPORTS D’ADVERSARI: EL PÀDEL
Les fraccions Sisè B curs
La llum i el so.
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
L’HANBOL.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
MESURA DEL RADI DE LA TERRA (seguint Eratóstenes)
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
EL TEATRE Per començar aquest projecte ens hem de situar. Què és això del teatre? Quan es va inventar? Quina ha estat la seva evolució al llarg de la.
(Fes clic per entrar en el quadre i poder escriure) NOM DELS PERSONATGE (Per canviar la lletra i la mida ho pots fer des de FORMATO-FUENTE) Escriviu els.
LES MÀQUINES.
FASES DE PROJECTE TECNOLÒGIC
El llenguatge de la imatge. Unes quantes regles d’or per a fer bones
Transcripción de la presentación:

El Gran Format Trobada temàtica d’EspaiFotogràfic Vilassar de Dalt, 5 de febrer de 2011

La càmera...

de plaques

La càmera... de banc òptic

La càmera... tècnica

de gran format

La càmera... flexible

La càmera Banc òptic, és la barra que sosté els altres elementsMarc davanter, és el que té l’objectiuMarc del darrere, és el que té el vidre esmerilat que fa de visorEntre els dos marcs hi ha una manxa que permet tots els moviments Components bàsics Pla de l’objectiu Pla de la imatge Pla d’enfocament Eix òptic

La càmera Moviments Càmera «rígida»

La càmera Moviments Càmera flexible

La càmera Moviments Càmera flexible

La càmera Moviments Càmera flexible

La càmera Moviments Càmera flexible, desplaçament vertical Marc del darrere: canvia l’enquadramentMarc davanter: canvia el punt de vista

La càmera Moviments Càmera flexible, desplaçament horitzontal Marc del darrere: canvia l’enquadramentMarc davanter: canvia el punt de vista

La càmera Moviments Càmera flexible, basculament Marc del darrere: canvia la representació geomètrica de l’objecteMarc davanter: canvia el pla d’enfocament

La càmera Moviments Càmera flexible, giraments Marc davanter: canvia el pla d’enfocamentMarc del darrere: canvia la representació geomètrica de l’objecte

Càmera inclinada cap amunt. Surt l’escena que volíem, però amb les línies verticals convergint cap al cel. Càmera completament recta. L’eix òptic és paral·lel al terra. Potser no surt l’escena que volíem, però les línies són ben rectes. La càmera Un ús força clàssic: control de la perspectiva

Desplaçant el marc del davant cap amunt, veurem l’escena que volíem amb les línies completament rectes, però... La càmera Un ús força clàssic: control de la perspectiva simulació

En aquest cas, si ajudem amb una inclinació molt suau, les línies no són perfectament rectes però ens oferirà un efecte més «natural». La càmera Un ús força clàssic: control de la perspectiva simulació

La càmera Un ús força clàssic: control de la perspectiva

La càmera Exercici 1: Plantejament Cas simulat

La càmera Exercici 1: Quin marc hem mogut i com ho hem fet? Cas simulat

La càmera Exercici 1: Solució... Cas simulat

La càmera Exercici 1: Basculant el marc del darrere canviem la representació geomètrica de l’escena Cas simulat

La càmera Exercici 2: Plantejament Cas simulat

La càmera Exercici 2: Quin marc hem mogut i com ho hem fet? Cas simulat

La càmera Exercici 2: Solució... Cas simulat

La càmera Exercici 2: Girant el marc davanter canviem el pla d’enfocament Cas simulat

La càmera Exercici 3: Plantejament

La càmera Exercici 3: Quin marc hem mogut i com ho hem fet?

La càmera Exercici 3: Solució...

La càmera Exercici 3: Desplaçat el marc davanter canviem el punt de vista

La càmera Exercici 4: Plantejament

La càmera Exercici 4: Quin marc hem mogut i com ho hem fet?

La càmera Exercici 4: Solució...

La càmera Exercici 4: Desplaçant el marc del darrere canviem l’enquadrament de la imatge

Els objectius Un objectiu genera una imatge rodona que, com a mínim, cobreix la mida del format de treball. En les càmeres rígides es pot afinar molt aquesta cobertura per abaratir costos. La flexibilitat de les càmeres de gran format exigeix, però, unes cobertures més grans. La poca complexitat en la seva construcció fa que ofereixin un rendiment òptic molt elevat. L’obturador el poden tenir incorporat, o no, depenent del sistema. Cobertura d’un objectiu d’una càmera rígida Cobertura d’un objectiu d’una càmera flexible El fet de què l’objectiu ofereixi una cobertura més gran que el format de treball, és el que permet, també, fer tots el moviments dels marcs de la càmera. Per tant, a més a més de la seva distància focal, és interessant saber el seu angle de cobertura.

Els objectius Cobertura d’un objectiu d’una càmera flexible El fet de què l’objectiu ofereixi una cobertura més gran que el format de treball, és el que permet, també, fer tots el moviments dels marcs de la càmera. Per tant, a més a més de la seva distància focal, és interessant saber el seu angle de cobertura.

És la distància que hi ha entre el centre òptic de la lent al punt de focus F i que és on es troben, després de travessar la lent, tots el rajos de llum que arriben paral·lels a l’eix òptic, per tant, de l’infinit. F Distància focal La distància focal

L’estructura de la càmera de Gran Format és ideal per a entendre les teories d’òptica Objectiu de 150 mm de Distància Focal La distància d’enfocament és a l’infinit Pla de l’objectiu Pla de la imatge 150mm La distància focal

Per a enfocar la càmera variarem la distància entre el pla de l’objectiu i el pla de la imatge. Sabent aquesta distància podem saber la distància d’enfocament. La distància d’enfocament és a 1,08m Pla de la imatge 180mm La distància d’enfocament Objectiu de 150 mm de Distància Focal Pla de l’objectiu

La distància d’enfocament és a 7,80m Pla de la imatge 153mm D = Distància d’enfocament F = Distància Focal v = Distància Objectiu/Imatge M = Augment Objectiu de 150 mm de Distància Focal Pla de l’objectiu Per a enfocar la càmera variarem la distància entre el pla de l’objectiu i el pla de la imatge. Sabent aquesta distància podem saber la distància d’enfocament. La distància d’enfocament

Formació de la imatge F objectiu Pla de la imatge objecte imatge

Formació de la imatge Quan el pla de la imatge de la càmera el posicionem al lloc on es forma la imatge, veurem l’objecte ben enfocat damunt l’esmerilat.

Profunditat de campProfunditat de focus La profunditat de focus és de vital importància. És la responsable que veiem la imatge enfocada més enllà del punt d’enfocament. En les càmeres flexibles ens permet tenir un control molt precís de la nitidesa.

Profunditat de focus A diferència de la profunditat de camp, la profunditat de focus s'estén idènticament igual pel davant i pel darrere del punt d’enfocament. La seva dimensió l’estableix el Diafragma i el Cercle de Confusió.

El cercle de confusió Cada format té un Cercle de Confusió propi que es pot consultar a la pàgina web de DOFMaster. Ells atribueixen al format 9x12cm (10x12cm) un CdC de 0,1, al format 13x18cm un CdC de 0,15 i al 20x25cm un CdC de 0,2.

Treballar amb la profunditat de focus 100 mm 78,3 mm 21,7 mm f = número f d = Distància entre focus c = Cercle de Confusió f ,5

Treballar amb la profunditat de focus Visualització simulada

Treballar amb la profunditat de focus Visualització simulada

F Llei de Scheimpflug Principi Pla de la imatge Pla de l’objectiu Pla d’enfocament

F Llei de Scheimpflug Com calcular l’angulació

a = 10mm b = 21,7mm Llei de Scheimpflug Com calcular-la...

F Llei de Scheimpflug Demostració

F F’ Llei de Scheimpflug Demostració

Llei de Scheimpflug Profunditat de camp

Podem tenir un control precís de l’exposició a partir de conèixer l’augment Objectiu de 150 mm de Distància Focal Pla de l’objectiu Pla de la imatge Càlcul de l’exposició M = Augment F = Distància Focal v = Distància Objectiu/Imatge fx= Factor de multiplicació exposició 150mm

Pla de la imatge 180mm Objectiu de 150 mm de Distància Focal Pla de l’objectiu M = Augment F = Distància Focal v = Distància Objectiu/Imatge fx= Factor de multiplicació exposició Podem tenir un control precís de l’exposició a partir de conèixer l’augment Càlcul de l’exposició

Pla de la imatge 153mm Objectiu de 150 mm de Distància Focal Pla de l’objectiu Podem tenir un control precís de l’exposició a partir de conèixer l’augment M = Augment F = Distància Focal v = Distància Objectiu/Imatge fx= Factor de multiplicació exposició Càlcul de l’exposició

Pla de la imatge 180mm Objectiu de 150 mm de Distància Focal Pla de l’objectiu També es pot calcular a partir del diàmetre del diafragma Càlcul de l’exposició 150mm Diafragma = f 8 f = Diafragma F = Distància Focal d = Diàmetre diafragma

Curiositats matemàtiques D = Distància Objecte / Imatge F = Distància focal de l’objectiu M = Augment Distància Objectiu /Imatge = 76,8 mm Correcció exposició = +1,24 EV Per a una distància Objecte/Imatge tenim dues possibilitats d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm i una distància Objecte/Imatge de 220mm.

Curiositats matemàtiques D = Distància Objecte / Imatge F = Distància focal de l’objectiu M = Augment Distància Objectiu /Imatge = 76,8 mm Correcció exposició = +1,24 EV Per a una distància Objecte/Imatge tenim dues possibilitats d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm i una distància Objecte/Imatge de 220mm.

Curiositats matemàtiques D = Distància Objecte / Imatge F = Distància focal de l’objectiu M = Augment Distància Objectiu /Imatge = 143,1 mm Correcció exposició = +3,04 EV Per a una distància Objecte/Imatge tenim dues possibilitats d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm i una distància Objecte/Imatge de 220mm.

Curiositats matemàtiques D = Distància Objecte / Imatge F = Distància focal de l’objectiu M = Augment Distància Objectiu /Imatge = 143,1 mm Correcció exposició = +3,04 EV Per a una distància Objecte/Imatge tenim dues possibilitats d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm i una distància Objecte/Imatge de 220mm.

Curiositats matemàtiques D = Distància Objecte / Imatge F = Distància focal de l’objectiu M = Augment Distància mínima d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm

Curiositats matemàtiques Distància mínima d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm La distància d’enfocament (Objecte/Imatge) és 200mm, 4 vegades la Distància Focal. L’augment és 1. Estem davant una relació 1:1 (macro)

Curiositats matemàtiques Distància mínima d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm La distància d’enfocament (Objecte/Imatge) és 200mm, 4 vegades la Distància Focal.

Curiositats matemàtiques Distància mínima d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm La distància d’enfocament (Objecte/Imatge) és 200mm, 4 vegades la Distància Focal. La imatge es forma molt més enllà del pla de la imatge

Curiositats matemàtiques Distància mínima d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm La distància d’enfocament (Objecte/Imatge) és 200mm, 4 vegades la Distància Focal.

Curiositats matemàtiques Distància mínima d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm La distància d’enfocament (Objecte/Imatge) és 200mm, 4 vegades la Distància Focal. Quan l’objecte es situa a la distància focal, és impossible que es formi una imatge

Partim d’un objecte de 20mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 209 mm

Partim d’un objecte de 20mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 209 mm

Partim d’un objecte de 20mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 209 mm

Partim d’un objecte de 20mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 209 mm

Afegim un objecte de 23mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 220 mm

Afegim un objecte de 15 mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 190 mm

Afegim un objecte de 35 mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 267 mm

Afegim un objecte de 13 mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 182 mm

200 mm 100 mm 50 mm Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm

Protocol d’ús de la càmera Gran FormatDSLR ManualDSLR Automàtic comparativa dels passos que hem de fer 000 Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Localització del punt de vista Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Localització del punt de vista sí Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Posar la càmera damunt un trípode Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Posar la càmera damunt un trípode sídepèn Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Anivellar la càmera Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Anivellar la càmera sídepèn Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Posar la càmera a zero Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Posar la càmera a zero síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Posar l’objectiu adequat Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Posar l’objectiu adequat sí Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Obrir l’obturador Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Obrir l’obturador síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Posicionar el diafragma a la màxima obertura Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Posicionar el diafragma a la màxima obertura síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Observar la imatge damunt l’esmerilat Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Observar la imatge damunt l’esmerilat sí Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Enfocar Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Enfocar sí auto Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Ajustar la composició reubicant la càmera Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Ajustar la composició reubicant la càmera sí Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Ajustar l’enquadrament desplaçant els marcs Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Ajustar l’enquadrament desplaçant els marcs síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Ajustar la nitidesa (llei de Scheimpflug) Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Ajustar la nitidesa (llei de Scheimpflug) síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Mesurar la llum, a ull o amb el fotòmetre Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Mesurar la llum, a ull o amb el fotòmetre sí auto Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Decidir l’exposició correcta Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Decidir l’exposició correcta sí auto Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Ajustar el temps d’exposició Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Ajustar el temps d’exposició sí auto Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Ajustar el diafragma Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Ajustar el diafragma sí auto Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Tancar l’obturador Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Tancar l’obturador síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Carregar l’obturador Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Carregar l’obturador síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Introduir el xassís Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Introduir el xassís síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Introduir el xassís síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Introduir el xassís síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Treure la tapa del xassís Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Treure la tapa del xassís síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Disparar l’obturador Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Disparar l’obturador sí Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Tornar a posar la tapa del xassís Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Tornar a posar la tapa del xassís síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Treure el xassís Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Treure el xassís síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Obrir l’obturador Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Obrir l’obturador síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Posicionar el diafragma a la màxima obertura Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer Posicionar el diafragma a la màxima obertura síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer DSLR ManualDSLR Automàtic

Moltes gràcies!!