Pla de convivència Marc legal:

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El pare delegat d’aula. AMPA Enric Valor Castalla
Advertisements

curs Secretaria d’Estudiants i Docència (SED) Facultat de Biologia
Elaboració de Plans Individualitzats
PENSAMENTS O HABILITATS COGNITIVES
Presentació tutor/cotutor 3r A Nèlida Garcia (tutora) i Mayte González (cotutora) El nostre horari d’atenció a les famílies és: Dijous de 11:15 a.
DECRET 279/2006 Drets i Deures DOGC. Núm /07/2006
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
Què és un pla Individualitzat ?
Reunió informativa d’inici de 2n ESO
Concurs literari i d’instagram 2018
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
Decret d’autonomia dels centres educatius
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
BENVINGUTS A L’INSTITUT.
PETITS REPORTERS Títol.
Centre de Suport AFA PARETS (Parets del Vallès).
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
PER A ALUMNES ESPORTISTES D’ELIT
PROGRAMA PER L ‘ADOLESCENT DUME 12/24
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
TIPUS D’ALUMNAT.
Per entrar a l’intraweb:
NOVA ORDENANÇA DE CIVISME I CONVIVÈNCIA CIUTADANA.
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
Validació de l’experiència professional
EL PLA INDIVIDUALITZAT
UVic i Rosa Sensat Maig de 2013
Decret d’autonomia dels centres educatius
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
Mediació IES s'Agulla (Blanes) Què és la mediació? Conflictes que
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
CIÈNCIES NATURALS CURS
D'AUTONOMIA DE CENTRES (DOGC 5/08)
Recollida i ús de dades per al suport conductual en una escola
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS ESPORTIVES
NOVETATS TAC Claustre de gener 2015
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
Normes del laboratori de ciències naturals
ASPECTES ADMINISTRATIUS D’INTERÈS PEL TUTOR DEL CENTRE RECEPTOR:
2ª REUNIÓ 2017 CONSELL D’ENTITATS
FORMACIÓ UAB PREUS NO REGULATS / FORMACIÓ NO SUBVENCIONADA
en els centres educatius de la ciutat de Barcelona
ECONOMIA BAT1 Presentació Professor: Miquel Caelles
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
XARXA D’ESCOLES PER LA SOSTENIBILITAT DE VIC
Presentació de 1r d’ESO Curs
Professor de secundària, biòleg, i algunes coses més…
“El perfil de mestre i professor”
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
IES ANGELETA FERRER I SENSAT
ALTRES MESURES DE PREVENCIÓ I PROTECCIÓ CONTRA INCENDIS
Formació per als equips directius d’educació secundària
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
INFORMÀTICA BÀSICA 1r ESO curs
Socialització de llibres de text.
L’AULA D’ESTUDI ÉS UN ESPAI ADIENT PER ESTUDIAR, FER DEURES, LLEGIR, CONSULTAR I FER PRÉSTEC DE LLIBRES… ESTÀ UBICADA A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA. POSSIBILITA.
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
Reunió amb centres adscrits
La vulneració dels drets socials
Llengua catalana i literatura
curs Secretaria d’Estudiants i Docència (SED) Facultat de Biologia
BIOLOGIA I GEOLOGIA 4rt ESO
Manteniment de formes de pagament
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
OWL Boy scouts summer ‘19 Quan: Del 25 de juny al 26 de juliol, de 9:00h a 13:00h Servei de menjador de 13:00 a 16:30 Lloc: Plaça 11 de setembre local.
  Incidències Davant de qualsevol incidència es seguiran els següents passos: Les monitores parlaran amb ells/es i els faran fer les reflexions necessàries.
ASSESSORAMENT TIC CURS Departament d’Educació
Transcripción de la presentación:

Pla de convivència 18-19 Marc legal: LLEI 12/2009, del 10 de juliol, d'educació Art. 36 / 37 /38 DECRET 102/2010, de 3 d’agost, d’autonomia de centre educatiu Art. 24 / 25.1

Aplicació informàtica iEduca Tokapp / e-mail: Faltes d’aula Diari a les 16h Correu electrònic: Resum setmanal: Deures, incidències d’aula, incidències greus Setmanal divendres a les 18h.

Tipologia d’incidències: 1. Incidències amb sanció pròpia 2. Incidències d’aula (progressives) 3. Incidències greus  

1. Incidències amb sanció pròpia INCIDÈNCIA SANCIÓ MÍNIMA Presència del mòbil (ni que sigui per mirar hora) no autoritzada. Es requisa el mòbil. Caldrà que el vingui a buscar la família a partir de l’endemà de la sanció. El mòbil es quedarà en custòdia al centre. Negar-se al requeriment de lliurar el mòbil a un professor. Exclusió d’un dia del centre. Mal ús intencionat del material o instal·lacions del centre. Reposició econòmica del dany causat. Falta greu. Pot comportar l’exclusió del centre. Agressió física. Mínim 2 dies d’exclusió del centre. Baralla 1 dia d’exclusió del centre a tots els participants. Mal comportament en una sortida. Exclusió a la següent sortida (a proposta del professorat acompanyant o de l’EDO). Situacions excepcionalment disruptives per la convivència Exclusió directa + possible obertura d’expedient disciplinari (de 3 a 90 dies). Espiar als vestidors d’educació física (amb constància del fet per part del professorat). 2 dies d’exclusió del centre. Embrutar intencionadament el pati del centre. Recollir papers del pati. Pintar / Embrutir material o instal·lacions. Dimarts tarda (neteja). La gravetat de l’acció pot comportar l’exclusió del centre.

Incidències d’aula: “actes contraris a la convivència dels alumnes” DEFINICIÓ: Poden ser les incidències de gestió d’aula [empipar, xerrar a classe, retard no justificat...] o aquelles altres incidències que cada professor consideri com a incidències pròpies del dia a dia. GESTIÓ: Batxillerat Aquestes incidències d’aula impliquen sempre l’exclusió de la classe 3 incidències / retards  una incidència greu. No s’esborren trimestralment Art. 35.2 LEC / Art. 24 DAC

Incidències greus: “faltes greument perjudicials per a la convivència” Les injúries, ofenses, agressions físiques, amenaces, vexacions o humiliacions a altres membres de la comunitat educativa, el deteriorament intencionat de llurs pertinences i els actes que atemptin greument contra llur intimitat o llur integritat personal. L’alteració injustificada i greu del desenvolupament normal de les activitats del centre, el deteriorament greu de les dependències o els equipaments del centre. La falsificació o la sostracció de documents i materials acadèmics i la suplantació de personalitat en actes de la vida escolar. Robatoris. Els actes o la possessió de mitjans o substàncies que puguin ésser perjudicials per a la salut, i la incitació a aquests actes. La comissió reiterada d’actes contraris a les normes de convivència del centre. Faltes greus que impliquin discriminació per raó de gènere, sexe, raça, naixença o qualsevol altra condició personal o social. GESTIÓ: Es comuniquen directament al Cap d’Estudis i es registren a l’aplicatiu informàtic. Art. 37.1 LEC

Faltes greus Conseqüències: Tenir alguna incidència greu implica, si l’EDO així ho valora, no poder assistir a determinades sortides programades del trimestre vigent. A partir de la 3a incidència greu, no es podrà assistir a les sortides del trimestre vigent i/o als actes col·lectius de final de trimestre. En tots els casos l’EDO podrà decidir la conveniència d’assistir a les sortides proposades segons l’evolució mostrada per l’alumne. Quadre de faltes greus per acumulació de faltes d’aula. Resta de faltes greus comporta l’exclusió del centre d’1 dia o més, iniciant si s’escau l’obertura d’un expedient disciplinari : 3 dies a 90 dies d’exclusió. (Art 25 DAC)

INCIDÈNCIES GREUS A PARTIR D’ACUMULACIÓ DE FALTES D’AULA Núm. incidència Sanció aplicada 1r, 2n i 3r ESO 4t ESO BAT 1a Tutor/a truca a la família 2a 1r dimarts a la tarda 3a 2n dimarts a la tarda 4a Exclusió de 1 dia del centre 5a 6a Exclusió de 2 dies del centre 7a 8a i posterior 7ª i posterior 5ª i posterior Exclusió de 3 dies del centre

Sortides No begudes energètiques Mòbil: Només realizar fotografíes si són necessàries per l’activitat acadèmica (permís professorat) Fotografiar el monitor/a Música amb auriculars (bus)