TREBALL DE SÍNTESI 2n ESO

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Un milió d’arbres?. En aquesta activitat intentarem fer una estimació aproximada dels quilometres que poden recórrer els ciclistes del Saunier Duval.
Advertisements

6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
PROJECTE 1rESO APRENDRE A DESPRENDRE’S
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
Elaboració d’un mapa temàtic
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
Podeu posar una foto del vostre centre
Recursos Informàtics en Història
REUNIÓ INFORMATIVA.
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
PETITS REPORTERS Títol.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
DE LA GARROTXA A L’EMPORDÀ, VIU EL FLUVIÀ
Informació Prèvia Casal.
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
Biologia i Geologia. 4t d’ESO
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
Casal d’estiu 2016 CAMPUS ESPORTIU
VIATGE FI DE CURS A JACA CURS 2016/17 4t ESO.
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
PORTAFOLI AULA D’ACOLLIDA
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
PORFOLI. Exemples Flors Moreno i Aguilar
Reunió final de curs juny del 2018
CIÈNCIES NATURALS CURS
IES DE VILADECAVALLS (VALLÈS OCCIDENTAL) 678 ALUMNES DISTRIBUÏTS EN:
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Automàtic o al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
L’handbol a l’escola - Jornada de formació -
Carta d’un infant als seus pares.
DIADA DE LA PAU A SJO.
Treball DE SÍNTESI 1r ESO
QUARESMA UN TEMPS IMPORTANT, PER PREPARAR LA GRAN FESTA
Presentació de 1r d’ESO Curs
EL BOSC MEDITERRANI Cicle Inicial
Com fer una presentació? Comunicació oral
3r de Primària Escola Pau Casals Sabadell
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Treballem la tardor Cicle Inicial.
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
TECNOLOGIA.
QUARESMA CLARET BARCELONA 2015 Estem cONnectats!.
TREBALL D’INVESTIGACIÓ sobre la teoria de l’evolució actualment
BIODIVERSITAT A L’HORT
COM AJUDAR ELS NOSTRES FILLS EN LA TASCA EDUCATIVA
“M’ORGANITZO LES COLÒNIES” (al CdA del Delta de l’Ebre)
INS Pedraforca 1r d’ESO Curs
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Acollida ESO Curs 201 _-201 _ BENVINGUTS curs ESO Grup
Projecte xarxa Aleix Adell, Asier Aguilera, Silvia Alba, Ivet Clavell
L’eskamot verd ens demana ajuda!
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
Cap a l’FCT en els cicles LOE
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
L’AULA D’ESTUDI ÉS UN ESPAI ADIENT PER ESTUDIAR, FER DEURES, LLEGIR, CONSULTAR I FER PRÉSTEC DE LLIBRES… ESTÀ UBICADA A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA. POSSIBILITA.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
P-5 Curs
L’HANDBOL A L’ESCOLA.
Aula Oberta IES Arnau Cadell
PORTFOLI DE TREBALL COOPERATIU de la Maqueta de DNA
BIOLOGIA I GEOLOGIA 4rt ESO
Reunió final de curs juny del 2018
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
TREBALL DE SÍNTESI TAMARIT 2019
CURS r.
COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Transcripción de la presentación:

TREBALL DE SÍNTESI 2n ESO 2018-19 Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac TREBALL DE SÍNTESI 2n ESO 2018-19

QUÈ ÉS EL TREBALL DE SÍNTESI? Un conjunt d'activitats on haurem de posar en pràctica tot allò que hem après al llarg del curs. Aquestes activitats ens permetran aprofundir en un tema proposat i relacionat amb els aprenentatges del 2n curs de la ESO. Un treball on posarem a prova la nostra capacitat d’organització i cooperació amb els nostres companys. Un treball on haurem de presentar de forma oral els resultats de la nostra recerca.

Dates: 5 Juny - 12 Juny Horari marc: 8.00 - 13.35 Esbarjo: 11.00 - 11.35 Activitats: - dijous, 6. Sortida Montcau - La Mola / Vall d’Horta - divendres, 7. Treball a l’aula - dilluns, 10. Sortida Montcau - La Mola / Vall d’Horta - dimarts, 11. Treball a l’aula dimecres, 12. Treball a l’aula dijous, 13. Treball a l’aula divendres, 14. Exposicions orals * Els dies que es fan sortides, s’arribarà a l’institut cap a les 14.30.

L’equip de treball Un bon equip de treball és aquell que… disposa de persones amb capacitats diferents: sóc molt bo en mates però en canvi sóc un desastre en tecnologia… Crea un bon ambient de treball: col·laboro en les tasques proposades, demano als companys que treballin ordenadament i em deixin treballar tranquil, no sóc mandrós a l’hora de fer els exercicis i buscar la informació…

Organització de la feina Per poder fer bé la feina cal una bona organització. Tindreu un diari de treball que haureu d’omplir en començar el dia, amb la distribució de la feina per a cada alumne, i en acabar la jornada, valorant si heu acomplert els objectius marcats. Aquest diari s’haurà d’entregar al vostre tutor de grup juntament amb la resta d’activitats.

Material Ordinador / Dossier: Heu d’anar fent a classe les activitats del dossier els dies que treballem a classe. Sortides: Roba lleugera i còmoda, gorra, calçat de muntanya o similar, protecció solar i motxilla amb aigua i esmorzar, a més del dossier, llapis i goma per fer anotacions.

QUE ESPEREM DE VOSALTRES DURANT LES SORTIDES… Que tingueu cura de l’entorn durant les visites: no embrutem ni molestem als altres. Escoltar bé les indicacions del professorat acompanyant i dels monitors. Fer cas de les advertències. Tenir una actitud positiva: bon humor i col·laboració. Això ens ajudarà a que tot vagi millor.

Avaluació Competència personal: Actitud a l’aula i a la sortida més el treball a classe. Treball: Totes les activitats del dossier han d’estar acabades l’últim dia i s’han d’entregar al vostre tutor / tutora de grup, juntament amb el diari de treball i el full d'autoavaluació personal. Exposició oral: Explicació d’un tema relacionat amb el crèdit i reflexió sobre el procés de treball.

Treball personal i treball en grup - La nota final serà individual - Treballarem en grups de 4/5 persones - Cadascú tindrà una funció en el grup i és molt important que tots feu la vostra feina - Un dels objectius d’aquest treball és que sapigueu gestionar el treball en grup i que us comporteu com un equip

Temes per a l’exposició oral: Cada grup ha de triar un / dos d’aquests temes: 1. Sant Llorenç, terra de bandolers. 2. Regeneració i vida en un bosc. 3. Les barraques de pedra seca. 4. Llegendes. 5. La guerra civil i els maquis. 6. Paisatge i clima. 7. Dalmau’s grandmother tale. 8. L’ocupació humana al massís de Sant Llorenç. 9. Cançons de bandolers. 10. Les indústries al parc natural: la fusta, el molí fariner i el forn de pega. 11. L’aprofitament de l’aigua

Exposicions orals Un cop decidit el vostre tema per a l’exposició oral, ho heu de tenir en compte a l’hora de fer les sortides i així: fer preguntes als monitors per tenir més informació recollir material (fulles, etc.) fer fotos, vídeos, gravacions d'àudio dels llocs que us interessin, del vostre grup... buscar més informació amb llibres o Internet

Per preparar l’exposició oral 1ª part: feu un guió dels punts que voleu tractar sobre el tema escollit i ordeneu-los de manera coherent feu un resum de la informació per a cadascun afegiu el material gràfic recollit a les sortides 2ª part: feu una reflexió sobre el procés de treball i el treball en grup prepareu un power point / prezi com a ajuda visual de la vostra explicació http://www.slideshare.net/ventadorm/com-fer-un-bon-pwp

Reflexions sobre el treball 1. El que he après amb aquest treball és... (es pot explicar una mica de cada matèria) 2. Ara sóc capaç de ... 3. M’he adonat que necessito millorar... 4. Una pregunta important per fer-se és ... 5. Una cosa que ara puc fer i abans no és ... 6. Tinc més confiança ... 7. Ara entenc que ... 8. Ara li puc explicar a algú altre que ... 9. El que més m’ha agradat del treball ha estat ... 10. El que m’ha resultat més difícil ha sigut ...

Autoavaluació del procés de treball Com us heu trobat en el grup on heu estat? Heu treballat com a grup? Com us heu repartit les tasques? Heu tingut un bon ambient de treball? Què és el que més us ha agradat i per què? I el que menys? Esteu satisfets del resultat? Ara que ja l’heu acabat, faria alguna cosa diferent per millorar el treball?

Grups Grup 1 Grup 2 Grup 3 Grup 4

Grups Grup 5 Grup 6 Grup 7 Grup 8