Curs d’Introducció a l’Ultimate

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Activitats artístiques al CFA Miquel Martí i Pol De l’expressió oral i escrita a la cohesió social.
Advertisements

Competències ètiques en la formación universitària
Carla Jiménez Aida Macià Guim Muñoz Mariló Rodríguez
UNITAT DIDÀCTICA CICLE SUPERIOR RUGBY CEIP MIQUEL BARÓ I DABÁN
AUTOGESTIÓ I INNOVACIÓ EN L’AULA OBERTA
Eavaluado PROPOSTA D’ADAPTACIÓ DEL GAME PERFORMANCE ASSESSMENT INSTRUMENT (GPAI) PER AVALUAR LA IMPLICACIÓ I LA COOPERACIÓ EN ELS JOCS DE COL·LABORACIÓ-OPOSICIÓ.
Uso E Importancia Del Material Didáctico Uso E Importancia Del Material Didáctico.
LA PROGRAMACIÓ DIDÀCTICA
ESTRUCTURA I COMPONENTS DE LES UNITATS DIDÀCTIQUES “UUDD”
Planing d’Entrenament Nadal 09-10
UNITAT DIDÀCTICA. UNITAT DIDÀCTICA Quadre: Unitat didàctica número... Títol Centre Trimestre 1r, 2n, 3r Curs acadèmic Grup Matèria Sessions.
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Formació en redacció de proves i ítems fiables a l’EOI de Barcelona
Podeu posar una foto del vostre centre
EDUCACIÓ FÍSICA Institut Ègara
DECRET PEL QUAL S’ESTABLEIX L’ORDENACIÓ DELS ENSENYAMENTS DE L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA 2007.
HISTÒRIA 2n BTL Presentació Professor: Miquel Caelles
Principis bàsics dels sistemes de transmissió en vehicles
Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa
Avinguda Sant Bernat Calbó, 8 – Vic – Tel
LA VIDA A LES COLÒNIES INDUSTRIALS
Les qualitats psicomotrius
PROPOSTA PEDGÒGICA M02 - UF3 - NF1.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
LA POESIA I L’ESPORT.
PRESENTACIÓ PROJECTE FUTBOL BASE FC BARCELONA
COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT IES FELANITX
Desplegament del currículum competencial i model didàctic
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
La consciència fonològica a P-3
9.1 Joc del 15 (Joc de taula) Objectius
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
Tècniques teatrals APLICADES A L’AULA – What ROLE do YOU play?
JOCS I ESPORTS ALTERNATIUS
PORTAFOLI AULA D’ACOLLIDA
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
RELACIONS EN L’EQUIP DE TREBALL
La consciència fonològica a P-4
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
Recollida i ús de dades per al suport conductual en una escola
9.3 Joc de Nim (Joc amb mistos)
L’handbol a l’escola - Jornada de formació -
Tutora: Eloisa Lorente
Seminari d’Educació Especial
ECONOMIA BAT1 Presentació Professor: Miquel Caelles
La gestió curricular de competències
AMPA PURIFICACIÓ SALAS
Voleibol Ada S. David J. Álvaro S..
QUÈ, COM I QUAN ENSENYAR I AVALUAR
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
Coneixements i idees previs
ESPORTS D’ADVERSARI: EL PÀDEL
Les fraccions Sisè B curs
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
El currículum a l’educació primària
EL FUTBOL Àlex Bañeres.
L’HANBOL.
La consciència fonològica a P-5 i 1er
QUÈ CAL SABER PER FER EL TREBALL
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS
BONES PRÀCTIQUES MODELS D’ÚS DIDÀCTIC DE LES TICS
ATLETISME A L’ESCOLA Albert Batalla Flores Universitat de Barcelona.
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
CAMP D’APRENENTATGE Els monestirs del Císter (Tarragona)
COLÒNIES- TREBALL DE SÍNTESI Del 15 al 19 de juny
LA PROGRAMACIÓ DIDÀCTICA
Transcripción de la presentación:

Curs d’Introducció a l’Ultimate Unitat Didàctica

Index Introducció Continguts Objectius Didactics Procediments Conceptes Valors i normes Objectius Didactics Consideracions metodologiques Activitats d’ensenyament Criteris d’avaluació

1. Introducció Com es juga al’Ultimate El camp de joc Modalitat i nº de jugadors Caracteristiques diferencials Mixtes No-contacte Autoarbitratge Esperit de Joc

2. Continguts (I) Procediments: Exercicis amb el Disc Pràctica global de l’esport El tirs (reves, 3 dits, martell, etc.) Posicions dins el camp Aplicació de les regles de joc Pràctica de joc en situació real

2. Continguts (II) Conceptes Capacitats coordinatives Diferents Rols Principis tàctics Elements Bàsics del joc Reglament

2. Conceptes (III) Valors i normes Respecte a l’adversari Habits rutinaris a l’esport Coneixement de les regles Joc en equip Voluntat de superació Normes de seguretat

3. Objectius Didàctics 1er Contacte: Disc – Espai de joc Iniciació: Llençaments – Atac – Defensa – Reglament Mecànica de joc i de moviments Progressió: participar en un partit – Competir

4. Consideracions Metodològiquies (I) Cada sessió d'una hora estaria formada per: Escalfament suau amb exercicis d'estirament inclosos Presa de contacte amb el disc, realitzant llançaments per parelles Exercicis de llançament en moviment Preparació de tàctiques Partit Exercicis d'estirament i relaxació

4. Consideracions Metodològiquies (II) Instalacions: Gespa: Camp de 100 x 37 m Platja: Camp de 75 x 25 m Indoor: Camp de futbol sala Material: Discos Cons Petos

5. Activitats d’ensenyament / aprenentatge Presa de contacte amb el disc Aprendre el moviment del disc El nostre moviment al Camp L’esperit de Joc Competició

6. Criteris d’Avaluació Avaluació Inicial Avaluació Sumativa Avaluació Final Tècnica (tirs) Actitud

Unitat didàctica – Sessió nº 1 Unitat Didàctica: Què és l’ultimate? Objectiu de la sessió: Fer-nos una idea global de l’esport Material: Discos i cons

Unitat didàctica – Sessió nº 2 Unitat Didàctica: El disc, llançament i recepció Objectiu de la sessió: Millorar la transferència del disc entre jugadors. Material: Discos i cons

Unitat didàctica – Sessió nº 3 Unitat Didàctica: Tirs 1 Objectiu de la sessió: Aprendre la importància de la rotació en el disc i el vent Material: Discos i cons

Unitat didàctica – Sessió nº 4 Unitat Didàctica: Tirs 2 Objectiu de la sessió: Aprendre la lectura de la trajectòria del disc i la recepció. Material: Discos i cons

Unitat didàctica – Sessió nº 5 Unitat Didàctica: Defensa individual Objectiu de la sessió: Aprendre a defensar de manera individual, i marcar el jugador que té el disc Material: Discos i cons

Unitat didàctica – Sessió nº 6 Unitat Didàctica: Atac bàsic Objectiu de la sessió: Apendre l’estructura d’atac, els conceptes de Handler i Stack. Material: Discos i cons

Unitat didàctica – Sessió nº 7 Defensa en zona Objectiu de la sessió: Apendre el concepte de defensa zonal, les avantatges sobre la personal Material: Discos i cons

Unitat didàctica – Sessió nº 8 Unitat Didàctica: Tàctiques d'atac Objectiu de la sessió: Apendre diferents recursos d’atac, stack vertical i stack horitzonal Material: Discos i cons

Unitat didàctica – Sessió nº 9 Unitat Didàctica: Competició (I) Objectiu de la sessió: Comprovar el nivell assolit durant el curs Material: Discos i cons

Unitat didàctica – Sessió nº 10 Unitat Didàctica: Competició (II) Objectiu de la sessió: Comprovar el nivell assolit durant el curs Material: Discos i cons

FIN