TECNOLOGIA.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Concurs Aula Amigable IES Josep Maria Quadrado Octubre del 2004.
Advertisements

Els bebes Tothom diu que son molt bufons però quant es fan grans son molt pesats.
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
OLIMPIADA MATEMÀTICA 2010 FASE PROVINCIAL PRIMÀRIA PROVA INDIVIDUAL
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
Alimenta el teu cos.
La Terra.
QUINS MATERIALS SÓN MILLORS CONDUCTORS ELÈCTRICS?
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
FUNCIONAMENT DE L’EPÈRGAM
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
TERMOREGULACIÓ HORÀRIA INDIVIDUAL DELS ESPAIS DEL CENTRE
PETITS REPORTERS Títol.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
FI DE CURS Juny EL TROBADOR Barcelona, 17 de maig CLICAR
CALES DE L’ESCALA.
LA FAULA.
Biologia i Geologia. 4t d’ESO
I ARA, QUÈ PUC FER?.
HISTÒRIA del MÓN CONTEMPORANI
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
Experimentam amb la ciència
PREGUEM: Pare, Perdó per les coses que he fet malament,
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
MÀQUINES, FERRAMENTES I OFICIS
QUAN EL RIU ARRIBA AL MAR: EL GALATXO D’EN SORRAPA
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
DIADA DE La pau i la no violència.
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
3. TOTS SOM DIFERENTS..
1r trimestre: “Respecte a la diversitat”
Enginyeria del software II
Normes del laboratori de ciències naturals
DIADA DE LA PAU A SJO.
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
El Programa Educatiu CLIC, OBERT i COL·LABORATIU
Objectiu Educatiu Trienni
ENS TROBEM DE NOU.
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
Projecte final de carrera Què és?
Informàtica Batxillerat HCS
Quan penses que tot està inventat ….
El que cal saber sobre l’estafa del FLA
Grup 2: Conseqüències de la vulneració dels drets humanas.
PLA D’EVACUACIÓ Curs 2016/17 Generalitat de Catalunya
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
CEIP SALVADOR ESPRIU ZER EL JONC EL PARE CARBASSER
Acollida ESO Curs 201 _-201 _ BENVINGUTS curs ESO Grup
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
Cap a l’FCT en els cicles LOE
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
¿Era necessari tant de sofriment?
Índex Introducció Qui som? D’on venim? Cap a on anem? Què hem fet?
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
BIOLOGIA I GEOLOGIA 4rt ESO
Presentació assignatura
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
CIENCIES DE LA TERRA I EL MEDI AMBIENT 2n batxillerat
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

TECNOLOGIA

¿En què pensem quan diem TECNOLOGIA?

PERÒ LA TENIM MÉS PROP DEL QUE ENS PENSEM

Apareixen nous materials, màquines i métodes de càlcul que ens canvien l’entorn

I no t’interessa saber perquè funcionen les coses????

El diseny, planificació i construcció de qualsevol objecte necessita d’una metodologia de treball: MÈTODE DE PROJECTES

Nosaltres en 1er ja vam fer projectes!!

En 2on vam fer més projectes!!

I en 3er vam fer més projectes!!

Per tant som capaços de começar a disenyar i construir qualsevol prototip PROPOSTA DE TREBALL DISCUSSIÓ D’IDEES PLANIFICACIÓ DEL TREBALL CONSTRUCCIÓ COMPROVACIÓ PRESENTACIÓ DEL TREBALL

¡¡¡Si !!! Si!!!! VOLEM COMENÇAR JA!!!

Aquest any l’objectiu serà: Construir un robot que competirà amb el dels vostres companys per tal d’aprovar l’assignatura!!

1ª Prova puntuable: 28 de setembre: - Robot que va i torna - Prova de velocitat

2ª Prova puntuable: 30 de novembre: - Robot que va pegat a la pared - Prova de velocitat

3ª Prova puntuable: 29 de gener: - Robot que segueix la llum

4ª Prova puntuable: 30 de maig: - Robot que esquiva objectes

5ª Prova puntuable: 6 de maig: - Robot que segueix una linea

NORMES En la zona de treball amb ferramentes, no es permet ningún tipus de jocs, ni bromes, PERQUE POT SER PERILLÓS per a vosaltres i per als vostres companys. Hi ha que conéixer el funcionament correcte de les màquines i ferramentes que aneu a utilitzar, i les seues normes de seguretat. Si no es així, o tens algún dubte, consulta el professor, no a un company. ESPECIAL CURA AMB L’ELECTRICITAT!! El taller és lloc de treball i per tant VENIM A TREBALLAR. Treballarem per grups i tots hauràn de participar ja que en les memòries s’indicarà que feines a fet cadascú. Es repartiràn tasques de manteniment de l’aula de tecnologia i cada alumne haurà de complir amb la seua responsabilitat. ÉS MOLT IMPORTAT QUE TOTS COLABOREM.

+ NORMES RESPECTA els treballs dels teus companys, a tu no t’agradaria que t’espatllaren la teua feina. Les taules tenen que durar molts anys! Cuida-les!. Encara que sone la sirena NO PODREU EIXIR DE CLASSE fins que ho autoritze el professor, LA CLASSE HA DE QUEDAR-SE NETA I ORGANITZADA. Els recursos del taller són limitats, utilitza’ls correctament!!

Porta la LLIBRETA, AL DIA, NETA I BEN PRESENTADA, T’AJUDARÀ A APROVAR PARTICIPA ALS PROJECTES I COMPLIX LES NORMES DEL TALLER, T’AJUDARÀ A APROVAR SIGUES RESPECTUÓS AMB LA GENT QUE T’ENVOLTA, T’AJUDARÀ A APROVAR

Per tant per a aprovar 3 evaluacions: Cada avaluació avaluem: *Continguts conceptuals (40%)exàmens amb preguntes teòriques i problemes. *Procedimentals (40%)Pràctiques, Treballs i Memòria i qualitat del projecte. Nota: TREBALLS FORA DE TERMINI NO S’AVALUARÀN. *Actitudinals (20%)  Llibreta de classe, faltes d’assistència, Respecte als companys i al material. APROVAR = Tindre >=5 Nota: AMB MENYS DE 4 EN UNA PART NO ES FA MITJA. Es podràn entregar els treballs que falten PERÒ COM A MOLT SOLS ES POSARÁ UN 5. LA NOTA FINAL DE L’ANY ES LA MITJA DELS TRIMESTRES PERO SI EN ALGÚN TRIMESTRE ES TRAU MENYS D’UN CUATRE NO ES FA MITJA.

¡¡¡¡¡ A TREBALLAR !!!!!!!