Informe anual reclamacions CSI

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
“El temps és el recurs més important; Qui no el sap administrar, no sap administrar res” Peter Drucker.
Advertisements

Sabeu qui és Josep de Calassanç?
e-health i terciarisme
EVOLUCIÓ DE LA SENSIBILITAT AL PREU DELS TURISTES ESPANYOLS
MEMORIA OMIC 2013 OFICINA MUNICIPAL D’INFORMACIÓ AL CONSUMIDOR
DESCRIU LES CARACTERÍSTIQUES BÀSIQUES DE L’ESCRIPTURA TEATRAL ACTUAL
L’AVALUACIÓ EN EDUCACIÓ
CASAP Can Bou Intranet Sistema d’informació i comunicació en un centre d’atenció primària t CALASS BRUSELES 2008 Eva Marimon - Andreu Baiget Antoni Peris.
Xarxa de Biblioteques de l’Hospitalet
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
ESTRATÈGIES DELS HOTELS URBANS ESPANYOLS I EUROPEUS DAVANT EL LOW COST Evolució Autors: Dra. Mar Vila, professora del Departament de Control.
La Condició Física i les Qualitats Físiques Bàsiques
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
III Jornada de transport sanitari
EVOLUCIÓ DE LA SENSIBILITAT AL PREU DELS TURISTES ESPANYOLS
El Projecte Qualitat és la proposta pel canvi en el context de l’escola vers una cultura de la Qualitat que cerca la sistematizació com a procés per a.
El Comerç Just com a model econòmic solidari
iPediatric El consultori pediàtric mòbil per a
Treball de síntesi EL VALOR DE LA PAU.
Objectius Disposar d’informació que ens aproximi a estimar el cost mitjà i la seva variabilitat en relació amb les diferents línies d’activitat i sobre.
MILLORA DE LA COMPETITIVITAT DELS COMERÇOS
TREBALLS D’ATENCIÓ AL PÚBLIC
Plantilles complexes i la gestió del temps de les persones.
Models de Qualitat 17 d’Octubre de 2017.
PROCÉS D’ALTA PRECOÇ.
CJE VISITA DE LA CJE AL CLAVEGUERAM DE BARCELONA 29/05/2010
Àrea d’Afers Acadèmics
1r TRIMESTRE 2n TRIMESTRE 3r TRIMESTRE
Assemblea informativa 8 de gener de 2010
Fitxa cas.
Sistema de gestió SAP - SPA CETIC
Col·laboracions i recerca de sinèrgies per a l'estructuració del sector: experiència de La Confederació II Trobada anual d’entitats del Club de Suport.
Descobrint un tresor amagat
III Jornada de transport sanitari
La gestió per processos
Implementació d’instruments per a la millora
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Informe reclamacions CSI Global Any
Grups interactius a L’Esquitx
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
PROGRAMA D’ACTUACIÓ MUNICIPAL I PRESSUPOST 2010
Equip d’Inserció Laboral Comunitat Terapèutica del Maresme
ENS TROBEM DE NOU.
Indústria i sòls contaminats
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS: Grans grups d’edat
Realitzat per: Xavi González i López
Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat
ESTRUCTURA I ORGANITZACIÓ Comissions Qualitat EUHT
La imatge corporativa Una eina fonamental en l’actualitat
FEM SaluT 2018 UN PROJECTE DE PROMOCIÓ DE LA SaluT PER AL COL,LECTIU PROFESSIONAL DE L´HOSPITAL SANT RAFAEL.
“L’ètica empresarial a les organitzacions sanitàries i socials”
ENQUESTA DE SATISFACCIÓ INTERNA COM A EINA DE GESTIÓ COMPLEMENTÀRIA
la gestió hospitalària a través dels processos
Campanya d’incendis 2015 Departament d’Interior
CREDA Tarragona- Terres de l’Ebre Curs
Dr. Pere Mir Dr. Eduard Cristóbal Desembre de 2004
Xarxa de Dones Directives i Professionals del Tercer Sector
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
DEFINICIONS DEL TREBALL EN EQUIP
DINÀMICA DELS FACTORS BIOLÒGICS
DINÀMICA DELS FACTORS SOCIOECONÒMICS
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de: - Servei de Gestió de la Recerca, de la Oficina de Projectes Internacionals de Recerca,
CONDICIÓ FÍSICA.
Resultats dels compromisos de qualitat adquirits amb els usuaris de la UGAD Període (1r semestre)
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
Xarxa de lluita contra el maltractament i la violència de gènere
III Jornada de transport sanitari
LA DEFINICIÓ I AVALUACIÓ D’OBJECTIUS ESTRATÈGICS I OPERATIUS:
Transcripción de la presentación:

Informe anual reclamacions CSI 2016 www.csi.cat Direcció d’Atenció al Ciutadà i Comunicació L’Hospitalet de Llobregat, 18 de gener de 2017 www.csi.cat

Comparatiu activitat procès OCI_ 2015-16

Gràfics comparatius activitat anual

Activitat mensual reclamacions per centres

Activitat mensual Motius per processos

Comparatiu anual centres i processos més destacats CSI

Gràfics motius_comparatiu anual HSJDMB

Gràfics motius_comparatiu anual HGH+HSH

Gràfics motius_comparatiu anual HDM

Evolució Mensual Reclamacions 2015/2016

Reclamacions per Motius CSI HSJDMB

Reclamacions per Motius HGH+HSS HDM

Reclamacions de Tracte_CSI

Reclamacions de Tracte CSI

Accions millora_Reclamacions de tracte CSI

Motiu més reincident : Organització i Tràmits CSI

Organització i Tràmits per Procés i Servei CSI C. Externes: 47% Assistència Urgent: 27% ↓ Urgències Generals: 22% ↓ C.O.T.: 15% ↓ Urgències Generals correspon a Triatge i (MAT IV-V), i Urgències Medicina (MAT I, II I III)

Gràfics evolució procès Assistència Urgent Cal mencionar la millora en el temps de resposta de les reclamacions per part dels responsables d’UCIES: del 53% al 71% en <30 dies; i del 12% al 30% en <15dies

Temps resposta _ ANY 2016

Conclusions període any 2016 Respecte l’any anterior, a nivell del CSI, hi ha un lleuger increment del núm. de reclamacions del 3% en el període anual, que a l’HBL arriba a un 6%, concentrat a partir del 2n trimestre (al 1r, havien baixat les reclamacions a tots els dispositius). A l’HGH baixa un -2% i l’HDM fins a un -13%. Quant al temps de resposta ens mantenim en gairebé els mateixos paràmetres de l’any 2015: més del 80% es contesten en els 30 dies laborables. És molt significatiu en el cas de l’HDM que això s’aconsegueix aquest any en el 98% dels expedients. Les reclamacions més reincidents en tot el CSI, es continuen trobant sota el motiu d’«Organització i tràmits» (852), i representen el 52% sobre el total de motius anual (1.638), focalitzant-se en les demores per l’atenció a UCIES (majoritàriament a nivell ambulatori MAT IV i V) i en les demores i desprogramacions a CEX. El número de les reclamacions per motius de Tracte (170), s’ha incrementat en un 7% respecte l’any anterior (159), i representa el 10% sobre el nombre total de reclamacions d’aquest període. D’aquestes 170, poc més de la meitat 82 procedeixen (80 no procedeixen i 8 estan pendents de valoració).

PROCÉS GCI_Activitat 2016

www.csi.cat Consorci Sanitari Integral Avda. Josep Molins, 29-41 08906 Hospitalet de Llobregat www.csi.cat ELS NOSTRES VALORS: Qualitat professional, Equip, Desenvolupament i Compromís