TUTOR HABILITATS HABILITATS DE LIDERATGE D’OBSERVACIÓ HABILITATS

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El pare delegat d’aula. AMPA Enric Valor Castalla
Advertisements

Cap a l’escola dels grans de la mà del CDIAP i l’EAP
Diapositiva de presentació
PENSAMENTS O HABILITATS COGNITIVES
Experiències en la tutorització d'habilitats transversals
Programa de Transició Escola Treball
Elaboració d’un mapa temàtic
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
“ESCOLTA’M” La vinculació del tutor/a com a factor protector i alhora creador de resiliència en els infants de risc d’exclusió social.
CONSELL COMARCAL DEL TARRAGONÈS Dr. Joan Fuguet Busquets
BENVINGUTS I BENVINGUDES
SEMINARI: L’ORIENTACIÓ I LA PREVENCIÓ DE L’ABANDONAMENT ESCOLAR ALS CENTRES D’ADULTS. CURS Grup 1 La informació dels centres d’adults.
Projecte de Diversificació Curricular
Projecte “DÓNA’T UN IMPULS!” Trobada participativa 11 de març de 2010
Els recursos de la TET. Un punt de partida.
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
Com a element simbòlic comptarem amb la figura de "l‘ atrapa-somnis":
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
@sebastiani64.
SERVEI DE SUPORT PRELABORAL a les escoles 1 1.
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
Barcelona, 2 de desembre de 2.002
La consciència fonològica a P-3
EL PLA INDIVIDUALITZAT
PASSOS PER MEDIAR UN CONFLICTE
ESCOLA MUNICIPAL D’EDUCACIÓ ESPECIAL FÀTIMA
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS INQUIETUDS NECESSITATS DEMANDES ROL DEL COL·LEGI ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT AMB JOVES UNIVERSITARIS.
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Mediació IES s'Agulla (Blanes) Què és la mediació? Conflictes que
PERFILS JO BÉ NI IDEA NO Luz Pérez
L’HORT SOCIAL COM A TERÀPIA PER A PERSONES DESFAVORIDES
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
TALLER 2 TUTORIA, RELACIONS AMB LES FAMÍLIES I SERVEIS EXTERNS.
Recollida i ús de dades per al suport conductual en una escola
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
L’handbol a l’escola - Jornada de formació -
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
EL PROCÉS DE DIRECCIÓ DE L’EMPRESA
Seminari d’Educació Especial
Has sentit a parlar de la marca personal?
IMPACTE FAMILIAR I COMUNITARI DEL BANC DEL TEMPS ESCOLAR
Escola Jacint Verdaguer Castelldefels
La pràctica reflexiva Conceptes i mirades del que implica aquest tipus de modalitat formativa.
El repte d’incloure Recursos i estratègies
Coneixements i idees previs
1. Aristòtil 1.4 El problema de l’ésser humà i del coneixement
IV JORNADES DOCTORIALS
PdD Escola Salvador Espriu Característiques generals
PROGRAMA AL COSTAT DE QUI CUIDA
Concreció de la resposta educativa en el PI (II Part)
“L’ètica empresarial a les organitzacions sanitàries i socials”
PLA DE FORMACIÓ DE ZONA DE NOU BARRIS
Les Franqueses, setembre 2007
Concreció de la resposta educativa en el PI
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
CRAI: Unitat de Docència
EL PLAN DE GESTIÓN DE RECURSOS HUMANOS
XERRADA PEL VOLUNTARIAT
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
L’AVALUACIÓ A TRAVÉS DEL PORTAFOLI O CARPETA DOCENT
El Pla de formació del centre
Convivència i Mediació Escolar
que necessites saber de la Biblioteca
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
CLAUDIA CARDONA PEREZ 4D
ORGANITZACIÓ ACCIÓ TUTORIAL
El nen amb pèrdua auditiva a l´escola: Educació Infantil
Biblioteca Escolar “Puntedu” un espai de coneixement i aprenentatge
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
Transcripción de la presentación:

TUTOR HABILITATS HABILITATS DE LIDERATGE D’OBSERVACIÓ HABILITATS Detecta problemes i inquietuds HABILITATS DE LIDERATGE HABILITATS D’OBSERVACIÓ Sap mediar els conflictes Orienta S’adapta a les necessitats del grup Acompanya Descobreix i potencia les possibilitats de cada alumne Gestiona Motiva Crea vincles El tipus d’intel·ligència TUTOR Els punts febles i els punts forts HABILITATS COMUNICATIVES SENTIT COMÚ REALISME HABILITATS PERSONALS Sap escoltar EMPATIA Sap parlar RESPONSABILITAT AUTOCONEIXEMENT Sap reconèixer DEDICACIÓ Sap com és És assertiu Està disponible Sap què pot fer Formació de formadors de tutors en Pràctica Reflexiva – Barcelona març 2007

FUNCIONS DEL TUTOR FORMAR-SE SEGUIR LA PROGRAMACIÓ COHESIONAR EL GRUP Crear un clima relacional positiu mitjançant... SEGUIR LA PROGRAMACIÓ Disposar de suport Confiança mútua Equip Directiu COHESIONAR EL GRUP Reflexió Disposar d’eines i material Famílies Intercanvi d’experiències Institucional Creació de vincles SEGUIR ELS OBJECTIUS FUNCIONS DEL TUTOR RELACIONS ORIENTACIÓ ACOMPANYAR-LOS AJUDAR-LOS Alumne Personal Família Escolar a saber-se relacionar Equip docent Professional a conèixer-se i saber per a què tenen facilitat AFAVORIR L’APRENENTATGE Agents externs a saber què han de millorar a saber què han de controlar a preguntar-se “on van” Formació de formadors de tutors en Pràctica Reflexiva – Barcelona març 2007