El màrqueting i els seus elements

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
TFG – Àrea Enginyeria del programari
Advertisements

El marketing en la empresa El precio El producto La promoción
I. EL PRODUCTE Unitat o conjunt de béns o serveis amb un elevat grau de substitució entre ells.
1 u n i t a t Conceptes bàsics de tècnica comptable.
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
Xarxa Productes de la terra
BAUHAUS, una escola d’art
En aquest tema veurem els apartats següents:
El Comerç Just com a model econòmic solidari
L’activitat econòmica i el patrimoni empresarial
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
1 u n i t a t La comunicació.
INDICADORS INDICADORS.
L’Expressió escrita.
Recordem què vol dir ser adolescent
ESTADÍSTIQUES I WEBQUEAST
CALES DE L’ESCALA.
Autor: Samuel Lozano Alcodori
En aquest tema veurem els apartats següents:
GESTIÓ PER PROCESSOS.
TREBALLS D’ATENCIÓ AL PÚBLIC
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
Models de Qualitat 17 d’Octubre de 2017.
Universitat i RSE: com podem ajudar? Universitat Rovira i Virgili
Unitat 1 La idea de negoci.
PRESENTACIÓ CRÈDIT DE SÍNTESI 1r ESO
1 u n i t a t La funció comercial de l’empresa.
QUE FER QUAN ARRIBA UN SUSPENS A CASA?
DIGITALMAKERS Acompanyem a les empreses per créixer digitalment
Taller de flotació 1.
TFG I – PROJECTE PROFESSIONAL
DEL TEXT INFORMATIU AL TEXT DIDÀCTIC
PASSOS PER MEDIAR UN CONFLICTE
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
ELABORAR UN ORGANIGRAMA A PARTIR D’UN LLISTAT (Ordre i jerarquia)
ELS DRETS SOCIALS Rics i pobres
FET PER L’ÈRIC I L’ANASTASIA
Situacions Simuladores Preferencials (SSP)
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
ENFUNDA’T JOSEP MARIA RIERA NOA MARTÍN ROBERT TORRES ZOUBAIR GUETTAF
MP06 ANÀLISI ESTÈTICA CFGM ESTÈTICA I BELLESA
Preinscripció a la UPF Curs 2017/18
4. El problema de la moral: eudemonisme
EL CASTELL ÉS DEL REI, NO DEL VAMPIR!!!!
Estudi sobre la religiositat dels joves de Palau
1. El problema de l’origen del coneixement i la veritat
El que cal saber sobre l’estafa del FLA
II. EL PRECIO Quantitat de diners que el comprador d’un determinat producte o servei lliura al venedor a canvi de la seva adquisició. És la variable del.
ELABORAR-DESCOBRIR-IMAGINAR Diferents maneres de créixer jugant
Estrès laboral i L'estrès laboral és una resposta de l’organisme davant de qualsevol demanda o exigència a la qual està sotmès i que l’individu interpreta.
ESTRUCTURES TRIANGULARS I CIRCULARS DE TRES NIVELLS
Un animal en perill d’extinció
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
LES PREFERÈNCIES COM A EINA FACILITADORA
GROSSA DE CAP D’ANY 26 de setembre de 2013.
Organització i creixement
TEMA 7. COMPRES, VENDES I EXISTÈNCIES
Beatriz Guzmán Jun Hui Chen David de la Ossa Sergi Gontaler
En aquest tema veurem els apartats següents:
Dr. Pere Mir Dr. Eduard Cristóbal Desembre de 2004
expansió internacional
VALORACIÓ D’EMPRESES PEL DESCOMPTE DE FLUXES DE CAIXA
El patrimoni empresarial.
ORACIONS SUBORDINADES ADJECTIVES
Taxa d’endeutament: receptes
Màster d’Aplicacions Multimèdia
Convivència i Mediació Escolar
OWL Boy scouts summer ‘19 Quan: Del 25 de juny al 26 de juliol, de 9:00h a 13:00h Servei de menjador de 13:00 a 16:30 Lloc: Plaça 11 de setembre local.
Cas Danone.
Transcripción de la presentación:

El màrqueting i els seus elements Tema XII El màrqueting i els seus elements Màrqueting Producte Preu Promoció Distribució Consumidor

Un producte bo i de qualitat es ven sol? Si una empresa fabrica un producte de qualitat però no es preocupa d’estudiar COM, QUAN i ON el vol el consumidor, i no en fa una bona PRESENTACIÓ, és molt possible que es trobi amb els magatzems plens d’un producte que no es ven.

Màrqueting. Definició: Conjunt d’activitats que desenvolupa una empresa encaminades a satisfer les necessitats i desitjos del consumidor per tal d’aconseguir un benefici.

Nota d’interès Des del punt de vista macroeconòmic, hi ha una relació directa entre el desenvolupament socioeconómic d’un país i el desenvolupament del marketing.

Màrqueting mix (màrketing total): Conjunt de tècniques o elements (producte, preu, promoció i distribució) sobre els quals pot actuar l’empresa de manera planificada i coherent per satisfer les necessitats del consumidor i aconseguir un benefici mutu.

Què és el màrqueting mix? El màrqueting és, resumint, aquella combinació de coneixements i de tècniques orientades a comprendre el mercat i a influir en ell. Dins de l'empresa, serveix per analitzar i comprendre el mercat on es mou i així identificar les necessitats dels clients actuals i afavorir i desenvolupar una demanda dels productes de l'empresa. Tot això s'aconsegueix mitjançant el màrqueting mix, que ajudarà a conèixer com, on i quan presentar el producte o oferir el servei, el que en realitat és la regla de les 4P.

Les 4P Producte Preu Distribució (Placement) Promoció

1. Producte Producte: és tot allò que s'ofereix al mercat per ser comprat o utilitzat, ja sigui tangible o intangible (un servei). Les decisions respecte a ell són influïdes per la presentació, característiques del packaging, la marca ... Els productes tenen un cicle de vida: llançament, creixement, maduresa i declinació, que depèn de la resposta del consumidor envers ell.

2. Preu Preu: és el valor monetari que es paga pel producte a adquirir. Inclou la forma de pagament, crèdit, descomptes, volum de compra ... Una investigació per part de l'empresa definirà el preu del producte en entrar al mercat, ja que aquest pot provocar que el producte sigui vist com una cosa de més o menys qualitat i exclusivitat.

3. Distribució Distribució (Placement): és on es comercialitza el producte. L’empresa ha d'aconseguir que arribi al lloc adient, en el moment adient i en les condicions adients.

4. Promoció Promoció: Informar i persuadir el client o client potencial sobre l'empresa i els seus productes, per aconseguir els objectius de l'empresa. La promoció està determinada pels plans de publicitat, relacions públiques i comunicació de l'empresa