IES DE VILADECAVALLS (VALLÈS OCCIDENTAL) 678 ALUMNES DISTRIBUÏTS EN:

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Generalitat de Catalunya Departament d’Educació IES El Castell Departament de tecnologia Coeducació: promoure una educació que potenciï la igualtat real.
Advertisements

CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
Power point 2018 Principals temes treballats. Dues caixes de text La primera caixa de text està en la part esquerra de la diapositiva. El text està alineat.
La qualitat, garantia de millora.
PROGRAMA DE FORMACIÓ EN CIÈNCIES A L’ESO
IES Josep Maria Quadrado
APLICACIÓ DEL CONTACT IMPROVISACIÓ A L’ENSENYAMENT SECUNDARI
Una experiència a sisè de Primària
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
Recursos Informàtics en Història
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES. 2n de BATX. Curs
PETITS REPORTERS Títol.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
I ARA, QUÈ PUC FER?.
Experimentam amb la ciència
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
CEIP Mercè Rodoreda - Martorell Educació Primària
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Presentació 9: De la Introducció a la Generalització
PAU 2010.
IES CAN JOFRESA Terrassa PROCÉS D’ELABORACIÓ D’UN
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
1r trimestre: “Respecte a la diversitat”
ORGANITZACIÓ I PLANIFICACIÓ “Posem fil a l’agulla”
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
Treball DE SÍNTESI 1r ESO
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
Són realment paràboles? Nivell: 3r d’ESO
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Formació per a responsables del programa Biblioteca escolar: PUNTEDU
Docublog El blog del Programa de Documentació dels Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya Núria Ferran.
Presentació BATXILLERAT
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Informàtica Batxillerat HCS
Proposta metodològica inclusiva per treballar en contextos plurilingües l’aprenentatge de les ciències i la llengua i el desenvolupament del treball cooperatiu.
Presentació de la matèria de Química Curs 1r de Batxillerat
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
El treball en equip a la Xarxa: estratègies docents
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
En què consisteix? Aquest projecte consisteix en explicar contes catalans o contes inventats a nens i nenes. Els conta contes són grups d’alumnes de l’ESO.
Treball cooperatiu “Els animals”
Nova taxonomia de tasques Webquest de Berni Dodge
Curs Presentació Assignatura
EL NOU ROL DEL PROFESSOR !
CRAI: Unitat de Recerca
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
Les 10 PISTES per desenvolupar les activitats TIC...
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Assessorament de la Formació en Competències
PORTFOLI DE TREBALL COOPERATIU de la Maqueta de DNA
Convivència i Mediació Escolar
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
EL NOU ROL DEL PROFESSOR !
“Les Ciències de la naturalesa al Treball per Tasques”
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Què són les TIC ? ( Tecnologies de la informació i Comunicació)
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
El desplegament de les COMPETÈNCIES BÀSIQUES en el currículum
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Transcripción de la presentación:

IES DE VILADECAVALLS (VALLÈS OCCIDENTAL) 678 ALUMNES DISTRIBUÏTS EN: 5 LÍNIES A 1R I 2N 6 LÍNIES A 3R I 4T 3 LÍNIES A 1R BATXILLERAT 2 LÍNIES A 2N BATXILLERAT PROCEDÈNCIA:VACARISSES, VILADECAVALLS I ULLASTRELL

LES TIC A LES CIÈNCIES SOCIALS OBJECTIU GENERAL: Consolidar els conceptes treballats en diferents unitats didàctiques utilitzant recursos informàtics. COMPETÈNCIES BÀSIQUES: Recerca informació. Capacitat de síntesi. Expressió escrita i oral. Coneixement del vocabulari específic. Autoregulació de l’aprenentatge. Ús de les TIC Treball cooperatiu Incidint en...

COMENCEM LES PRESENTACIONS PRIMERA PRESENTACIÓ Com treballem? 1. L’alumnat es distribueix en grups de 2 o 3 persones. 2. Es reparteixen les instruccions en format paper i s’explica l’activitat: 2.1 Dues sessions a l’aula d’informàtica per crear el power point. 2.2 Temàtica i contingut de la presentació. 2.3 Les presentacions poden ser repetides i han de tenir un mínim de 5 diapositives. 2.4 La recerca d’informació és oberta: llibre de text, internet... 2.5 Es necessita un aparell per gravar: pendrive, CD... 3. En una tercera sessió, les presentacions s’exposen a la biblioteca on són comentades i posteriorment avaluades per la professora.

SEGONA PRESENTACIÓ Què fem? S’introdueixen dues variants: 1. Es reparteix el contingut de la unitat entre els diferents grups, de manera que no hi ha cap presentació repetida. 2. Cada un d’ells és responsable de la seva preparació i exposició a la resta de companys. Una vegada feta l’exposició l’alumnat avalua les presentacions fetes pels companys seguint els ítems que prèviament ha repartit la professora. Seguint aquest model es treballen dues unitats del llibre.

ÚLTIMA PRESENTACIÓ En què consisteix? Són els alumnes els que preparen la unitat sense haver-la treballat prèviament. Es reparteix el contingut de la unitat. Són necessàries més sessions d’informàtica (5 o 6). A més, han d’elaborar una activitat relacionada amb la seva presentació. Amb totes les activitats es fa un dossier de treball de la unitat. Al final, els alumnes exposen la seva presentació, s’autoavaluen i avaluen els companys.

COMPETÈNCIES TREBALLADES DURANT TOT EL PROCÉS SEGONA I ÚLTIMA PRESENTACIÓ Recerca d’informació Capacitat de síntesi Coneixement del vocabulari Expressió escrita Treball de grup Ús de les TIC Expressió oral Autoregulació de l’aprenentatge PRIMERA PRESENTACIÓ Recerca d’informació Capacitat de síntesi Coneixement del vocabulari Expressió escrita Treball de grup Ús de les TIC