Treballem l’estadística

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Aproximació amb valoració dels errors
Advertisements

PROPORCIONALITAT 1 Funciona amb “clics”.
Experimentem amb l’elasticitat escola arc iris roger soto, laura torcal, pere ros, lluc rodó, júlia aicart i jan sanfulgencio.
Variables numèriques Taules de freqüències:
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
No te la juguis: posa’t el cinturó !
LA GRAVETAT SOTA SOSPITA
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
Escola Orlandai 4t CURS.
L’Univers Com es defineix l’Univers?
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
Elisabet - Abril – Rubén 6èB
Tema 4: Estadística i atzar
PREPARACIÓ PROVES D’ACCÉS A GRAU MITJÀ 2017
ESTADÍSTIQUES I WEBQUEAST
2ª Qüestió: Quin tipus de mesures cal distingir
L´entusiasMat ens entusiasma!!!.
Introducció a l’Experimentació
GRANJA ESCOLA.
LA MESURA Mesurar és determinar quantes vegades cap una unitat en allò que es mesura.
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
CEIP – Pau Casals (Gràcia)
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
Jornada Cloenda Esports
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
QUÈ FA QUE UNA PILOTA BOTI MÉS QUE UNA ALTRA?
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
A quina hora i en quin espai hi ha més soroll a l’escola?
PAU 2010.
Fet per Adriana, Helena i Marta (6B)
FET PER: SÒNIA, MARC I SERGIO
Projecte interdisciplinari:
ANTECEDENTS I OBJECTIUS
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
L’ESTADÍSTICA Fet per: Oriol C, Mario i Guillermo.
La gestió per processos
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Journal citation report
EL TEMPS.
ESCOLA CERVANTES (BARCELONA) CLASSE DE P-3 MARIA JOSÉ MATA
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Projecte: el mercat 2a PART P -4.
Sòlids Líquids Gasos Plasma
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
Com preparar una unitat per a l’avaluació
CONNEXIONS SENSE CABLES I DISPOSITIUS MÒBILS
Repàs control 4: estadística i atzar
ESTADÍSTICA 1.
XIII a Setmana de la solidaritat
PERQUÈ LA NOSTRA SABATA TÉ UN NÚMERO!!
BIODIVERSITAT A L’HORT
XXIII OLIMPìADA MATEMÀTICA 2012
Introducció a l’experimentació
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Introducció Al posicionament Web.
INTERNET XARXA: Quan un conjunt d’ordinadors estan connectats entre si per comunicar-se i compartir informació. TIPUS DE XARXES: LAN: Xarxa d’àrea local,
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
Realitzat per: Xavi González i López.
SISTEMA DUNAR.
ELS PRIMERS DIES A P3.
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
PERCENTATGES DESCOMPTES REBAIXES I OFERTES AUGMENTS
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
la ferramenta per a conéixer els trendings topics de twiter
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Transcripción de la presentación:

Treballem l’estadística Paula, Carla i Maria Jie (6È B) Treballem l’estadística

Introducció Els nens de 6è B ens hem fet una enquesta en la que preguntàvem el temps i els metres que recorren els nens per arribar a l’escola. També els hi hem preguntat amb quin transport anaven i de quin districte procedien.

Què sabem? 1. Què és l’estadídtica? Ens proporciona informació sobre alguna cosa que volem saber. 2. Perquè serveix l’estadística? És per saber quantes persones/coses estan fent aquella cosa que estaves preguntant. 3. Què és una variable estadística? Són les diferents característiques que s’analitzen en una enquesta.

4. Què vol dir que hi ha variables quantitatives i qualitatives? Les quantitatives són aquelles que es poden mesurar o quantificar, s’expressen en quantitats. Les qualitatives, en canvi, són aquelles que expressen una qualitat no mesurable numèricament, exemples són: nacionalitat, estat civil... 5.Què vol dir la Mostra? Una mostra és un conjunt dels individus d'una pobació. 6.Què vol dir la població? Són la totalidad de les persones que participen en una enquesta. 7.Com es calcula una mitjana aritmètica? Sumant els valors de totes les dades i dividint-lo pel nombre d'elements del conjunt.

Quina és la distància en metres que recorren els nens per arribar a l’escola?

Quin és el temps estimat que triguen els nens per arribar a l’escola Quin és el temps estimat que triguen els nens per arribar a l’escola? (segons google maps)

Quan temps real triguen els nens a anar de casa a l’escola?

Quin mitjà de transport utilitzen els nens de 6è B per venir a l’escola ? Moda: Autocar

A quin districte viuen els alumnes de 6è B? Moda: Horta- Guinardó

CONCLUSIONS SEGONS ELS RESULTATS: Metres 4005 m de mitjana Temps real 17,07 minuts de mitjana Temps estimat 11, 11 minuts de mitjana

CONCLUSIONS SEGONS ELS RESULTATS : Transports La moda és Autocar Districtes La moda és Horta- Guinardó