PORFOLI. Exemples Flors Moreno i Aguilar

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Cambios en el espacio: transformaciones geométricas
Advertisements

V I N C E N T VANGOGH.
EL TREBALL DE CATALÀ.
Els instruments musicals
Inspirant llàstima o fent-nos responsables
LA PLUJA ÀCIDA.
Podeu posar una foto del vostre centre
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
MARIA VIU AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
Alimenta el teu cos.
PADRINS I FILLOLS DE LECTURA
AVALUAR-QUALIFICAR PER COMPETÈNCIES
LA TARDOR Cicle Inicial.
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
CLAUDE MONET Obres clàssiques de pintura acompanyades
PETITS REPORTERS Títol.
Recordem què vol dir ser adolescent
EL JOC DELS PINS CAMP D’APRENENTATGE D’EMPÚRIES
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau!
Fem de cuiners! Els nens i nenes de 2n. estem treballant els aliments per això hem anat al Nútrim a fer un taller de cuina per aprofundir en el tema.
Éssers vius i éssers inerts
OMBRES I LLUMS Escola Antoni Gaudí Sta Coloma de Gramenet
PREGUEM: Pare, Perdó per les coses que he fet malament,
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EL DIA SENSE COTXES 5è de Primària.
PORTAFOLI AULA D’ACOLLIDA
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
DIADA DE La pau i la no violència.
CEIP Mercè Rodoreda - Martorell Educació Primària
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
QUÈ FA EL NOSTRE COS AMB L’AIRE QUE AGAFA QUAN INSPIREM?
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Què existeix i què no existeix.
Problema 1: Trobar la recta que passa pel punts A(2, -3) i B(-1, 3)
Carta d’un infant als seus pares.
Com podem calcular el percentatge d’un nombre?
DIADA DE LA PAU A SJO.
ESCOLTA ESTRUCTURADA A P3 Escola Joan Maragall.Vilanova del Camí.
Treball DE SÍNTESI 1r ESO
El Programa Educatiu CLIC, OBERT i COL·LABORATIU
QUARESMA UN TEMPS IMPORTANT, PER PREPARAR LA GRAN FESTA
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Treballem la tardor Cicle Inicial.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
PERQUÈ LA NOSTRA SABATA TÉ UN NÚMERO!!
BIODIVERSITAT A L’HORT
Les diferents realitats del món
QUAN FAS EQUIP, ETS FAN ÀSTIC!
Les taules de multiplicar
L’eskamot verd ens demana ajuda!
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
Concurs bíblic: La Bíblia font de valors humans i socials.
POSSIBILITATS EDUCATIVES DE LES EINES DE GOOGLE
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
ESTALVIANT VIDA? AMB SO.
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
CONCURS BÍBLIC NOM: CÉSAR COGNOMS: GARCÍA MEDINA GRUP B DATA NAIXAMENT: 02/07/2003 COL·LEGI: SANT JOSEP OBRER CARRER: COVADONGA S/N
ANEM A L’HORT AQUEST CURS ELS NENS I NENES DE P-3 S’HAN INCORPORAT A LA TASCA DE CUIDAR L´HORT. PREPARAR LA TERRA, PLANTAR ,REGAR, RECOLLIR FULLES.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
Transcripción de la presentación:

PORFOLI. Exemples Flors Moreno i Aguilar Biologia, geologia i ciències naturals eso Col. Ma. immaculada

Aprenentatges Exemples d´aprenentatges plasmats en el full de reflexió dels portfolis

Què has après amb aquest treball? He après a apreciar més la natura i a fixar-me en els petits detalls( canvi de color de les fulles, la caiguda de les fulles, com creixen els arbres...) que sembla poqueta cosa però que en realitat tenen un munt de teories i explicacions al darrera ( sobre un Treball de camp. Alumna de 2n d´ESO)

Què has après amb aquest treball? He après que cal respectar animals tan petits com el cuc de terra perquè gràcies a ells que van deixant les seues deposicions per sota terra, serveixen d´adob i fan forats a la terra airejant el sòl, cosa que va molt bé pel terra de l´hort i per tant per les plantes. He après que el llevat és un ésser viu perquè com a mínim hem pogut comprovar que fa una de les tres funcions vitals.

Què has après amb aquest treball? He après que els experiments mai surten a la primera. A través de l´experiment he après què és la química i les reaccions químiques. He après que la closca de l´ou està feta de carbonat de calci i el vinagre és un àcid feble , l´àcid acètic. També he après els diferents passos que s´han de seguir per fer un experiment.

SI EL TORNESSIS A FER QUÈ CANVIARIES? Canviaria la manera de pensar, buscaria més informació i més a fons i ho preguntaria a algú, demanaria ajuda per millorar- ho. Pel que fa a l’examen el que canviaria és parar més atenció al llegir els enunciats per poder respondre les preguntes, el que em demanen i no una altra cosa. No oblidar- me cap pregunta, fer respostes completes i repassar bé l’examen.

Conclusions d´alguns alumnes

CONCLUSIONS Penso que durant aquest curs he après moltes coses interessants. He millorat a l’hora de redactar i pensar científicament, de treballar amb els meus companys i saber-me organitzar, d’ajudar quan algú ho necessita( alumna 2n d’ESO) Les sortides de camp m’agraden molt perquè em permet posar els meus coneixements en pràctica.( 2n d’ESO) Per mi el portfoli és una bona manera d’avaluar-nos i posar per escrit tot allò que hem fet durant el curs. A més no em representa molta feina perquè el puc anar fent mica a mica durant el curs.(2n d’ESO) El portfoli és una bona eina per reflexionar i recordar aquelles activitats que hem fet durant el curs. Així te n’adones de tot el que has fet i aprés i també de els tonteries que de vegades posem en algunes activitats, preguntes, exàmens...( 2n d’ESO)

CONCLUSIONS El portfoli en si m’ha costat bastant, és un feina molt feixuga i més a primer d’ESO, perquè no hi estem acostumats a fer un portfoli tan complet i que inclogui tantes coses. A mi, personalment, m’agradaria que l’haguéssim d’entregar per trimestres, així com fem amb el de català, perquè la feina seria molt més constant, per la meva opinió i no seria tanta feina deixada acumular. I respecte al contingut, crec que és molt correcte, perquè els fulls de reflexió inclouen unes preguntes que ajuden moltíssim a l’hora de reflexionar, és com si tinguéssim una guia per valorar cada activitat i, m’agradaria que les valoracions de trimestre també incloguessin unes preguntes per respondre, perquè englobar-ho tot és una de les coses que em costa més i si hi haguessin les preguntes, segurament resultaria menys dificultós ( 1r d’ESO)

CONCLUSIONS En el portfoli estem valorant els nostres errors per a altres vegades , del que podem estar orgullosos, podem veure en què hem de millorar o continuar fent-ho així. Aquest és un aspecte molt important, sobretot en els treballs grupals. Ens dóna l´oportunitat de millorar com a persones i com a estudiants i sincerament prefereixo fer el portfoli que avaluacions, encara que aquest comporti més feina. Penso que n´aprenc molt més(alumne de 3r d’ESO)