Escola Sant Sant Josep Oriol

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Un treball de: Conxa Llinàs Carmona Anna Masó Monclús Mª. José Sánchez Quindós.
Advertisements

CARLOS ALBERTO SANCHIS BARRAGÁN CURS
POLIMÈDIA I ALTRES RECURSOS PER A L’ELABORACIÓ DE MATERIALS EN LÍNIA
6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
Escola P. Poveda Curs Trimestre I
Escola Montserrat Sant Just Desvern
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
Casal d’estiu 2016 Aquest estiu una màquina màgica ens permetrà convertir-nos en diferents personatges, com ara trapezistes, aviadors, bombers, científics,
AGO 2010 Campanya “La música a l’esplai”.
Podeu posar una foto del vostre centre
Toca fusta FENT DECORATS
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
1 u n i t a t L’educador infantil.
TUTORIAL PER TREBALLAR AMB EL MOODLE
Elena Prieto Amengual Marina Reus Busquets Maria Roig Paredes
1 u n i t a t El joc.
PEDAGOGIA DE LA COOPERACIÓ EN EDUCACIÓ FÍSICA
Presentació de la base de dades
INSTITUT JOSEP MARIA QUADRADO
PETITS REPORTERS Títol.
PSICOMOTRICITAT.
MOTIUS AMBIENTALS I SOCIALS
Escola la Floresta Sant Cugat del Vallès.
Llibre de les bèsties de Ramon Llull
Projecte de P-3 4a Part Curs
3. Karl Marx: el materialisme històric 3. 5
L´entusiasMat ens entusiasma!!!.
INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES I ESTRÀTEGIES DOCENTS
Experimentam amb la ciència
DENIP 2015 CI EI CM CS.
GRANJA ESCOLA.
TRETS DIFERENCIADORS 3r ESO
P E L C 0 a 3 anys Programa Per l’Estimulació Del Llenguatge
CEIP Mercè Rodoreda - Martorell Educació Primària
Animació Intervinents a la maternal
HOLA NENS i NENES DE S.J.O.! BENVINGUTS AL NOU CURS
Projecte interdisciplinari:
L’handbol a l’escola - Jornada de formació -
JOCS VS PANTALLES.
Grups interactius a L’Esquitx
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
CAMP APRENENTATGE VALLS D’ÀNEU
DOCUMENTS D’ASSESSORAMENT
AMPA PURIFICACIÓ SALAS
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
Coneixements i idees previs
BONES PRACTIQUES A L’AMPA Activitats Extraescolars
ELABORAR-DESCOBRIR-IMAGINAR Diferents maneres de créixer jugant
LABTRED (LABORATORI DE TRANFERÈNCIA EDUCATIVA)
Alumnes de l’aula d’acollida.
Projecte de P-3: Som fotògrafs!!
Continuació: el temps II
L’organització del temps
EMBOLCALLS SOSTENIBLES
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
INFORMÀTICA I MATEMÀTIQUES
12a JORNADA D’ENSENYAMENT DE LES MATEMÀTIQUES 3 d’octubre de 2015
La consciència fonològica a P-5 i 1er
L’HANDBOL A L’ESCOLA.
Sant Feliu de Llobregat
3. Karl Marx: el materialisme històric 3. 5
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
Convivència i Mediació Escolar
No hi ha raó sense emoció
Repte 1. Accessibilitat universal dels continguts culturals, espectacles Projectes actuals i propostes de futur.
Knowing by sharing ( Ens coneixem compartint)
Tallers 2n. Trimestre
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

Escola Sant Sant Josep Oriol TALLER DE JOCS 1r - 6è de Primària (Curs 16/17) Escola Sant Sant Josep Oriol

La novetat del taller de jocs de l’any passat continua creixent La novetat del taller de jocs de l’any passat continua creixent! Enguany, amb un repertori en contínua ampliació de més de 150 jocs, els alumnes desenvolupen habilitats motrius i intel·lectuals, creativitat, habilitats socials i culturals i creixement maduratiu.

A continuació, Teniu un tastet d’alguns jocs de taula, jocs tradicionals, jocs de cooperació, de competició i d’expressió corporal que hem anat jugant durant el que portem d’aquest curs. Les cares parlen per si soles! 

Jocs de taula Gràcies a l’aportació de l’AMPA, el nombre de jocs de taula també s’ha incrementat!

Els jocs de taula són una eina pedagògica, de relació, d’integració, de diversió, de creació, d’aprenentatge… Que alhora ens permet treballar continguts matemàtics, lingüístics, de memòria i estimulació cognitiva.

Segons Jean Piaget, a l’etapa DE L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA, és on es dóna la tercera fase de relació nen-joc, l’estadi de les operacions concretes, on es desenvolupa el joc de regles.

Jocs tradicionals

Jocs cooperatius

Jocs de competició

Jocs d’expressió corporal

“Els jocs dels infants no són només jocs, sinó les seves activitats més serioses” Michel de Montaigne