L´entusiasMat ens entusiasma!!!.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
JOC I APRENENTATGE El joc és la disfressa de l'aprenentatge perquè motiva, emociona, fomenta la curiositat, fa que les experiències siguin significatives,
Advertisements

6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
Les entrevistes: Segona part
Com estudiar… El subratllat Organització de la informació Esquemes
Els bebes Tothom diu que son molt bufons però quant es fan grans son molt pesats.
Escola Montserrat Sant Just Desvern
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
Toca fusta FENT DECORATS
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
Elisabet - Abril – Rubén 6èB
PETITS REPORTERS Títol.
PSICOMOTRICITAT.
ESTADÍSTIQUES I WEBQUEAST
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES I ESTRÀTEGIES DOCENTS
Barcelona, 2 de desembre de 2.002
QUE FER QUAN ARRIBA UN SUSPENS A CASA?
Tècniques teatrals APLICADES A L’AULA – What ROLE do YOU play?
L’escola, l’entorn i la línia pedagògica.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
Escola Sant Sant Josep Oriol
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
DIADA DE La pau i la no violència.
DE LA DURADA AL RITME.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
HOLA NENS i NENES DE S.J.O.! BENVINGUTS AL NOU CURS
Treballem l’estadística
Cicle Superior (Curs 2015 / 2016) CIM D’ÀLIGUES.
TALLER DE JOCS Aquest any hem iniciat un nou taller a Primària ...
LA FESTA MAJOR I ELS GEGANTS
Grups interactius a L’Esquitx
El Perfil de l’Educador: El Lideratge a l’aula
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
Objectiu Educatiu Trienni
Gestió de les emocions PEX. SPR Curs U B.
ENS TROBEM DE NOU.
TAP E2 DE LES RESPOSTES A LES PROPOSTES
L’avaluació com a motor de l’aprenentatge TALLER D’AVALUACIÓ A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA Primera sessió Març 2018.
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
TECNOLOGIA.
COM FUNCIONA UNA BRÚIXOLA:
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
ELABORAR-DESCOBRIR-IMAGINAR Diferents maneres de créixer jugant
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
Les taules de multiplicar
Alumnes de l’aula d’acollida.
CONCURS INVENTEM-REPTE REAL
BENVINGUDES I BENVINGUTS!!
Les nostres fonts documentals per treballar a la classe són molt diverses: 1. Treball de camp (sortides, visites, entrevistes, enquestes…). 2. Monografies,
INFORMÀTICA I MATEMÀTIQUES
12a JORNADA D’ENSENYAMENT DE LES MATEMÀTIQUES 3 d’octubre de 2015
d’una xerrada de l’Eduard Sala que trobareu a
XESVic Avaluem projectes del pati de l’escola
La consciència fonològica a P-5 i 1er
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Assessorament de la Formació en Competències
PORTFOLI DE TREBALL COOPERATIU de la Maqueta de DNA
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
“Recursos Educatius en la Web” Rafa Atienza Blasco
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Transcripción de la presentación:

L´entusiasMat ens entusiasma!!!

VOLEU SABER QUÈ ÉS EntusiasMAT? L´EntusiasMat és un projecte didàctic-pedagògic basat en les intel·ligències múltiples i les competències bàsiques que permet treballar les matemàtiques de manera útil i pràctica.

Permet treballar a través del joc, l’experimentació i l’aprenentatge significatiu. Els nostres alumnes aprenen els diferents conceptes matemàtics adaptats a la seva edat sempre a partir de la manipulació, l’observació i l’experimentació.

13 = 10 + 3 L’objectiu és que els nens i nenes, a poc a poc, passin del pensament concret a l’abstracte afavorint que visquin amb normalitat les experiències matemàtiques.

La majoria dels conceptes es treballen des de petits i l’entusiasMAT adapta cada concepte a l’edat madurativa dels alumnes perquè els vagin aprenent a poc a poc. La varietat d’activitats facilita que els alumnes estiguin constantment motivats.

COM FEM EL CÀLCUL? AMB ELS CUBS NUMÈRICS!!!

D´UNA MANERA DIVERTIDA!!! LA MÀQUINA MÀGICA ENS AJUDA A FER EQUACIONS D´UNA MANERA DIVERTIDA!!!

LES REGLETES CUISINAIRE PER A FER EQUIVALÈNCIES

ELS MATIJOCS Són jocs de taula que ens permeten practicar les habilitats matemàtiques i ens ajuden a consolidar els aprenentatges.

MÉS MATERIALS Roda numèrica Recta numèrica Pals de gelat Monedes, bitllets Peons, fitxes rodones Calculadora Balança Pots per mesurar Gomes elàstiques Bits numerals Bits d´operacions Bits geomètrics Tangram Cintes mètriques Matijocs La màquina de càlcul

I PER ACABAR… COM DISTRIBUÏM EL TEMPS? 5 minuts per començar: el problema del dia, càlcul mental amb daus, problemes orals de càlcul. 35 minuts per ensenyar i aprendre de forma pràctica i manipulativa: joc de demostració per explicar la fitxa, Matijocs o jocs de cubs i fitxa de 5 a 15 minuts. 5 minuts per acabar: reflexió sobre què hem fet i què hem après.

ENTUSIASMATS AMB L´EntusiasMAT!!! NOMÉS ENS QUEDA DIR-VOS QUE ELS NOSTRES ALUMNES ESTAN… ENTUSIASMATS AMB L´EntusiasMAT!!!