i el que no es pot avaluar

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Comissió d’estudi sobre l’Economia Col·laborativa
Advertisements

La Biblioteca de Ciències Socials presenta:
La qualitat, garantia de millora.
i el que no es pot avaluar
Xarxa de Biblioteques de l’Hospitalet
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
TFC Intranet Escolar Desenvolupament d’una aplicació Java2 EE
Programa de Transició Escola Treball
Xarxa Productes de la terra
i el que no es pot avaluar
Jornada Cloenda Esports
ELS INDICADORS ECONÒMICS: OCUPACIÓ I PREUS
III Jornada de transport sanitari
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
Estudi per a la identificació de
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
EL SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES A L’AJUNTAMENT DE MANLLEU
SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016.
Departament de Justícia
Què és Càritas Dijous, 29 de gener de 2015.
La teva contribució 1.
ELS DRETS I DEURES DE LES FAMILIES DE PERSONES AMB DID
Orientacions i criteris de la UIB per adaptar la docència a l’EEES
PROCÉS D’ALTA PRECOÇ.
Esquema de treball Josep Minguell M. Mercè Fernández
Per realitzar la inscripció de forma gratuïta
Per què fer recerca i innovació tecnològica en l’àmbit del
CAMPANYA PER A L’ESTALVI D’ENERGIA
Barris al dia 2014 I Comissió Cívica 1 d’abril de 2014.
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
EL PLA INDIVIDUALITZAT
Estratègia de Catalunya en l’Aplicació de la metodologia LEADER Tremp avança! Suma’t al futur. Sessió 1 Les ajudes de que disposem Els instruments.
Jornada Cloenda Esports
AVALUACIÓ DE L’ACCIÓ DOCENT
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
INTERVENCIÓ COMUNITÀRIA INTERCULTURAL
La creació del Consorci de Biblioteques de Barcelona Per Marta Clari
Cercle de comparació d’Esports Jornada de cloenda 15/12/2017
La gestió per processos
Reptes i oportunitats per a l'estalvi i l’eficiència energètica en els equipaments de Granollers Barcelona, 10 de març de 2015.
6.- CONTRASTOS I DESIGUALTATS EN EL MÓN ACTUAL.
Policia + Tecnologia Mataró, 1 de juliol de 2003.
PLA DE SERVEIS INDIVIDUALITZATS
INDEX 1.- Introducció 2.- Abast i objectius del projecte
Pla local per la inclusió social de Santa Coloma de Gramenet
Serveis de Formació.
Les pràctiques curriculars del grau d’Informació i Documentació
SALUT MENTAL.
Polítiques Actives d’Ocupació (PAO)
Estrès laboral i L'estrès laboral és una resposta de l’organisme davant de qualsevol demanda o exigència a la qual està sotmès i que l’individu interpreta.
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
Condicionament de la Travessia de Jesús
Departamento de Pedagogia Aplicada
Resum de resultats Enquesta als participants en els Cercles de comparació intermunicipals Octubre de 2018 Grandària del municipi 503 Fins a habitants.
LES PREFERÈNCIES COM A EINA FACILITADORA
Estudiant: Eva Muñoz Altimis
Organització i creixement
Grup d’Aprenentatge en Pressupostos Participatius
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
En aquest tema veurem els apartats següents:
Promoció de la salut i programació sanitària
Dona Kolors, Innovació social en costura
Màster d’Aplicacions Multimèdia
CAMPANYA PER A L’ESTALVI DE PAPER
Quines actuacions duem a terme per prevenir riscos?
Presentació assignatura
La inserció laboral dels graduats de grau de la UPF
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
i el que no es pot avaluar DADES – INFORMACIÓ – CONEIXEMENT
Àmbits d’organització i gestió de la formació
Transcripción de la presentación:

i el que no es pot avaluar El que no es pot mesurar no es pot avaluar i el que no es pot avaluar no es pot millorar 3 de juliol de 2014

Què són els Cercles? Els Cercles de Comparació Intermunicipal són una eina de gestió i de benchmarking, amb la finalitat de: Mesurar, comparar i avaluar resultats, mitjançant uns indicadors comuns consensuats Formar un grup de treball per intercanviar experiències. Impulsar la millora dels serveis

Evolució dels Cercles

Fases dels Cercles 1 5 2 4 3 FASE DE DISSENY FASE DE COMUNICACIÓ I IMPLEMENTACIÓ 5 FASE DE MESURA 2 4 FASE DE MILLORA 3 FASE D’AVALUACIÓ

Oportunitats de Millora Bones pràctiques Evolució del servei 4 Fase de Millora 4A Oportunitats de Millora Bones pràctiques Evolució del servei Actuacions d’Estalvi Econòmic 4B 4C 4D 4E Anàlisi de fortaleses

Portal d’indicadors Econòmics i de Serveis Locals Què és i a qui va destinat? És una aplicació via web que permet l’explotació de tota la informació que hi conté en relació a qualsevol municipi que participi als CCI. Els usuaris potencials d’aquesta aplicació són:  Gerents, responsables i tècnics dels centres gestors de la DB (per al seu CCI). Aprox: 50-60 persones.  Tècnics i responsables dels serveis municipals que participen en els CCI. Aprox: 550-600 persones. 1.- Les malalties mentals són alteracions dels processos cognitius i afectius del desenvolupament, considerades com anormals en relació al grup social del qual prové l’individu. Poden tractar-se d’alteracions en: el raonament, el comportament, la facultat de reconèixer la realitat o, d’adaptar-se a les condicions de la vida. 2.- Algunes dades * 27% de la població europea pateix al menys un trastorn mental al llarg de la seva vida. * 1 de cada 4 ciutadans pateix alguna malaltia mental que pot conduir al suïcidi. * 4,5 % de la població pateix un trastorn sever o greu. * 22% de la població pateix episodis d’ansietat i de depressió al llarg de la seva vida. * 1% de la població desenvolupa alguna forma d’esquizofrènia. * Les malalties mentals causen importants pèrdues i càrregues als sistemes econòmic, socials, educatius, etc. Els costos que ocasionen s’estimen en un 3-4% del PIB. 3.- Fonts Llibre verd: millora la salut mental de la població. Comissió Europea any 2005. Enquesta de Salut de Catalunya que s’ha anat actualitzat periòdicament des de l’any 1994 i la darrera disponible és del 2011. 6

Portal d’indicadors Econòmics i de Serveis Locals Objectiu de l’aplicació TRANSFORMAR LA INFORMACIÓ EN CONEIXEMENT I AMPLIAR EL NIVELL DE TRANSPARÈNCIA Per a que els centres gestors i els serveis municipals coneguin de qualsevol municipi la seva situació.....  Dades generals  Dades pressupostàries.  Dades del servei (impacte, d’activitat, gestió, etc.)  Dades comparatives amb altres serveis municipals (indicadors transversals) I això es podrà dur a terme de manera....  Autònoma.  Àgil.  Rigorosa i eficient.  Visualment agradable i entenedora. 1.- Les malalties mentals són alteracions dels processos cognitius i afectius del desenvolupament, considerades com anormals en relació al grup social del qual prové l’individu. Poden tractar-se d’alteracions en: el raonament, el comportament, la facultat de reconèixer la realitat o, d’adaptar-se a les condicions de la vida. 2.- Algunes dades * 27% de la població europea pateix al menys un trastorn mental al llarg de la seva vida. * 1 de cada 4 ciutadans pateix alguna malaltia mental que pot conduir al suïcidi. * 4,5 % de la població pateix un trastorn sever o greu. * 22% de la població pateix episodis d’ansietat i de depressió al llarg de la seva vida. * 1% de la població desenvolupa alguna forma d’esquizofrènia. * Les malalties mentals causen importants pèrdues i càrregues als sistemes econòmic, socials, educatius, etc. Els costos que ocasionen s’estimen en un 3-4% del PIB. 3.- Fonts Llibre verd: millora la salut mental de la població. Comissió Europea any 2005. Enquesta de Salut de Catalunya que s’ha anat actualitzat periòdicament des de l’any 1994 i la darrera disponible és del 2011. 7