Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
Dona Kolors, Innovació social en costura
2
El Lloc de la Dona El Lloc de la dona és un Centre d’Atenció integral par a dones en situació d'exclusió social, preferentment per a aquelles vinculades a l’exercici de la prostitució. Objectius: Contribuir a la millora de la qualitat de vida de les dones que exerceixen prostitució Sensibilitzar la ciutadania sobre la realitat de la prostitució Promoure alternatives econòmiques realistes i viables
3
Qui son? De les 593 dones ateses al 2014, la gran majoria provenia de Nigèria (39%). 25% de Romania, 13% Llatino Amèrica, i la resta del Marroc, Espanya i altres. Son dones joves, moltes amb fills al seu càrrec. Poca formació en el país d’origen (analfabetisme) Sense experiència laboral en el nostre país. Necessiten processos prelaborals i laborals en general llargs. Son dones molt valentes amb moltes ganes d’aprendre per buscar-se un nou futur. Baixa autoestima en general. Estigma social (viuen una doble vida)
4
Per què Dona Kolors Dona Kolors vol donar resposta als següents reptes: Inserció laboral, situació regular i irregular Dependència econòmica en el tercer sector Com? Formació i autocupació Creació d’empresa Àmbit tèxtil
5
Dona Kolors Dona Kolors és una marca social de complements de moda i de la llar, productes artesanals confeccionats a ma per dones en situació d’exclusió social, a Barcelona.
6
El projecte Formació Inserció laboral 400h Costura, 2 nivells
50h Pràctiques Autocupació Idioma Inserció laboral Taller Dona Kolors Tallers externs Autònoma
7
Taller Dona Kolors Producción Marca pròpia Dona Kolors
Regals personalitzats Confecció de peces par a clients 20+ col.laboradors, entre ells Hoss Intropia, Thinking Mu, Ecoology y Coshop.
8
Impacte Social Formació Inserció laboral de les dones
Taller propi: En els 3 anys d’existència hem contractat a 9 dones, i 6 en pràctiques (de les que alguna s’ha contractat)
9
Reptes Habilitats de les dones Situacions irregulars
Adaptar formació i oportunitats d’inserció al perfil de les usuàries. Situacions irregulars Exigència de qualitat Productes i serveis Dones Desenvolupament de ventes Ventes i producció han de créixer i sostenir-se per crear més llocs de treball
10
Projecció 4rt. Any ser autosostenibles: cobrir despeses de l’empresa.
Poder contractar a persones en situació irregular. Incrementar el % de dones contractades vers % de persones d’estructura.
Presentaciones similares
© 2024 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.