Dades Generals 1.1 HISTÒRIA DE LA CASA 1.2 EMPLAÇAMENT 1.3 ALTITUD I CLIMATOLOGIA A Castelladral hi ha un clima mediterrani subhumit de tendència continental.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
LECTURA DE FRASES 4.
Advertisements

Al vostre gust amb el  Amb so  Si me preguntan: -En qué creo? Si em preguntes: -En què creus?
FILOSOFIA MODERNA IMMANUEL KANT. 2 IMMANUEL KANT- XVIII (1) PRINCIPIS GENERALS  De formació racionalista, la lectura de l’obra de Hume li fa plantejar.
Rafael Masó i Valentí Arquitecte Rosa Maria Gil Tort
Ria Slides Automàtic o al vostre gust amb el  Amb so  Us proposem no tocar el ratolí i gaudir-ne.
S4 League S4: Stylish, eSper, Shooting, Sports.. Dades tècniques Desenvolupada:Pentavision Distribuïdora:Neowiz Games Data de llançament:2008 Gènere:Joc.
DESCOBREIX EL TRESOR DEL NADAL CELEBREM L’ANIVERSARI DE JESÚS.
Ruta prejoves 2010 Cornellana.
Colònies de Primavera
Els surfistes van utilitzar la cooperació per fer públic el seu desacord amb el projecte d’espigons. En primer lloc van utilitzar les seves planxes per.
QUAN ARRIBA EL TEMPS DE COLLIR CASTANYES... TAMBÉ ARRIBA... LA TARDOR... NI FRED, NI CALOR.
Els colors de l’ Advent.
Cicle Superior MARISTES VALLDEMIA Quin camí hem fet fins que hem arribat aquí? PRIMERA FASE: CURSET PER MESTRES INFANTIL I PRIMÀRIA (04-05) SEGONA FASE:
Un conte de Shel Silverstein Traducció, Xesco Boix
QUAN ARRIBA EL TEMPS DE COLLIR CASTANYES... TAMBÉ ARRIBA... LA TARDOR... NI FRED, NI CALOR.
Del llenguatge visual al missatge visual Su Richardson Burnt Breakfast Adaptació d’una presentació de M. Acaso.
EL TEMPS. ¿QUÈ ÉS EL TEMPS? El temps és un concepte físic que tots experimentem quotidianament, però que es difícil de definir formalment. Es pot partir.
María Carmona Iván Zamora Sergio Gerra. S’anomena tren a una sèrie de vagons agafats units, generalment van sobre carrils especialitzats al cap dels anys.
Sabeu qui és Josep de Calassanç?
LA CASTANYERA.
Un milió d’arbres?. En aquesta activitat intentarem fer una estimació aproximada dels quilometres que poden recórrer els ciclistes del Saunier Duval.
Activitat CALCULA: ESPORT MASCULÍ I ESPORT FEMENÍ Observatori Crític de l’Esport Autora: Susanna Soler i Prat INEFC Barcelona.
Interpretació estadística dels indicadors de centre
SALUT I ESCOLA IES LLANÇÀ Josep Santos Infermer ABS Llançà.
La llegenda m’ajuda a llegir el mapa.... a interpretar el que diu
Deixar de fumar, tota una aventura!. Fumar és una complexa conducta en la què intervenen aspectes bioquímics, psicològics i socials.
Les entrevistes: Segona part
UNA TARDA QUALSEVOL D’UN DIA QUALSEVOL
Podeu posar una foto del vostre centre
SETMANA SANTA A eL COLLELL TEMPORADA 2015/16
SETMANA SANTA AL COLLELL TEMPORADA 2016/17
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
Temps era temps, hi havia un pagès molt i molt alt i gros que semblava un gegant.
Tema 2. DIVISIBILITAT.
ELS TEATRES D’ESPARREGUERA ABANS I ARA
REUNIÓ INFORMATIVA.
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
LA MENTIDA DESCOBERTA.
ELS PLANETES DEL SISTEMA SOLAR
ACTIVITATS AQUÀTIQUES
PETITS REPORTERS Títol.
EL JOC DELS PINS CAMP D’APRENENTATGE D’EMPÚRIES
Casal d’estiu 2016 CAMPUS ESPORTIU
PREGUEM: Pare, Perdó per les coses que he fet malament,
Quin dinosaure!.
VALORS/VIRTUTS per créixer com a persones
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
L’AIGUA A LA NATURA.
valors humans i socials
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
CONCURS.
Els nyama i el camperol Conte de Mali.
Quina emoció! Què ens voldran dir?
SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT CLARET BARCELONA-2019
DALI ESPAI FEM CULTURA.
Les diferents realitats del món
Les taules de multiplicar
Saber Viure és no estar sol.   .
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
US PRESENTEM EL CONTE DE LES SET CABRETES I EL LLOP.
PRIMAVERA GRUP IV 01a.
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
Raúl Álvarez Genes ( auronplay )
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Transcripción de la presentación:

Dades Generals 1.1 HISTÒRIA DE LA CASA 1.2 EMPLAÇAMENT 1.3 ALTITUD I CLIMATOLOGIA A Castelladral hi ha un clima mediterrani subhumit de tendència continental. Els mesos més freds són de desembre a febrer i els mesos més calorosos són juliol i agost. L'alberg de Castelladral està situat en l'antiga escola i casa consistorial d'un petit nucli de muntanya, al terme municipal de Navàs... La instal·lació està situada en una zona molt tranquil·la, entre el Bages i el Berguedà, amb àmplies vistes de les muntanyes del seu entorn..., a 10 km del municipi de Súria i a 12 Km del municipi de Navàs.

1ª Planta: S’entra per una recepció i seguidament et trobes un menjador gran (70 places). Al costat, una sala polivalent, la cuina i els lavabos, inclòs un lavabo adaptat per minusvàlids. 2ª Planta: Hi trobem dos dormitoris grans (de 26 i 18 places) amb separadors de lliteres i un dormitori petit per a les mestres, amb lavabo propi. Planta baixa: Sala polivalent amb teatre, i adaptada per fer-hi ball, i un menjador (40 places). Les arcades: Petites arcades amb vistes privilegiades per fer-hi activitats 1.4 DISTRIBUCIÓ

Exteriors: Dos aparcaments grans per a cotxes i autocars Plaça central amb font. Nucli medieval Camp de futbol petit Camp de futbol gran Camp de bàsquet Pista de Hokey

1.5 RESPONSABILITATS DEL GRUP El grup s'ha de responsabilitzar de l'ordre general dels dormitoris. La neteja general de la casa i el servei de menjadors va a càrrec del personal de la casa. 1.6 CONDICIONS HIGIÈNIQUES L'aigua és de xarxa municipal. Les clavegueres desemboquen a una fossa sèptica biològica. Les escombraries recollides per la xarxa municipal. 1.7 ATENCIÓ MÈDICA L’Alberg de Castelladral disposa de cotxe per a qualsevol urgència, tant de dia com de nit. També disposa de farmaciola bàsica (encara que es recomana que el grup porti la seva) i d'una assegurança de responsabilitat civil. El servei mèdic més proper és l'Hospital General de Manresa a 20 km (25 minuts amb cotxe). 1.8 PREVENCIÓ D'INCENDIS La casa disposa dels extintors reglamentaris, llums d'emergència tant de dia com de nit per tota la casa i 5 sortides a l'exterior.

Marc Pedagògic 2.1 INTRODUCCIÓ En la societat en què vivim, captivar als infants amb coses espectaculars és gairebé impossible, ja que aquestes ja les tenen amb la tele, les videoconsoles, en els cinemes, en els grans parcs d’atraccions,… Per això nosaltres intentem donar a aquests nens/es un espai on poder parlar i ser escoltats; un lloc on poder compartir les seves vivències, i aprendre de les dels altres; fer-los sentir importants i valorar-los tal com són ; que poguin aprendre jugant i, a ser possible, amb jocs cooperatius i no competitus, on les crítiques que rebin siguin constructives i els serveixin en el seu creixement personal. A l’Alberg de Castelladral, no només mirem de fer grans activitats pels nens/es sinó que mirem que aquestes activitats facin els nens/es grans. D’aquesta manera, donem més importància a com es fan les coses perquè aprenguin a valorar la qualitat del temps que passem amb ells.

Nosaltres plantegem la possibilitat d'aprendre durant les colònies d'una forma distesa, divertida i enriquidora, amb total respecte cap a l'ésser humà i l'entorn. Els objectius a assolir pels nens/es són: via lliure a la imaginació aprendre a compartir participació activa en les activitats coneixement de la importància del respecte vers l'entorn natural i la seva conservació, tant de plantes com animals participació activa d'aquesta conservació aprendre a ajudar-se i a conviure junts que cadascu tingui confiança amb ell mateix i sobretot... aprendre jugant. 2.2 LES CONVIVÈNCIES A “L’Alberg de Castelladral”

…i les sabates del Príncep de Castelladral L’Avi follet

Ens situem als boscos de Castelladral, i per aquí a la vora, dins d’algun roure, hi viuen uns follets; ells en els seus vestits hi porten uns picarols perquè totes les persones els poguin sentir i així no trepitjar-los. De tots aquests follets, el més gran és l’Avi follet, que sempre va mirant d’ajudar a tothom, ja que sap fer magia. L’Avi follet porta una gran barba blanca ( que són arrels d’alguna planta ), un bastó màgic ( que l’ajuda a caminar i a fer magia ), i moltissims picarols ( perquè el senti tothom ). Però per aquí també hi viu un príncep, aquest sempre va caminant per a tots els camins de la contrada, però ell no coneix a l’Avi follet ( ja que els follets són tant petits que no els podem veure). Aquest princep sempre estava content i rient, però un dia uns camperols se’l van trobar plorant a sota d’un pi. 2.3 L’Avi follet i les sabates del Príncep de Castelladral

Els camperols li van demanar perquè plorava tant, i els va explicar que havia perdut les sabates i que ara no podia caminar, tant i tant va preocupar això als camperols que no ho van dubtar, i van correr a ajudar-lo; però el més petit dels camperols ( que tenia 5 anys ), va dir que coneixia a l’Avi follet i que aquest els podria ajudar. Ara bé aquest camperol petit no sap on viu l’Avi follet i tampoc sap on podem trobar-lo, només ap que a l’Avi follet li agrada molt explicar contes als nens/es i que fa magia. Per això el príncep demana ajuda a tots els nens/es, per a poder trobar a l’Avi follet i així recuperar les sabates perdudes.

. Ja havent baixat de l’autocar, els nens/es aniran amb els monitors, i mentre estan esmorzant, se’ls explicarà quin és el problema que té el príncep de Castelladral, i també qui és l’Avi follet, tot fent uns jocs de presentació. A la tarda, anirant a conèixer les rodalies de Castelladral i a deixar unes pistes per l’Avi follet, i buscar les sabates del príncep. Finalment, abans d’anar a dormir l’Avi follet els explicarà un conte i veuran si el príncep pot recuperar les sabates. El segon dia, i ja després d’esmorzar, es farà un taller, i a la tarda una gincama que ens ha preparat l’Avi follet. A la nit el sopar de gala tot ple de sorpreses i a la discoteca a fer unes ballaruques … I el tercer dia i amb les motxilles ja recollides, farem diferents jocs que ens ha preparat el príncep. 2.4 COM HO FAREM?

PRIMER DIA 11:00 Arribada a Castelladral i jocs de presentació 12:00 Instal·lació a les habitacions 13:00 Dinar 14:00 Temps lliure a càrrec dels monitors 14:30 Temps lliure a càrrec dels mestres 16:00 Excurció per a deixar pistes amb cançons, danses,… 17:30 Berenar de camp 18:00 Continuació de l’excursió 19:00 Tornada a l’Alberg 20:00 Sopar 21:30 Joc de nit amb l’Avi follet. … Bona nit

SEGON DIA 08:30 Bon dia 09:30 Esmorzar 10:30 Taller 13:00 Dinar 14:00 Temps lliure a càrrec dels monitors 14:30 Temps lliure a càrrec dels mestres 16:00 Gincama de l’Avi follet 17:30 Berenar 18:00 Continuació de la gincama 19:00 Preparació de la festa 20:00 Sopar de gala 21:30 Discoteca de Castelladral Bona nit

TERCER DIA 08:30 Bon dia 09:00 Recollida de motxilles 09:30 Esmorzar 10:30 Jocs del Príncep de Castelladral 13:00 Dinar 14:00 Temps lliure a càrrec dels monitors 14:30 Temps lliure a càrrec dels mestres 15:30 Hora dels adéus

1r dia2n dia3r dia Dinar 1r. Plat: Espaguetis 2n. Plat: Pollastre al forn amb guarnició Postre: Fruita del temps Berenar Pa amb xocolata Sopar 1r. Plat: Escudella 2n. Plat: pa amb tomàquet, truita de patates i pernil dolç Postre: Iogurt Esmorzar Pa torrat amb mantega i melmelada Llet amb colacao Croissant Dinar 1r. Plat: Arròs a la cubana 2n. Plat: LLom amb guarnició Postre: Fruita del temps Berenar Pa amb formatge Sopar 1r. Plat: Consomé 2n. Plat: pizza Postre: Gelat Esmorzar Pa torrat amb mantega i melmelada Llet amb colacao Coca Dinar 1r. Plat: Macarrons 2n. Plat: Salsitxes amb guarnició Postre: Macedònia Menú de 3 dies El menjar es servirà tallat

Autorització paterna per si el nen/a hagués de ser traslladat a un hopital es pogués realitzar amb un vehicle de la casa de colònies Sac de dormir Bossa per a la roba bruta Estris de neteja personal Tovallola de bany Mudes suficients Pijama Bambes o sabatilles de recanvi Roba pel Sopar de Gala (no és necessària una roba especial, només que es reservi per la festa) Anorac o impermeable Lot (llanterna) Botes d'aigua (no necessàries però sí recomanables) Els mesos de juliol i agost també s'ha de portar: Banyador Protector solar c rema per a després del Sol QUÈ NO CAL PORTAR? Telèfon mòbil Jocs electrònics (Nintendo, etc.) Diners QUÈ CAL PORTAR?