1 DGCEC INSTITUT CATALÀ DE LES EMPRESES CULTURALS Àrea de Mercats-ICEC Ajuts a la internacionalització de les empreses culturals.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Projectes Plan Estatal MINECO:
Advertisements

El desplegament de la Xarxa de Fibra Òptica de Catalunya
L’educació permanent, avui Centelles, 7 d’octubre de 2004
Presentació de la Jornada La Cambra de Terrassa organitza aquesta jornada amb la finalitat de facilitar a les empreses del comerç diferents eines de gestió.
Projecte Agrega. Què és el Projecte Agrega? El projecte Agrega és un projecte dirigit als membres de la comunitat educativa El projecte Agrega és un projecte.
BATXILLERAT 34R/1I/1P-212. EL BATXILLERAT LOE EL BATXILLERAT ÉS UNA ETAPA FORMATIVA Durada: 2 ANYS Titulació: BATXILLER SORTIDES: a)Estudis universitaris.
Josep-Francesc Valls, catedràtic del Departament de Direcció de Màrqueting d’ESADE-URL Joan Sureda, professor del Departament de Mètodes Quantitatius d’ESADE.
Activitats artístiques al CFA Miquel Martí i Pol De l’expressió oral i escrita a la cohesió social.
Introducción al mundo de las cooperativas El modelo de @VPlatas.
© Universitat de Girona LA GESTIÓ DE LA QUALITAT A LES EMPRESES DE CATALUNYA Resultats d’un estudi empíric Juny 2002 Univers d’aproximadament 4500 certificats.
Projecte EduCAT 1x1: Desplegament exploratori del model 1:1 i els llibres de text en format digital Xavier Kirchner – Fundació Catalana per a la Recerca.
QUÈ PASSA AMB L’AIGUA DE L’ESTANY?. L’ESTANY DE BANYOLES ÉS UN BÉ COMUNAL. COM A TAL L’AJUNTAMENT ÉS EL GESTOR D’AQUEST I ELS BANYOLINS I BANYOLINES SÓN.
Página 1 Creade - LHH, Programes d´Outplacement. Página 2 Què és Creade - LHH ? Context Com ho fem Components bàsics Consultoría Visió Global Consultoría.
Tallers d’intercanvi d’experiències
LA NOVEL·LA DE LA POSTGUERRA
Del llenguatge visual al missatge visual Su Richardson Burnt Breakfast Adaptació d’una presentació de M. Acaso.
Memòria científica 2000 – 2002 Corporació Sanitària Parc Taulí.
ELS BLOCS I LA SEVA APLICACIÓ A L’AULA Recull de propostes sobre els usos didàctics dels blocs Material del Curs de l’Escola d’Estiu Virtual d’Espiral.
SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA CENTRALITZADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI D’OFICINA I DE PAPER PER A IMPRESSIÓ I ESCRIPTURA (expedient.
Catalunya escola d’emprenedors Mesures per fomentar l’esperit emprenedor Barcelona, 8 de novembre de 2011.
COMISSIÓ MIXTA DE SEGUIMENT DEL DESPLEGAMENT DE LA LLEI 39/ de desembre del 2009.
Pla Estratègic del turisme a Catalunya PLA ESTRATÈGIC DEL TURISME A CATALUNYA
QUE MOU ALS MERCATS FINANCERS? Aula de la Gent Gran d’extensió universitària de Lleida i comarca Lleida, 17 i 18 d’octubre de 2011 Ramon Morell.
Conselleria d’Educació i Cultura Conselleria de Benestar Social El treball socioeducatiu en xarxa Conselleria d’Educació i Cultura Conselleria de Benestar.
Organització, funcionament i gestió dels centres docents públics Les competències bàsiques Jornada de participació Tarragona, Materials a càrrec.
XARXA D’INICIATIVES D’ATENCIÓ A LA INFÀNCIA I LES FAMÍLIES
CONVOCATÒRIES D’AJUTS DE RECERCA PER A LA CONTRACTACIÓ DE PERSONAL POSTDOCTORAL SERVEI DE RECERCA Febrer del 2017.
Servei de Contractacions i Subministraments
Presentació de la IoT Catalan Alliance
Ajuts públics a la digitalització de les arts escèniques
Institut Català de Finances
EUROPA CREATIVA Subprograma Cultura
Curs Seguiment documental i justificació econòmica en matèria de subvencions Barcelona 25, 27 de juny i 2 de juliol 2013 Aurora Baena Ruiz.
FINANÇAMENT EUROPEU PER LA CREATIVITAT, LA INNOVACIÓ I LES NOVES TECNOLOGIES Fons Estructurals.
Aportacions Reintegrables per a empreses culturals.
Proposta EC: definició, objectius i pressupost
PROJECTE XARXA EMPRESES INCLUSIVES DEL GARRAF
PRESSUPOST MUNICIPAL AJUNTAMENT SANT HILARI SACALM REGIDORIA D’HISENDA
L’activitat econòmica i el patrimoni empresarial
Desenvolupament de la sessió:
LES XARXES CULTURALS EUROPEES
Consultoria Cultura 2017 Març 2017 Wifi:.
Consultoria Cultura 2018 Febrer 2018 Wifi:.
AJUTS AL LLOGUER PER A JOVES FINS A 35 ANYS
Consultoria Cultura 2018 Febrer 2018 Wifi: 1.
FINANÇAMENT EUROPEU PER LA CREATIVITAT, LA INNOVACIÓ I LES NOVES TECNOLOGIES Promoció de la cooperació cultural mitjançant els EEA Grants ( )
MERCATS MERCATS DIGITAL ARTS VISUALS LITERATURA MÚSICA ARTS ESCÈNIQUES AUDIOVISUAL PÚBLICS.
1 u n i t a t La funció comercial de l’empresa.
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
PROJECTE DE CONSTRUCCIÓ I EXPLOTACIÓ DEL TRAMVIA SALT-GIRONA
Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Sabadell
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
La creació del Consorci de Biblioteques de Barcelona Per Marta Clari
Fitxa cas.
Préstecs participatius per a emprenedors digitals culturals
Necessita Catalunya un nou finançament?
PLA REACTIVACIÓ MUNICIPAL Ajuntament de Sant Pere de Ribes
ELS MERCATS ESTRATÈGICS DE LES ARTS ESCÈNIQUES I LA MÚSICA A CATALUNYA
2ª REUNIÓ 2017 CONSELL D’ENTITATS
wap.urv.es.
Presentació Pública dels Pressupostos del 2015
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
NOVES LÍNIES DE FINANÇAMENT ICF
IV JORNADES DOCTORIALS
ANTECEDENTS Time-Sheets eina pròpia UPC en productiu
Consulta popular sobre l’ARE a Can Riera de l’Aigua
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
EL TEATRE Per començar aquest projecte ens hem de situar. Què és això del teatre? Quan es va inventar? Quina ha estat la seva evolució al llarg de la.
NOU MODEL D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT 2010.
Línies de suport a la creació i promoció cultural 2018
Transcripción de la presentación:

1 DGCEC INSTITUT CATALÀ DE LES EMPRESES CULTURALS Àrea de Mercats-ICEC Ajuts a la internacionalització de les empreses culturals

2 DGCEC INSTITUT CATALÀ DE LES EMPRESES CULTURALS Àrea de MERCATS OBJECTIUS de l’ÀREA Promoció de la creació artística catalana arreu del món Aconseguir ser més competitius en els mercats Reforçar el tram central de la cadena de valor de la cultura (Business to Business B2B) Enfortir els marcs de relació industrial de la cultura (la seva comercialització) Construir mercats més amplis AJUTS A LA INTERNACIONALITZACIÓ

3 DGCEC INSTITUT CATALÀ DE LES EMPRESES CULTURALS Àrea de MERCATS CANVIS Antiga convocatòria AJUTS A LA INTERNACIONALITZACIÓ Nova convocatòria Assistència i participació en fires, festivals i mercats internacionals Ajuts a projectes d’internacionalització 1. Flexibilitat i adaptació a les necessitats i característiques de les empreses culturals 2. Reforçar la professionalització de la seva comercialització internacional 3. Evitar la infrautilització dels recursos disponibles CONTRIBUIR a crear una base estructural empresarial més sòlida DESENVOLUPAR projectes d’internacionalització solvents i viables AUGMENTAR la competitivitat dels creadors, productors i distribuïdors culturals catalans en els mercats internacionals i AUGMENTAR el volum de contractacions Què es pretén? Per què?

4 DGCEC INSTITUT CATALÀ DE LES EMPRESES CULTURALS Àrea de MERCATS CANVIS principals diferències: aplicació LGUM (Ley Unidad de Mercado): d’automàtica a concurrència competitiva activitats concretes a projecte anual harmonització ajuts amb IRL AJUTS A LA INTERNACIONALITZACIÓ PRODUCTE COMERCIALITZACIÓ GIRA PRODUCCIÓ EXHIBICIÓ

5 DGCEC INSTITUT CATALÀ DE LES EMPRESES CULTURALS ÀREA DE MERCATS AJUTS A LA INTERNACIONALITZACIÓ Projectes d’internacionalització d’empreses i entitats culturals que contribueixin a la presència de la creació cultural de Catalunya a l’exterior. Objecte Modalitats a)Arts escèniques i música b)Llibre c)Videojoc i cultura digital Àrea de MERCATS BASES (especial recordatori: bases generals de l’ICEC)

6 DGCEC INSTITUT CATALÀ DE LES EMPRESES CULTURALS Àrea de MERCATS AJUTS A LA INTERNACIONALITZACIÓ empreses privades tant físiques com jurídiques NOMÉS PER A LES ARTS EN VIU: entitats privades sense ànim de lucre a excepció de les associacions professionals altament representatives dels sectors de les arts escèniques i música. Destinataris/àries Requisits tenir un projecte d’internacionalització dins del termini entre el 31 d’octubre de 2014 fins 31 d’octubre de 2015 només es pot presentar una sol·licitud accions fora de Catalunya Quantia un màxim de 50% del cost total del projecte. màxim de euros.

7 DGCEC INSTITUT CATALÀ DE LES EMPRESES CULTURALS Àrea de MERCATS AJUTS A LA INTERNACIONALITZACIÓ Què heu de presentar? PROJECTE D’INTERNACIONALITZACIÓ Segons model facilitat Ha d’incloure: Antecedents Objectius Productes/produccions a exportar Accions d’internacionalització previstes Calendari de les accions Pressupost

8 DGCEC INSTITUT CATALÀ DE LES EMPRESES CULTURALS Àrea de MERCATS AJUTS A LA INTERNACIONALITZACIÓ Despesa subvencionable PER A TOTS ELS SECTORS: producció de material promocional contractació de publicitat viatges de prospecció i assistència a fires.* lloguer d’estands i acreditacions a fires.* despeses indirectes (base general 5.4) * despesa fins un màxim 2 persones LES ARTS ESCÈNIQUES I MÚSICA PODEN INCLOURE A MÉS: fins un màxim del 50% del cost d’una persona o empresa contractada per a internacionalització despesa d’accions de promoció comercial (lloguer de sala, material tècnic, transport, allotjament i lloguer de vehicles (màxim 8 persones)

9 DGCEC INSTITUT CATALÀ DE LES EMPRESES CULTURALS Àrea de MERCATS AJUTS A LA INTERNACIONALITZACIÓ - Viabilitat i idoneïtat del projecte d’internacionalització (10 punts) - Interès cultural del projecte d’internacionalització (20 punts) -Interès cultural dels productes objecte d’exportació (10 punts) -Interès cultural de les accions del projecte d’internacionalització (10 punts) - Repercussió econòmica i capacitat exportadora (20 punts) -Repercussió econòmica a Catalunya (10 punts) -Volum de contractació o capacitat d’exportació (10 punts) Criteris de Valoració Publicació al DOGC Publicació de les bases: (DOGC 6838) Publicació de la convocatòria: aproximadament 2a. quinzena abril

10 DGCEC INSTITUT CATALÀ DE LES EMPRESES CULTURALS Àrea de MERCATS AJUTS A LA INTERNACIONALITZACIÓ Informació projectes UNITAT DE GESTIÓ DE L’ICEC Tel avisos subvencions TRAMITACIÓ TELEMÀTICA Tel Per consultes tècniques de projectes: Arts escèniques: Esther Campabadal Música: Xavier Cester Llibre: Natàlia Brunet Videojoc i Cultura Digital: Cata Massana ÀREA DE MERCATS Tel INFORMACIÓ

11 DGCEC INSTITUT CATALÀ DE LES EMPRESES CULTURALS Direcció General de Creació i Empreses Culturals