La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

PROJECTE DE CONSTRUCCIÓ I EXPLOTACIÓ DEL TRAMVIA SALT-GIRONA

Presentaciones similares


Presentación del tema: "PROJECTE DE CONSTRUCCIÓ I EXPLOTACIÓ DEL TRAMVIA SALT-GIRONA"— Transcripción de la presentación:

1 PROJECTE DE CONSTRUCCIÓ I EXPLOTACIÓ DEL TRAMVIA SALT-GIRONA
Jordi Alegre Sala Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

2 1.- Situació ÀREA URBANA DE GIRONA
hab. SALT hab. Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

3 1.- Situació SALT Estructura lineal, al voltant de la N-141
Ràpid creixement per les onades immigratòries dels anys 60’s Ciutat dormitori i dependent de Girona Dèficit de comunicació crònic amb Girona Degradació i imatge perifèrica de la ciutat Grans expectatives de creixement segons el Pla Territorial General de Catalunya per les noves onades immigratòries Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

4 2.- Estudi Urbanístic En els Plans Generals es preveu que Salt absorbeixi el fort creixement de l’àrea urbana de Girona Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

5 3.- Antecedents EL CARRILET
Històricament ( ) aquestes dues poblacions estaven connectades pel carrilet d’Olot, en un traçat de 2 Km Amb la supressió del carrilet, comença el dèficit històric de connexió amb Girona Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

6 3.- Antecedents METRO LLEUGER - TRAMVIA
Evolució del tramvia amb noves tecnologies del metro Nou medi urbà, net i ecològic i: Molt més eficient que el bus urbà Molt més barat que el metro Nova filosofia urbanitzadora ideal per: Remodelatge de ciutats de mida mitjana o petita Connexió de ciutats perifèriques amb el seu centre Fluxos lineals de mitja densitat Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

7 4.- Acceptació Inicial 500 ENQUESTES D’OPINIÓ
Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

8 4.- Acceptació Inicial Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

9 5.- Traçat i projecció de futur FASE I
Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

10 5.- Traçat i projecció de futur FASE II
Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

11 5.- Traçat i projecció de futur FASE III
Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

12 6.- Urbanització Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

13 6.- Urbanització Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

14 7.- Trànsit IMD ACTUALS 10.000 < IMD < 15.000
Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

15 7.- Trànsit IMD FUTURES Eliminació de 2 carrils en Països Catalans: canvi de IMD de a 7.000 Disminució 3500 vehicles captats pel tramvia Obertura del nou vial sud de 32 m amb pont sobre l’A7 i recollint flux de l’autopista Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

16 8.- Càlcul de la demanda ÀREA D’INFLUÈNCIA: ISÒCRONES 5 MIN
Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

17 8.- Càlcul de la demanda CÀLCUL I VIABILITAT DE LA DEMANDA
Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

18 9.- Anàlisi Cost - Benefici
Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

19 10.- Viabilitat Financera PLA D’EMPRESA
Balanç, Compte Resultats, Taula de fluxos de tresoreria i Fluxos dels accionistes del 2005 al 2035 (30 anys d’explotació) Ingressos tarifaris Tarifes: Creixement demanda lineal amb creixement dels municipis segons Plans Generals en 8 anys i estabilització posterior Despeses d’explotació extrapolades del tramvia del Besòs (€2M) Amortització d’infrastructures a 30 anys Despeses financeres al 4% (finançament: 60% crèdits, 40% fons propis) i gestió de la tresoreria al 2% Inflació al 2,5% Impost societats Distribució de dividends i recompra d’accions als accionistes Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

20 10.- Viabilitat Financera
Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala

21 11.- Conclusions Necessitat de millorar les comunicaciones en l’Àrea Urbana de Girona (eix Salt-Girona) Cohesió social (solucionar problema històric) Creixement (expansió necessària de Girona) Idoneïtat del moment: Arribada de l’AVE i soterrament de la línea de RENFE Voluntat de transformació de l’eix tramvia (inserció urbana) Actual execució del Vial Sud (tranvassament trànsit) Viabilitat del projecte des d’un punt de vista: Demanda Econòmic Financer Projecte de construcció i explotació del tramvia Salt – Girona Jordi Alegre Sala


Descargar ppt "PROJECTE DE CONSTRUCCIÓ I EXPLOTACIÓ DEL TRAMVIA SALT-GIRONA"

Presentaciones similares


Anuncios Google