SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA CENTRALITZADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI D’OFICINA I DE PAPER PER A IMPRESSIÓ I ESCRIPTURA (expedient.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Projectes Plan Estatal MINECO:
Advertisements

El desplegament de la Xarxa de Fibra Òptica de Catalunya
Presentació de la Jornada La Cambra de Terrassa organitza aquesta jornada amb la finalitat de facilitar a les empreses del comerç diferents eines de gestió.
Projecte Agrega. Què és el Projecte Agrega? El projecte Agrega és un projecte dirigit als membres de la comunitat educativa El projecte Agrega és un projecte.
“El temps és el recurs més important; Qui no el sap administrar, no sap administrar res” Peter Drucker.
Cicle Superior MARISTES VALLDEMIA Quin camí hem fet fins que hem arribat aquí? PRIMERA FASE: CURSET PER MESTRES INFANTIL I PRIMÀRIA (04-05) SEGONA FASE:
Activitat CALCULA: ESPORT MASCULÍ I ESPORT FEMENÍ Observatori Crític de l’Esport Autora: Susanna Soler i Prat INEFC Barcelona.
ELS BLOCS I LA SEVA APLICACIÓ A L’AULA Recull de propostes sobre els usos didàctics dels blocs Material del Curs de l’Escola d’Estiu Virtual d’Espiral.
Projectes Plan Estatal MINECO:
El Sistema d’Espais Naturals
COMISSIÓ MIXTA DE SEGUIMENT DEL DESPLEGAMENT DE LA LLEI 39/ de desembre del 2009.
Interpretació estadística dels indicadors de centre
TUTORIAL PREZI Com funciona un prezi..
Creaciód'unblocambwordpress Alexandra Cojocaru 4 A ESO 27/01/2011.
1 Informació Administrativa Graus de Biologia, Bioquímica i Biotecnologia Curs
Organització, funcionament i gestió dels centres docents públics Les competències bàsiques Jornada de participació Tarragona, Materials a càrrec.
Disseny, desenvolupament i implantació d’un sistema nou d’informació de la gestió econòmica i financera a la Universitat de Barcelona Introducció i guia.
REGISTRE PÚBLIC DE CONTRACTES
: El meu espai. Què és el Recercador És el cercador dels recursos electrònics del CRAI de la UB. Ofereix un sol punt d’accés a: bases de dades, portals.
Generalitat de Catalunya Departament d’Educació IES El Castell Departament de tecnologia Coeducació: promoure una educació que potenciï la igualtat real.
EL NOU CATÀLEG DE LA BIBLIOTECA de l’escola
Servei de Contractacions i Subministraments
ORGANITZACIÓ I FUNCIONS DE LA COMISSIÓ CENTRAL DE SUBMINISTRAMENTS
SIFARE: Sistema d’Informació Farmacèutica de Recepta Electrònica
ORIENTACIÓ I COORDENADES GEOGRÀFIQUES
MANUAL D’AJUDA PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ EN CAMPS DE TREBALL 2017
Introducció i guia ràpida de l’aprovació de la despesa
MANUAL NOMINAPLUS.
GESTIÓ DEL PRESSUPOST SESSIÓ INTRODUCTÒRIA.
PREZI Primers passos Davinia Alfonsin 4rt C Info. Tecnològica
La Terra.
CUIDATGE.
Introducció de TEDIs (COACs) Versió 4.0
Servei de Gestió Acadèmica
Presentació de la base de dades
ENFISPO.
Catàleg de béns homologats i de compra centralitzada
ORGANITZACIÓ I FUNCIONS DE LA COMISSIÓ CENTRAL DE SUBMINISTRAMENTS
Plataforma de l’alumne
MODIFICACIÓ DEL CONTRACTE DE TREBALL
Presentació de la base de dades
En aquest salm –el més breu del saltiri– totes les nacions són convidades a lloar el Déu d’Israel (v. 1), per l'immens amor que té envers el seu poble.
PAS 1 Omplir el model 303 com sempre però cal tenir 2 coses en compte:
Àrea d’Afers Acadèmics
ACORD PEL DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC I SOCIAL DE RUBÍ Metodologia
Impress 2... Edita la teves presentacions!
Jornada Consell Comarcal del Maresme:
Tutorial TIMERIME.
Writer 7... Amb estil El programa de tractament de text Writer té una eina molt útil quan fas documents molt llargs amb molts títols i subtítols: l’estil.
MANTENIMENTS DE MATRÍCULA de Plans d’estudis de Doctorat
GESTIÓ DEL PRESSUPOST SESSIÓ INTRODUCTÒRIA.
Àrea d’Afers Acadèmics
Publicació de la recerca al Dipòsit Digital de la UB
L´aprovisionament L´aprovisionament consisteix a comprar els materials necessaris per l´activitat de l´empresa (la majoria matèries primeres), emmagatzemar-los.
Gestió electrònica del Dipòsit Legal
1 La identificació com a usuari periodista es realitza la primera vegada introduint en el camp Usuario, la lletra E seguida dels vuit dígits del DNI.
PRESTACIO PER ATENDRE NECESSITATS BÀSIQUES
ERIC Manual d’ús.
Automodificació de matrícula
LA MODIFICACIÓ DE LA DIRECTIVA DE CONTRACTACIÓ DE LA UNIÓ EUROPEA
MEMÒRIA CITE 2005 Dades estadístiques.
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
TEMA 7. COMPRES, VENDES I EXISTÈNCIES
Propostes de millora en el GIR
Butlletí Comarcal de Subvencions
Dialnet.
Circuit de gestió dels expedients del PROGRAMA DE CRÈDIT LOCAL 2019
PROGRAMA “XARXA LLIBRES DE TEXT” DE LA COMUNITAT VALENCIANA.
Infraestructures de la Generalitat de Catalunya
Transcripción de la presentación:

SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA CENTRALITZADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI D’OFICINA I DE PAPER PER A IMPRESSIÓ I ESCRIPTURA (expedient 2012/5 i expedient 2011/1) 16 de novembre de 2014

2 Introducció  Contractació derivada de mobiliari d’oficina (exp. 2012/5): o Contractació centralitzada, per part de la CCS, dels lots/sublots: 2, 3, 4.1, 4.2, 4.3, 5.1, 5.2, 5.3, 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5, 6.6, 6.7, 11, 12. o Contractació a càrrec dels diferents òrgans de contractació: 1, 7, 8, 10, 13 i 15.  Contractació derivada de paper per a impressió i escriptura (exp. 2011/1): o Contractació centralitzada per part de la CCS 2 SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER

3 Contractació derivada de mobiliari (Exp. 2012/5) o Nova adquisició: NOVA LICITACIÓ (centralitzada/descentralitzada) o Reposició : CONCRECIÓ DE CONDICIONS (centralitzada/descentralitzada) CONSULTAR FITXA DE L’ACORD MARC AL GEEC 3 SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER

4 Introducció  Qui pot participar en la contractació derivada dels Acord marc de mobiliari i de paper? o Tots els departaments de l’Administració de la Generalitat o Totes les entitats participants en el sistema central d’adquisicions 4 SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER

5 Introducció  Qui pot participar en la contractació derivada centralitzada dels Acord marc de mobiliari i de paper? o Tots els departaments de l’Administració de la Generalitat o Totes les entitats participants en el sistema central d’adquisicions que formen part del Sector Públic de l’Administració de la Generalitat 5 SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER

6 Introducció  La Comissió Central de Subministraments planifica les contractacions derivades centralitzades: o MOBILIARI: 1 cada quadrimestre o PAPER: 1 cada semestre 6 SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER

7 Introducció  Passes a seguir per participar en la contractació derivada centralitzada : o Planificació necessitats o Informe Justificatiu de la necessitat de la despesa o Peticions a l’aplicació SUMA o Reserva de Crèdit fiscalitzada 7 SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER

8 Peticions a l’aplicació SUMA  Per accedir a l’aplicació SUMA cal entrar a la Intranet del departament d’Economia i Coneixement : 8 SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER

9 Peticions a l’aplicació SUMA  Un cop a la Intranet cal accedir a la pestanya de “Documentació i recursos” i clicar sobre “Contractació” : 9 SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER

10 Peticions a l’aplicació SUMA  Un cop a “Contractació” accedir a la pestanya de “Sistema Central d’adquisicions” i clicar sobre “Índex Sistema central d’adquisicions” : 10 SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER

11 Peticions a l’aplicació SUMA  En aquesta pantalla trobareu l’“Accés a l’aplicació d’adquisicions agregades SUMA” i el “Manual d’usuari”: 11 SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER

12 Peticions a l’aplicació SUMA  Per accedir: - NIF, posar la lletra del NIF en majúscules - Mateixa paraula clau de l’Atri. 12 SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER

13 Peticions a l’aplicació SUMA  Pantalla principal: 13 SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER

14 Peticions a l’aplicació SUMA  Pantalla principal: - Les meves peticions i - Administració 14 SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER

15 Peticions a l’aplicació SUMA  Pantalla : - “Alta de petició”. Omplir els camps, escollir “Família” i “Afegeix línia” per incorporar els articles: corresponents: 15 SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER

16 Peticions a l’aplicació SUMA 16  Escollir l’article o articles dins del “Directori d’articles” SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER

17 Peticions a l’aplicació SUMA 17  Modificar la “Q” (quantitat) que es vol adquirir de l’article: SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER

18 Peticions a l’aplicació SUMA 18  Les Peticions es poden anar “Desant” i “Modificant”  Per modificar la Petició cal anar accedint a la mateixa i escollir l’opció “Modificar”, cada cop que es cregui necessari.  Un cop fetes totes les modificacions i afegits tots els articles que es vol adquirir caldrà “Desar i enviar a la CCS” la Petició per tal que la CCS pugui “Acceptar” la Petició i pugui procedir a l’“Agregació” de totes les Peticions SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER

19 Peticions a l’aplicació SUMA 19  Desa i envia CCS. És important complimentar tots els camps i marcar: o Amb o sense concreció de lliurament o Afegir a comentaris “Revisats els llocs de lliurament” o “Desa i envia a CCS” SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER

20 Peticions a l’aplicació SUMA 20 SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER  Llocs de lliurament a les Peticions. Cada unitat ha de revisar els llocs de lliurament per tal que constin correctament en cada contractació derivada centralitzada. Modificar-los o donar d’alta els nous.

21 Reserves de Crèdit SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER  Departaments i entitats amb accés al GECAT. o Reserva de crèdit fiscalitzada, per import igual al de la petició creada al SUMA més l’IVA.  Entitats sense accés al GECAT. o Certificat de l’òrgan de control Intern o l’òrgan que faci les seves funcions, que justifiqui l’existència de crèdit adequat i suficient i per l’import corresponent a la petició creada al SUMA més l’IVA.

22 Reserves de Crèdit SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER  Reserves de crèdit: o Fiscalitzades o Una reserva per petició introduïda al SUMA i per centre gestor o Una línia per cada lot o L’import ha de coincidir amb el de la petició més l’IVA

23 Informe Justificatiu de la Despesa SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER  Contingut informe justificatiu de la necessitat de la despesa (art TRLCSP): o Motiu pel qual és necessari efectuar la despesa o Quantitats (han de coincidir amb les de les peticions SUMA) o Import/s de la despesa: Ha de coincidir amb l’import de la Petició SUMA (sense IVA) i l’import de la Reserva de Crèdit (amb IVA)

24 Important SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE CONTRACTACIÓ DERIVADA DELS ACORDS MARC DE MOBILIARI I DE PAPER  Planificar les compres.  Enviar tota la documentació respectant els terminis que es fixin en cada planificació.  Enviar la documentació correcte, amb totes les dades comprovades (quantitats i imports). Per qualsevol aclariment no dubteu a contactar amb nosaltres: