WEBQUEST Una tècnica per a l´aprenentage en la xarxa Internet.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
WEBQUEST: aprenentatge a través d’Internet Rosabel Roig Vila Universitat d’Alacant.
Advertisements

 WEBQUEST: Metodología basada en la búsqueda orientada, en donde casi todos los recursos provienen de la Web. - en 1995  Propuesta - Universidad San.
WEBQUEST.
LAS WEBQUEST.
e-health i terciarisme
Fem activitats amb vídeo!
AUTOGESTIÓ I INNOVACIÓ EN L’AULA OBERTA
MOBILITAT D’ESTUDIANTS ERASMUS
XARXA DE DEBAT EDUCATIU
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
Xarxa Productes de la terra
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
Avaluació autèntica Instrument de suport: Les rúbriques
IMPLANTACIÓ DE LES TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I COMUNICACIÓ A LA CIUTAT DE LLEIDA Anàlisi estadística - desembre 2000 IMPLANTACIÓ DE LES TIC A LA CIUTAT.
Eines digitals TIC © McGraw-Hill.
Implantació del protocol Inserqual en la fase d’acollida
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
EL CURRÍCULUM A TRAVÉS DE LES TIC
Recursos Informàtics en Història
Avinguda Sant Bernat Calbó, 8 – Vic – Tel
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
uoc-domo CONTROL DOMÒTIC AMB ARDUINO UOC-DOMO
PETITS REPORTERS Títol.
GAUDÍ I LES SEVES MERAVELLES!
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
TFC-Disseny d’aplicacions per a iOS Viral Zombies TD
El nou pla docent de la UB: Adequació al sistema ECTS
Validació de l’experiència professional
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
CONVERSA EXPLORATÒRIA
Parlar per escriure a partir de Hablar para escribir. Oriol Guasch. (2002) Aula de Innovación educativa, núm. 111.
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
Projecte interdisciplinari:
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
Situacions creades a partir dels materials naturals
Imaginem que fa un segle haguéssim hibernat a un cirurgià i a un mestre...
ESTRATÈGIES D’ÈXIT EDUCATIU GRUPS INTERACTIUS CEIP DR. ALEMANY.
d'ensenyança-aprenentatge
“Modelització d’un treball interdisciplinari amb la utilització de les TIC tenint com un dels elements de referència competències transversals i amb una.
- Treballem un projecte a l’aula d’acollida -
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
Treball compartit alumnes USEE i grup de cinquè de Primària
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I CURRÍCULUM
Aprenentatge de matemàtiques a partir de la creació de videojocs.
Treball cooperatiu “Els animals”
PRIMERES VISITES AMB PROCEDÈNCIA ENSENYAMENT
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
OBJECTIUS DE LA WEBQUEST
Nova taxonomia de tasques Webquest de Berni Dodge
CONEIXEM EL NOSTRE POBLE:
ELS AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL
GRUP DE TREBALL: ATENCIÓ DE CASOS
El Treball de Recerca.
Aula Oberta IES Arnau Cadell
La Unió Europea Guia didàctica.
que necessites saber de la Biblioteca
Cas Danone.
Desenvolupament d'una aplicació web per a viatgers
Imaginem que fa un segle haguéssim hivernat un cirurgià i un mestre...
Jornada d’Intercanvi d’Experiències Formatives a les EOI
La intervenció dels especialistes d’Educació Especial al centre
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Aproximació telemàtica a l’art contemporani: Comunicació, art i educació Modalitat A. Classificació: Educació artística. Educació Visual i Plàstica.
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
Transcripción de la presentación:

WEBQUEST Una tècnica per a l´aprenentage en la xarxa Internet

DEFINICIÓ: Activitat de recerca en la qual gairebé tota la informació utilitzada pels alumnes s´extreu de la xarxa Internet.

LES PARTS ESSENCIALS D'UNA WEBQUEST Introducció. Proveeix a l'estudiant de la informació bàsica. Orienta sobre el que li espera i deperta el seu interès. Tasca. Proporciona l'objectiu, enfoca les energies dels alumnes i ens concreta les intencions de l'educador. Procés. Descriu els passos que l'estudiant ha de seguir per a portar a terme la tasca. També hi trobem els RECURSOS que és la llista de llocs web. Què i com avaluem! Els alumnes tenen informació de com seran avaluats. Avaluació. Resumeix l'experiència i estimula la reflexió del procés... Conclusió.

Com han de treballar els alumnes ? En col·laboració però adoptant rols o punts de vista diferents. Amb la responsabilitats individual d´una part del treball. Utilitzant les habilitats de pensament més elevades.

OBJECTIUS Introduir les TIC a l´ensenyament Aprendre a navegar/cercar per internet de manera eficaç Aprendre a transformar, processar informació... Aprendre a pensar Construir un producte generalment multimèdia i tornar-lo a integrar a la xarxa per a ser utilitzat com a font d´informació de creació de nous coneixements Aprendre a treballar en grup Rendibilitzar del temps de l´alumne

Inventor de les WebQuests Presentació realitzada per: Carme Barba i Sebastià Capella A partir dels escrits d’en BERNIE DODGE San Diego State University Inventor de les WebQuests

WEBQUEST